Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.07.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.01.2011

obiectiv

 

Sunt o persoana organizată, ambițioasă si corectă. Imi place sa lucrez in echipa dar si individual.

Salariu: 850,00 USD / luna

Beneficii: Bonuri de masa ,cocediu de odihna si contract de munca.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Functii publice, Turism / Hotel staff, Protectia muncii, Financiar / Contabilitate, Banci, Saloane / Clinici frumusete

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2011 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: consultant in resurse umane

Responsabilitati:

Secretariat
1) SARCINI SECRETARIAT:
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- Asistarea directorului general in probleme de comunicare, documentare si
coordonare interna;
- Primirea corespondentei (trimisa prin posta, electronic sau fax), inregistrarea si
distribuirea ei personalului caruia i-a fost repartizata;
- Expedierea corespondentei produsa de personalul societatii, prin posta,
electronic sau fax, dupa caz;
- Redactarea scrisorilor sau raspunsuri la scrisori, la indicatia managerului general;
- Primirea persoanelor romane sau straine – reprezentanti ai unor institutii publice,
colaboratori, firme – care vin in contact cu directorul general sau alti salariati ai
societatii, in interes de serviciu;
- Asigurarea activitatii de protocol in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele
zilnice;
- Tehnoredactarea materialelor produse de serviciile functionale;
- Indeplinirea altor servicii dispuse de directorul general si de managerul general.
2) SARCINI CONSULTANT IN RESURSE UMANE:
- Editarea anunturilor de angajare;
- Alegerea personalului in functie de cerintele angajatorului si intervievarea lor
impreuna cu inspectorul de Resurse Umane;
- M-am ocupat de completarea si inregistrarea dosarelor de angajare in programul
Revisal;
- Incheierea si urmarirea derularii contractului individul de munca a fiecarui angajat;
- Intocmirea si gestionarea fiselor de post , a regulamentului intern conform
conditiilor impuse de anagajator;
- Supravegherea angajatilor in indeplinirea sarcinilor stipulate in aceste documente
cat si a normelor de igiena si securitate in munca conform legislatiei in vigoare;
- Eliberarea adeverintelor si a altor documente solicitate de angajati;
- Intocmirea fiselor si a testelor de evaluare anuala pentru personalul Societatii;
- Emiterea comenzilor pentru bonurile de masa si inmanarea acestora angajatilor;
- Participarea activa la sedintele pentru optimizarea activitatii personalului TESA si
NONTESA;
-Operare PC:-Microsoft Office 2003
-Navigare internet
-Operare REVISAL
NEGRUTI LORENA - DIRECTOR OPERATII SI TRANZACTII
BONURI DE MASA SI ASIGURARE MEDICALA LA UN CABINET DE MEDICINA MUNCII

01.07.2008 - 30.09.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consilier vanzari-introducere dosare credite "efg-rentail"

Responsabilitati:

In primul rand trebuia sa ma ocup cu vanzarea scooterelor si a pieselor,apoi introducerea dosarelor de credite pentru vanzarea acestora in rate.
Completarea fiselor de revizii / reparatii si incasarea contravalorii unde era cazul.
Activitati specifice de secretariat :
-lucrul cu aparatura de birou (fax,scaner,etc)
Contabilitate primara de gestiune:
-completarea registrului de casa;
-intocmirea borderourilor zilnice si expedierea lor prin mail sau fax catre departamentul financiar;
-inventariere marfa;
-intocmire facturi , avize si bonuri de transfer intre gestiuni cand era cazul;
-intocmirea listelor cu necesarul magazinului si lucrul direct cu o parte din furnizori,
-Operare PC:-Microsoft Office 2003 -Navigare internet si expediere mail
Am pus la punct o baza de date cu toti clientii si furnizorii firmei.
Am prelucrat catalogul cu imagini si detalii despre fiecare produs in parte,astfel clientul stia cum arata produsul si care ii sunt caractreristiciile ,pretul fiecarui model in parte,etc.

Domnul Borcan Vlad
BONURI DE MASA

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: Management Financiar Contabil la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.

Premii

Calificari
Jun 2016: Inspector în Sănătatea si securitatea în Muncă

Apr 2015: Inspector Resurse Umane

Traininguri
Jan 2016 - Jan 2016: "Great call experience" -American Express Training

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close