Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.11.1967

obiectiv

 

Locul de muncă sa reprezinte o provocare continuă,să-mi ofere posibilitatea aplicării de idei şi metode noi de rezolvare a problemelor.

Salariu: 500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Altele, Arhitectura / Design interior, Administrativ / Logistica, Agricultura, Au pair / Babysitter / Curatenie, Financiar / Contabilitate, Banci, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Tulcea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2012 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

-Contabilizarea şi înregistrarea registrului de casa ;
-Contabilizarea şi înregistrarea deconturilor de cheltuieli ;
-Evidenţa, întocmirea şi introducerea notelor contabile de amortizare;
-Întocmirea listei obiectelor de inventar în folosinţă, în conformitate cu înregistrările contabile;
-Contabilizarea şi înregistrarea facturilor de la furnizori si clienţi;
-Verificarea si corectarea jurnalului de cumpărări si vînzări ;
-Întocmirea si transmiterea electronica lunara a decontului de TVA pe baza jurnalelor;
-Întocmirea si transmiterea electronica a declaratiei 394;
-Verificarea schimbărilor legislative care apar, cu ajutorul programelor de legislaţie;
-Efectuarea componentelor soldurilor conturilor şi efectuarea reglărilor pe baza acestora;
-Întocmirea confirmărilor de sold la închiderea exerciţiului, pentru clienţi si furnizori;
-Calcularea salariilor,întocmirea şi depunerea declaraţiei 112;
-Înregistrarea electronica a contractelor şi a modificarilor salariale in Revisal;
-Întocmirea diverselor adrese;
-Întocmirea balanţei lunare;
-Analiza activităţii economico- financiare a societăţii;
-Intocmirea contului de rezultate si al balantei;
-Calculul impozitului pe profit ,intocmirea si transmiterea declaratiei 100 si 101 la sfirsit de an
-Întocmirea tabloului de disponibilităţi;
-Întocmirea bilanţului la semestru şi la sfarşitul fiecarui an financiar;

01.09.2004 - 31.10.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: sef serviciu financiar-trezorerie

Responsabilitati:

-Organizarea si verificarea activelor monetare ale societăţii,coordonarea efectuarii plaţilor avizate de persoanele autorizate prin instrumente bancare;
-Gestionarea patrimoniului societăţii prin contabilizarea activelor imobilizate ;
-Depunerea declaraţiilor pentru taxele şi impozitele locale şi urmarirea plaţii in termen;
-Coordonarea echipei de casiere privind operarea încasarilor şi plătilor,efectuarea controlului periodic al activităţii acestora şi îndrumarea lor pentru a indeplini sarcinile de servici;
-Participarea la procesul de recrutare si selectie de personal in vederea alcatuirii echipei;
-Instruirea si formarea angajatilor noi;
-Evaluarea personalului din subordine;
-Remedierea situatiilor dificil aparute;
-Coordonarea efectuarii de plasamente pe termen scurt,mediu si lung ;
-Punerea la dispozitia sefului direct a rapoartelor specifice de trezorerie;
Principala realizare a fost ca am fost apreciată pentru activitatea desfasurată şi promovată pe postul de şef serviciu financiar-trezorerie ,coordonînd activitatea unei echipe de 7 persoane .Am devenit o persoana flexibilă,cu bune abilităţi de adaptare şi comunicare.
Bonuri de masa ,telefon serviciu.

01.10.1988 - 30.09.2004

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

-Înregistrarea încasărilor şi plăţilor in lei conform extrasului de cont;
-Operarea încasărilor şi plătilor în numerar conform registrului de casa;
-Operarea avansurilor din trezorerie conform deconturilor;
-Operarea deconturilor;
-Înregistrarea facturilor de prestări servicii furnizori interni;
-Înregistrarea intrarilor de marfă în baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR);
-Contabilizarea facturilor emise pentru clienţii interni;
-Evidenţa gestiunilor cantitativ-valorice;

studii

 

Facultati:

2003 - 2006 Facultate / Colegiu: ECONOMIE la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE din BUCURESTI.
1982 - 1986 Liceu: MECANIC la LICEUL SPIRU C HARET TULCEA din TULCEA.

Premii

Calificari
May 2012: CURS DE INSPECTOR PROTECTIA MUNCII 80 H



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close