Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.03.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.12.2008

obiectiv

 

Principalul meu obiectiv este sa-mi creeez un echilibru, sa indeplinesc si sa duc la bun sfarsit toate sarcinile ce imi sunt date de catre angajator, sa reusesc prin munca pe care o voi depune sa-mi multumesc colectivul din care fac parte. Vreau să pun în aplicare ceea ce am învăţat, să asimilez noi cunoştinţe şi să privesc în perspectiva depăşirii personale şi colective.

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Altele

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Inregistrarea facturilor de intrari si iesiri in programul SAGA.
Verificare fise clienti furnizori;
Introducerea extraselor bancare in sistemul de gestiune.
Inregistrarea registrului de casa;
Inregistrarea balantei de verificare;
Emiterea bonurilor fiscale la cererea clientilor;
Completarea contractelor individuale de munca din cadrul societatii;
Intocmire și transmitere REVISAL(trimiterea la AJOFM pe fax la numarul de telefon 0248222582 documentul completat, semnat si stampilat numit loc vacant).
Intocmirea pontajului zilnic al angajatilor;
Intocmire adeverințe salariați;
Intocmirea contractelor de munca, acte adiționale, decizii, și a tuturor documentelor care țin de personal ( fisa postului, obligatii), etc…
Cooperarea cu responsabilul PSI-SSM si medicina muncii;
Intocmirea situațiilor lunare de salarizare( state de plata oficial);

Tinerea evidentei documentelor intrate si iesite din firma prin registrul de intrare – iesiri.
Intocmirea monetarului si documentelor specifice activitatii.
Tinerea evidentei facturilor primite si introducerea lor la plata la termenul scadent.
Emiterea de documente bancare ( CEC, BO, OP).
Intocmirea NIR-urilor la facturile de la consumabile.
Cunoasterea conturilor de stocuri si productia in curs de executie.
Inregistrarea zilnica a registrului de casa;
Intocmirea dispozitiei de plata folosind conturile 4551 si 5311;

01.03.2016 - 31.03.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Preia comenzile clientilor punctului de lucru si ofera consiliere clientilor pentru comenzile respective.
Emite zilnic facturile catre clientii peunctului de lucru si avizele de expeditie.
Arhiveaza documentele economico-financiare cu care opereaza.
Respecta si cunoaste legislatia fiscal in vigoare.
Aplica si respecta documentatia privind managementul sistemului calitatii, al mediului si al securitatii si sanatatii de munca.
Efectueaza lunar inventar al stocurilor.
Cunoasterea programului de facturare FACTURIS.

01.01.2013 - 31.01.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: casier- facturist

Responsabilitati:

Cunoasterea programului de facturare, de gestiune comerciala si de trezorerie SOCRATE.
Efectueaza incasari si plati cu numerar.
Intocmeste documente justificative privind incasarile si platile cu numerar.
Gestioneaza numerarul si alte valori existente in casierie.
Elaboreaza diverse rapoarte referitoare la operatiunile din casierie.
Deruleaza operatiuni financiare stabilite de seful direct.
Face incasari pentru marfurile vandute conform listei de preturi.
Face monetarul la sfarsitul zilei de lucru.
Respectarea indicatiilor primite de la contabilitate.
Are o atitudine corespunzatoare fata de clienti si colegi.

01.05.2012 - 30.06.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

Utilizarea foarte buna a programului de gestiune si facturare METI , program care contine toate functiile in limba franceza;
Utilizarea programului de facturare Charisma.
Editarea stocurilor negative;
Separarea propunerilor de comanda pe raioane;
Introducerea comenzilor in sistem;
Validarea comenzilor;
Transmiterea comenzilor pe fax la furnizori ;
Rezolvarea diverselor probleme cu furnizorii;
Transmiterea diferentelor de la depozit;
Cuplarea comenzilor cu fiecare confirmare la fax;
Integrarea avizelor de marfa( identificarea receptiei, editarea compararii (NIR);introducerea marfii in prefactura, toate in limba franceza...).
Centralizarea furnizorilor nelivrati;
Arhivarea declaratiilor de conformitate;

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: ECONOMIE SI FINANTE EUROPENE la UNIVERSITATEA DIN PITESTI din PITESTI.
2005 - 2008 Facultate / Colegiu: FINANTE BANCI la Facultatea de Stiinte Economice din Pitesti.
2001 - 2005 Liceu: ECONOMIC la LICEUL AGRICOL SCORNICESTI din SCORNICESTI.

Premii

Certificari
Jan 2016 - Jan 2017: ATESTAT DE INSPECTOR RESURSE UMANE

Hobby-uri
Muzica, Sportul, Calculatorul.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close