Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 27.09.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.03.2005

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: 5.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - prezent

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic (executare silita)

Responsabilitati:

Verifica pregatirea dosarelor de executare in vederea transmiterii la executorii judecatoresti;
- Emite opinii juridice privind dosarele de executare (validitatea si acuratetea documentelor, solicitari ale instantelor de judecata, actiuni juridice concurente initiate de catre terte parti);
- Reprezinta Banca in relatia cu executorii judecatoresti;
- Propune spre validare Comitetelor strategii de participare la licitatiile organizate pentru bunurile ipotecate;
- Participa ca reprezentant al Bancii la licitatiile organizate;
- Intocmeste, in temeiul principiului disponibilitatii creditorului, adrese / demersuri necesare in cadrul activitatii de executare silita (angajamente de plata, cereri de suspendare a executarii, cereri de incetare a executarii, cereri de staruire in executare, raspunsuri la anumite solicitari ale debitorilor, s.a.m.d.);

01.09.2015 - 31.10.2016

Departament: juridic

Titlu Job: specialist bancar (executare silita)

Responsabilitati:

Verifica pregatirea dosarelor de executare in vederea transmiterii la executorii
judecatoresti;
- Emite opinii juridice privind dosarele de executare (validitatea si acuratetea documentelor, solicitari ale instantelor de judecata, actiuni juridice concurente initiate de catre terte parti);
- Reprezinta Banca in relatia cu executorii judecatoresti;
- Propune spre validare Comitetelor strategii de participare la licitatiile organizate pentru bunurile ipotecate;
- Participa ca reprezentant al Bancii la licitatiile organizate;
- Intocmeste, in temeiul principiului disponibilitatii creditorului, adrese / demersuri necesare in cadrul activitatii de executare silita (angajamente de plata, cereri de suspendare a executarii, cereri de incetare a executarii, cereri de staruire in executare, raspunsuri la anumite solicitari ale debitorilor, s.a.m.d.);

01.03.2015 - 30.09.2015

Departament: banci

Titlu Job: monitoring & support specialist

Responsabilitati:

- monitorizarea echipei de Settlement Specialist;
- Intocmirea si transmiterea zilnica a raportului de monitorizare;
- Actualizarea bazelor de date existente la nivelul departamentului;
- Asigurarea generarii de rapoarte la cerere, periodice sau cu caracter incidental;
- Asigurarea efectuarii raportarilor lunare aflate in responsabilitatea departamentului;

01.03.2012 - 31.03.2015

Departament: juridic

Titlu Job: asistent monitorizare executare silita

Responsabilitati:

Activităţi şi responsabilităţi principale:
- intocmirea cererilor privind investirea cu formula executorie a contractelor de credit;
- monitorizarea şi asigurarea evidenţei exacte a dosarelor de executare trimise către cabinetele de avocatură / birourile de executori judecătoreşti /agenţiile de colectare;
- monitorizarea respectarii angajamentelor de plata incheiate de catre clientii aflati in procedura de executare silita;
- respectarea criteriilor de alocare a dosarelor de executare;
- asigurarea suportului cabinetelor de avocatură/birourilor de executori judecătoreşti / agenţiilor de colectare în ceea ce priveşte dosarele alocate;
- indeplinirea măsurilor legale pentru fiecare procedură şi obţinerea de avize pentru fiecare corespondenţă;
- transmiterea rapoartelor solicitate de fiecare colaborator al Piraeus Bank;
- monitorizarea cheltuielilor de executare pentru dosarele trimise către cabinetele de avocatură / birourile de executori judecătoreşti /agenţiile de colectare;
- monitorizarea activitatii executorilor judecatoresti.

