Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.09.1974

obiectiv

 

Gasirea unui job unde pot sa aplic cunostintele si experienta acumulata , care sa-mi aduca satisfactie profesionala si siguranta materiala.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Loc de munca stabil, seriozitate, posibilitati de promovare.

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Farmacie, Administrativ / Logistica, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2011 - 31.08.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Activitati de secretariat , contabilitate primara ,deconturi de numerar, plati electronice ,fise post ,regulament intern), facturare si urmarirea incasarilor si a termenelor de incasare,mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii, inregistrarea si distribuirea documentelor interne si externe, asigurarea fluxului informational intre managerul general si departamente, redactarea si expeditia corespondentei , urmarirea bugetelor, punctaje solduri clienti.

01.03.2010 - 01.07.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Contabilitate primara : registru de casa, incasari si plati numerar ,bancar,facturi, NIR-uri,relatia cu clientii si furnizorii, verificarea rapoartelor de gestiune, participarea la inventare periodice.
Activitati de RH prin intocmirea fiselor de post, regulament intern, diverse activitati de secretariat si arhiva.

Indeplinirea la termen a proiectelor si operarea cu acuratete a datelor necesare pentru firma de contabilitate
Implementarea unui nou program de contabilitate .

01.05.2008 - 01.11.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Activitati de secretariat: intocmirea agendei zilnice, preluarea si transmiterea mesajelor, redactarea documentelor, rapoartelor , informarilor , comunicarilor generale si expedierea corespondentei , inregistrarea documentelor primite prin fax, e-mail , delegatii, arhiva
Contabilitate primara, facturare ,plati electronice , plati externe .
Deconturi de numerar, urmarirea termenelor de incasare si plata pentru facturi.
Activitati RH : contracte de munca(intocmire , acte aditionale ) -relatia cu ITM Brasov, intocmire fise de post si regulamente interne .
Asigurarea fluiditatii activitatilor zilnice intre departamente, redactarea si expeditia corespondentei.
Activitati de protocol .


Activitatile zilnice presupun acoperirea a cel putin patru departamente distincte , putand trece cu usurinta de la unul la altul prin rezolvarea sarcinilor de serviciu la timp , datorita organizarii si o corecta stabilire a ordinii prioritatilor.
Bonuri de masa , prime de merit.

01.10.2007 - 01.05.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Inregistrarea contabila a borderourilor de incasari si verificarea corectitudinii acestora .
Inregistrarea contabila a extraselor bancare ,a registrelor de casa de la cele 8 agentii, precum si verificarea intocmirii lor.
Verificarea lunara a soldurilor de agenti , verificarea saptamanala a listelor de corectii.
Arhivarea lunara a actelor de contabilitate.
Diverse situatii contabile pentru alte departamente.
Trecerea la un domeniu al contabilitatii total nou , asimilarea noii legislatii referitoare la contabilitatea asigurarilor si a legilor aferente acestora.
Acomodarea cu un sistem de lucru diferit fata de contabilitatea din IMM-uri .
Bonuri de masa.

01.07.2004 - 01.04.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Verificarea actelor de contabilitate primara, intocmirea notelor contabile si a balantei lunare de verificare, evidenta mijloacelor fixe , calcul tva lunar, clienti si furnizori verificari de sold,inventare periodice, completarea jurnalelor contabile obligatorii, emiterea si incasarea conform contractelor a facturilor de chirie si utilitati, alte situatii financiare cerute de conducere.
Respectarea termenelor de depunere a declaratiilor fiscale ,implicarea in proiectele pe echipa , o buna colaborare cu partenerii firmei si cu colegii din departament sau din alte departamente.
CONTABIL SEF
Bonuri de masa, curs de spacializare in contabilitate organizat de AJFOM BV, precum si 1 an de facultate platit de firma.

01.05.1999 - 31.05.2002

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: casier principal, contabil

Responsabilitati:

Registru de casa , incasari si plati cu numerar si OP, centralizarea si actualizarea incasarilor de la punctele de lucru si ale agentilor de vanzari, contabilitatea legata de caserie(in programul informatic de contabilitate), diverse situatii financiare legate de casa cerute de contabilitate, aprovizionarea si gestionarea consumabilelor de papetarie si registre tipizate.
Colaborarea directa cu departamentul de contabilitate, unde am si promovat.
CONTABIL SEF
Bonuri de masa, abonament RATB.

01.03.1995 - 15.05.1999

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabilitate primara, casierie

Responsabilitati:

Registru de casa , incasari si plati cu numerar si prin banca , inregistrarea in programul de contabilitate a documentelor si evidentei de contabilitate primara, intocmirea de facturi catre clienti, NIR-uri, punctaje cu clienti si furnizori, verificarea valorica a rapoartelor de gestiune.

Realizari:

Respectarea termenelor pentru situatiile de contabilitate primara, intocmite la cererea managerului si contabilitatii.

01.11.1990 - 31.12.1993

Departament: altele

Titlu Job: operator baze de date serviciul de stare civila, bucuresti

Responsabilitati:

Implementarea bazei de date in sistem informatic a evidentei populatiei .
Operarea intr-un program informatic de la inceputul punerii in practica a evidentelor informatizate, obisnuinta cu computerul.
NU.
Abonament transport in comun.

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate: Contabilitate si informatica de gestiune la George Baritiu din Brasov.
1989 - 1993 Liceu / Școală profesională: Real la Liceul Constantin Brancoveanu din Bucuresti.

Premii

Certificari
Apr 2015 - Apr 2015: Alianta Franceza , Brasov
Limba franceza nivel B2

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close