Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.08.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.05.1996

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: de negociat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, ONG / Voluntariat, Banci

Oras de lucru: Satu-Mare

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2011 - prezent

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

- Analiza eligibilităţii firmei
- Elaborarea planului de afaceri şi/sau studiu de fezabilitate
- Redactarea cererii de funanţare
- Completarea dosarului de finanţare
- Consultanţă în managementul şi derularea proiectului
- Elaborarea documentaţiilor privind achiziţiile publice, întocmirea rapoartelor financiare şi tehnice, managementul resurselor umane, medierea relaţiilor cu Autoritatea Contractante
- Evaluararea şi selecţia personalului
- Întocmirea documentelor privind relaţiile de muncă: CIM,C CM, acte adiţionale, decizii etc.
- Elaborarea fişelor de post, a ROI şi ROF
- Înregistrarea modificărilor în carnetele de muncă
- Planificarea resurselor umane

Realizari:

Am elaborat si depus in anul 2011 10 proiecte in cadrul Programului pentru stimurarea infiintarii microintreprinderilor de catre intreprinzatori tineri
10 proiecte sesiunea iunie Masura 141
2 proiecte sesiunea iulie Masura 112
6 proiecte Programul START
2 proiecte Programul servicii si comert gestionat de AIPPIMM.

22.11.2007 - prezent

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

avizarea din punct de vedere al legalităţii a dispoziţiilor privind problemele de personal (încadrări în muncă, încetarea contractelor de muncă, aplicarea de sancţiuni disciplinare etc)
Redactarea raspunsurilor la petitiile, memoriile si cererile inregistrate pe numele O.T.I.M.M.C. Satu Mare;
Exprimarea punctelor de vedere privind interpretarea actelor normative in cazul luarii unor masuri de catre conducerea institutiei sau la cererea compartimentelor din structura aparatului propriu de specialitate, daca aceste solicitari privesc oficiul;
Tinerea evidentei cronologice si pe materii a actelor normative.

01.06.2007 - 01.07.2007

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: manager resurse umane

Responsabilitati:

completarea documentelor de personal, a dosarelor personale,· întocmirea documentaţiilor privind relaţiile de muncă (contracte individuale de muncă, acte adiţionale, dispoziţii de desfacere a CIM etc.)· Planificarea resurselor umane· Recrutarea şi selecţia personalului· elaborarea şi coordonarea eforturilor de dezvoltare a angajaţilor şi managerilor,· menţinerea şi utilizarea diagramelor de înlocuire a managementului,· evaluarea nevoilor de dezvoltare profesională ale angajaţilor,· elaborarea planurilor anuale de formare profesională în concordanţă cu nevoile angajaţilor şi de cerinţele funcţiei îndeplinite

16.04.2007 - 01.07.2007

Departament: altele

Titlu Job: manager resurse umane

Responsabilitati:

· completarea documentelor de personal, a dosarelor personale,· întocmirea documentaţiilor privind relaţiile de muncă (contracte individuale de muncă, acte adiţionale, dispoziţii de desfacere a CIM etc.)· Planificarea resurselor umane· Recrutarea şi selecţia personalului· elaborarea şi coordonarea eforturilor de dezvoltare a angajaţilor şi managerilor,· menţinerea şi utilizarea diagramelor de înlocuire a managementului,· evaluarea nevoilor de dezvoltare profesională ale angajaţilor,· elaborarea planurilor anuale de formare profesională în concordanţă cu nevoile angajaţilor şi de cerinţele funcţiei îndeplinite

15.11.2000 - 16.04.2007

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: asistent social/coordonator birou

Responsabilitati:

Participarea la întâlnirile Consiliului Director din Cluj; evaluarea calităţii serviciilor oferite către beneficiari; coordonarea activităţii din judeţ şi trasarea sarcinilor către subordonaţi; stabilirea obiectivelor şi a indicatorilor de performanţă; monitorizarea şi evaluarea personalului; responsabil de gestionarea corectă a fondurilor conform bugetelor aprobate; întocmirea propunerilor de bugete şi proiecte către finanţatori; organizarea şedinţelor săptămânale cu personalul din subordine; menţinerea şi dezvoltarea parteneriatelor cu alte instituţii active în domeniu; întocmirea rapoartelor lunare, trimestriale şi anuale.

Realizari:

- am coordonat activitatea biroului operational Satu Mare, echipa formata din 15 persoane si 6 proiecte in diverse locatii din judetul Satu Mare
- am coordonat si implementat diverse proiecte cu finantare nerambursabila
- am evaluat situatia familiala a beneficiarilor
- am stabilita si pastrat legatura cu autoritatile si institutiile publice de la nivel judetean si national
- am facut parte din echipa de cercetare a "Studiu asupra fenomenului minorilor neacompaniati din Roma Italia"

studii

 

Activitati extracurriculare

Abilitatea de a stabili relaţii de muncă pozitive, capacitatea de a oferi sprijin şi supervizare.Abilitatea de a dezvolta parteneriate cu alte organizaţii/instituţii Abilitatea de a înregistra informaţiile corect

Premii

Mai- Iulie 2008, curs Management de proiect, organizator CDIMM Maramures
Aprilie- Iunie 2008, curs formare de formatori, organizator CREST Satu Mare
Ianuarie- Martie 2008, curs inspector resurse umane
Noiembrie 2004- curs Fundaţia Life Oradea- Metode creative de lucru cu tinerii
Septembrie 2003-Noiembrie 2004 Universitatea de Vest Timişoara, Facultatea de Asistenţă Socială- cusr de formare Comunicare emoţională cu copilul victimă a maltratării
Ianuarie 2003- curs de formare-Monitorizare şi evaluare
Iunie 2002- curs de formare- Managementul proiectului

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close