01.06.2011 - 01.03.2012

Departament: juridic

Titlu Job: asistent executor bancar

Responsabilitati:

Activităţi şi responsabilităţi principale:
- Indeplineste formalitatile pregatitoare notificarii de catre executorii bancari a actelor judiciare si extrajudiciare;
- Asigura suport executorilor bancari in vederea comunicarii documentelor de executare silita necesare in procesul de recuperare a creantelor;
- Intocmirea actelor de procedura privind executarea silita mobiliara si imobiliara;
- Comunicarea actelor de pocedura;
- Informarea debitorilor cu privire la modalitatile de plata, termenele de plata, cat si despre dosarele aflate in executare silita;

01.08.2006 - 01.06.2011

Departament: management

Titlu Job: asistent manager / responsabil cu securitatea informaţiei

Responsabilitati:

Activităţi şi responsabilităţi principale:
Responsabilităţi (domeniul resurselor umane):
- întocmirea contractelor de muncă, a actelor adiţionale și a deciziilor;
- întocmirea adeverinţelor de vechime/salariu pentru angajaţi;
- întocmirea ştatelor pentru salarii;
- întocmirea detașărilor pentru personal şi a adeverinţelor pentru pensionare.

Responsabilităţi (Asistent Manager):
- actualizarea bazei de date documente;
- elaborarea şi redactarea documentelor şi situaţiilor;
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
- redactarea corespondenţei de afaceri necesare desfăşurării activităţii zilnice;
- elaborarea documentaţiei de eligibilitate necesare participării societaţii la licitaţiile (on line) lucrări de achiziţii publice;
- întocmirea contractelor de prestări servicii, actelor adiţionale, a proceselor verbale pentru terminarea serviciilor prestate.

Responsabilităţi (domeniul contabil):
- întocmirea facturilor, evidenţa plăţilor şi a încasărilor;
- înregistrarea deconturilor de cheltuieli;
- întocmirea de dispoziții de plată/încasare către caserie;
- întocmirea documentelor bancare: ordine de plată, foi de vărsământ, garanţii de bună execuţie.

Pentru funcţia de Responsabil cu Securitatea Informaţiei:

- propuneri de îmbunătăţire a Sistemului de Management al Securităţii Informaţiei;
- instruirea personalului privind necesitatea respectării cerinţelor referitoare la Securitatea Informaţiei, protejarea intereselor organizaţiei;
- comunicarea internă referitoare la sistemul de management al securităţii informaţiei;
- asigurarea bunei desfăşurǎri a auditurilor interne, de secundă şi terţă parte în cadrul compartimentului privind managementul calităţii, mediului, sănătăţii şi securităţii ocupaţionale, securităţii informaţiei;
- urmărirea finalizǎrii şi eficacitǎţii eventualelor acţiuni corective si preventive în ceea ce priveşte acest compartiment;
- investigarea cauzelor neconformităţilor şi dispunerea măsurilor corespunzătoare pentru rezolvarea lor şi prevenirea apariţiei altora

01.03.2006 - 01.07.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vânzări

Responsabilitati:

Activităţi şi responsabilităţi principale:
- Acordarea asistenţei din punct de vedere tehnic şi comercial clienţilor şi potenţialilor clienţi.
- asigurarea recepţiei produselor;
- oferă infomaţii despre caracteristicile tehnice şi modul de folosire a produselor;
- oferă clienţilor consultanţă în alegerea produselor în accord cu nevoia acestora;
- asigură vânzarea produselor şi serviciilor oferite de companie.
- îşi aduce contribuţia la realizarea obiectivelor de vânzări şi la atingerea targetului pe raion;

studii

 

Facultati:

2013 - 2016 Facultate: Drept la Universitatea “NICOLAE TITULESCU” din Bucuresti.
2008 - 2010 Masterat: Management Organizational si al Resurselor Umane la Universitatea “SPIRU HARET” din Bucuresti.
2005 - 2008 Facultate: Facultatea de Stiinte Sociale si Administrative – Specializarea Administratie Publica la Universitatea “NICOLAE TITULESCU” din Bucuresti. Licentiat in Stiinte Administrative
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Stiinte ale naturii : Fizica – Chimie la Colegiul National “OCTAV ONICESCU” din Bucuresti. Absolvent examen de Bacalaureat

Premii

Certificari
Sep 2010 - Sep 2010: Absolute School
Curs „CONTABILITATE PRIMARĂ”
Nov 2008 - Nov 2008: Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii Bucureşti (S.R.A.C.)
„Formare Auditori Interni pentru Sisteme de Management al Securităţii Informaţiilor conform ISO/IEC 27001 : 2005”



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close