Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.11.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:29.10.2008

obiectiv

 

Doresc sa imi dezvolt o cariera care sa imi permita utilizarea tuturor cunostintelor juridice, legislative si de analiza economica financiara, dobandite prin perfectionarea activa si continua si prin expertiza acumulata la locurile de munca anterioare.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Juridic

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2019 - prezent

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Monitorizarea dosarelor aflate in insolventa si executare silita;
Contactarea clientilor aflati in executare sau in insolventa in vederea negocierii termenelor de plata;
Redactararea actiunilor pentru actionarea in judecata/executare a clientilor;
Redactarea declaratiilor de creanta si reprezentarea companiei la adunarile de creditori, asupra cazurilor aflate in portofoliu.

01.12.2014 - 30.09.2019

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic - executare silita

Responsabilitati:

- monitorizarea cazurilor pentru care au fost formulate cereri de executare silita impotriva debitorilor pentru recuperarea sumelor datorate si transmiterea acestora de catre executorii judecatoresti catre instantele abilitate in vederea obtinerea incuviintarii executarii silite in termenul legal stabilit;
- monitorizarea activitatii executorilor judecatoresti in vederea intreprinderii tuturor actiunilor necesare pentru identificarea surselor de veniturile si bunurilor mobile si/ sau imobile ale debitorilor;
- monitorizarea activitatii executorilor judecatoresti in vederea realizarii tuturor etapelor procedurale impuse de lege pentru recuperarea sumelor datorate de la debitorii pentru care au fost formulate cereri de executare silita;
- monitorizarii angajamentelor de plata agreate cu debitorii aflati in executare si semnalarii situatiilor in care acestea nu au fost respectate, in scopul intreprinderii masurilor necesare a fi adoptate pentru recuperarea integrala a sumelor datorate de acestia;
- monitorizarea termenelor de licitatie stabilite in vederea valorificarii bunurilor mobile/ imobile apartinand debitorilor pentru care au fost formulate cereri de executare silita;
- monitorizarea situatiilor in care au fost formulate contestatii la executarea silita si informarii creditorilor in vederea intocmirii intampinarilor in termenul legal;
- monitorizarea sumelor recuperate de la debitori in procedura de executare silita si intreprinderea tuturor masurilor necesare in vederea recuperarii acestora in cel mai scurt timp.

01.03.2013 - 31.12.2014

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Gestionarea portofoliului dosarelor de executare silita;
Acordarea de consultanta creditorilor/debitorilor;
Tehnoredactarea actelor de executare silita;
Utilizarea programului Zenic;
Mentinerea relatiilor cu autoritatile si insttutiile statului (instante de judecata, OCPI, Registrul Comertului);
Solutionarea problemelor aparute in activitatea biroului din punct de vedere legal.

01.03.2012 - 01.08.2012

Departament: juridic

Titlu Job: jurist

Responsabilitati:

Intocmirea primelor masuri ale cazului de insolventa;
Managerierea adunarilor cu creditorii;
Intocmirea rapoartelor de verificare creante si a rapoartelor lunare de activitate ;
Verificarea declaratiilor de creanta si intocmirea tabelelor de creante;
Intocmirea actelor necesare pentru procedurile de insolventa, rapoarte, planuri de distributie, informari, convocari, notificari, adrese, pozitii scrise;
Arhivarea si evidenta documentelor specifice activitatii juridice.

01.09.2010 - 01.02.2012

Departament: juridic

Titlu Job: office assistant

Responsabilitati:

Relatii cu arhivele si registraturile instantelor de judecata, Oficiul Registrului Comertului Bucuresti, alte institutii publice.
Redactarea diverselor documente cu caracter juridic specifice profesiei de avocat.
Activitati de secretariat.(Indaco Econ)

studii

 

Facultati:

2009 - 2010 Masterat: DREPT FINANCIAR BANCAR SI A ASIGURARILOR la UNIVERSITATEA NICOLAE TITULESCU din BUCURESTI.
2005 - 2009 Facultate: DREPT la UNIVERSITATEA DIMITRIE CANTEMIR din BUCURESTI.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: FILOLOGIE la COLEGIUL NATIONAL " COSTACHE NEGRI " TARGU OCNA din TARGU OCNA.

Premii

Certificat de Absolvire a Utilizarii Calculatorului si Prelucrare Informatiei
CURS DE FORMARE INITIALA DE MEDIATORI BUCURESTI

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close