Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.08.1984

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:29.05.2003

obiectiv

 

Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi oportunităţi de avansare în cadrul companiei.

Salariu: 2.300,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Altele, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii

Oras de lucru: Tirgu-Mures, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2019 - prezent

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: consilier service tinichigerie vopsitorie

Responsabilitati:

- Consilierea clientilor cu privire la volumul,durata si costurile lucrărilor efectuate în service
- Programarea clienților si pregătirea contractului in sistemul de operare CROSS
-Comunicarea cu asiguratorii in vederea soluționării dosarelor de dauna deschise in service ,respectând procederurile impuse de către fiecare asigurator
- transmiterea comenzilor de piese si mentinerea unei bune legături cu departamentul de piese si accesorii
- efectuarea controlului calității finale a vehiculului înainte ca masina sa fie predată clientului
-întocmirea facturi la final de reparație
-predarea mașinii către client in timpul estimat in momentul începeri lucrărilor de reparatie

01.02.2010 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: specialist serviciu clienti

Responsabilitati:

- monitorizarea fluxului operational de la Comanda - Plata al clientilor K.a (Selgros, Metro , Carrefour , Rewe si Profi ,Lidl)
- procesarea comenzilor de la clientii
- facturarea si trimiterea acestora prin e-mail si EDI
- oferirea de suport activ la rezolvarea problemelor (out of stock, anulari , modificari de comenzii)
- comunicarea cu celelalte departamente (logistica , supply chain, vanzari, transport) pentru rezolvarea problemelor
- rularea zilnica de rapoarte Sap relevante si specifice pentru a administra si urmari comenzile introduse in sistem
- anaizarea rezultatelor , verificarea si propunerea unor masuri de corectie si optimizare a activitatii
- comunicarea si transmiterea catre clientii a informatilor relevante , corecte si in timp util a statusului comenziilor (preluata , procesata , programata la incarcare , in curs de livrare )
- participarea activa la proiecte de optimizare a activitatii departamentului si a companiei

01.06.2009 - 28.02.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator expeditie

Responsabilitati:

-organizeaza si raspunde de activitatea de distributie , aprovizionare si livrare a depozitului, pentru livrarea integrala si la timp a comenzilor catre clienti in cantitatile si sortimentatia solicitata
- calculeaza si urmareste necesarul zilnic de transport al depozitului in vederea asigurarii onorarii comenzilor la timp si in cantitatea comandata si il comunica catre CTP
- intocmeste documentele legate de transport (lista de incarcare, avize de expeditie, facturi pentru bere gratis , facturi pentru alte materiale )
- intocmeste livrari de retur , imputatii pentru spargeri pe client si transportatori
- intocmeste comenzi de transfer de bere pentru mentinerea stocurilor la nivelul optim necesar pentru onorarea la timp ,in cantitatile si sortimentatia comandata
- mentine legatura cu departamentul CSC in ceea ce priveste modul de introducere a comenzilor in sistem (cantitate, sortimente, coform alocarilor facute ) cu scopul mentineri stocurilor
- monitorizeaza fluxul de ambalaj catre si dinspre fabrici, clienti
- urmareste , transmite si raspunde de confirmarile de solduri de ambalaj aflate la client
- tine evidenta proceselor verbale de recuperare paleti de la Kacc si le inregistreaza in sistem
- pregateste si furnizeaza rapoarte solicitate de catre superiorii ierarhici
- organizeaza si raspunde de realizarea , emiterea , pastrarea si controlul tuturor documentelor emise de catre biroul de expeditie in conformitate cu normele , procedurile si modurile de lucru in vigoare
- conduce echipe si este si membru in echipe de TPM organizate la nivel de fabrica , departament
-raspunde de KPI alocati de pilllari , ia masuri corective si preventive pentru atingerea si pastrarea rezultatelor obtinute

01.06.2008 - 31.03.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: trade marketing

Responsabilitati:

-intocmire de rapoarte si situati zilnice/periodice legate de promotile din piata
-colaborarea stransa cu echipa de vanzari
-intretinerea, actualizarea si modificarea bazei de date pe rutele deja existente cat si pe cele noi pe fiecare agent in parte , in programul Hermes
-participarea la activitati de marketing sustinute in piata impreuna cu echipa de vanzari
-monitorizarea si inventarierea mijloacelor fixe din locati
-emiterea, intretinerea si stocarea contractelor pe mijloace fixe din piata
-mentenanta palmurilor agentilor de vanzari

01.04.2004 - 30.06.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

-raspunde de activitatea de gestionare a materialelor din depozit
- verifica si raspunde de corectitudinea intocmirii documentelor de livrare ,rapoartelor zilnice referitoare la stocurile de marfa, ambalaje, materiale de ambalare
-efectueaza lunar/saptamanal /zilnic inventare pentru verificarea gestiunii de marfa , ambalaje, materiale de ambalare
-primeste in gestiune materiale receptionate cantitativ si calitativ
-pastreaza materialele , deseurile in spatii special amenajate ,ordonate pe grupe , categorii,sortimente in coformitate cu legile in vigoare
-inregistreaza miscarea materialelor in sisteme de evidenta
-raporteaza nivelul si miscarea stocurilor de materiale , evidenteaza stocurile fara miscare si participa activ la valorificarea acestora
-asigura si raspunde ca eliberarea produselor din gestiune sa se faca numai in cantitatea , calitatea , lotul si sortimentele specificate pe actele de eliberare

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate: STIINTE ECONOMICE SI ADMINISTRATIVE la Universitatea Petru Maior , Tg mures din Tg Mures.
1998 - 2002 Liceu / Școală profesională: Tg Mures la Colegiu Economic Transilvania din Tg Mures. Profil :Administratie publica

Premii

Traininguri
Jun 2012 - Jun 2012: Employeeship

Hobby-uri
lectura, plimbari in aer liber, activitati spotive



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close