Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.07.1960

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.04.1983

obiectiv

 

OBIECTIV: Asumarea unei pozitii interesante din punct de vedere profesional, in cadrul unei organizatii dinamice in domeniul socio-economic, administrativ, financiar, cercetare, strategii, comunicare, care sa imi permita sa contribui la dezvoltarea obiectivelor principale ale companiei, prin aplicarea cunostiintelor si vastei mele expertize profesionale.

Salariu: nespecificat

Beneficii: vacanta 4 saptamani pe an min. altele discutabil

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Relatii publice, Marketing, Altele, Functii publice, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Protectia muncii, Traduceri, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Constanta, Ploiesti, Sibiu, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: 01.08.2016

experienta profesionala

 

01.12.2010 - 30.11.2011

Departament: functii publice

Titlu Job: consilier de afaceri europene

Responsabilitati:

Atribuţii n activitatea de contractare şi implementare a proiectelor:
- atribuţii specifice derulării proiectelor finanţate din fonduri europene şi acorduri bilaterale n domeniul sănătăţii:
- analizează proiectele de acte normative, propuse spre aprobare din punct de vedere al respectării normelor comunitare n domeniu şi formulează observaţii şi propuneri de modificare ;
- consiliază direcţiile de specialitate din minister/ministrul sănătăţii/secretarul de stat sau directorul general coordonator al activităţii de afaceri europeane n vederea elaborării de acte normative pentru reglementarea unor domenii sau instituţii care nu se regasesc n cadrul legislativ actual;
reprezintă Ministerul Sănătăţii, n cadrul ntalnirilor, reuniunilor, negocierilor interne şi internationale, conform delegaţiei ;
- colaborează cu organisme naţionale şi internationale, guvernamentale şi neguvernamentale n domeniul realizării programelor şi reformelor pentru ndeplinirea obligaţiilor ce decurg din calitatea Romniei de stat membru al Uniunii Europene;
participă la activităţi legate de Planul Naţional de Dezvoltare, Twinninguri, Rapoarte de monitorizare, Rapoarte de activitate, Reforma n administraţie, misiuni de evaluare ale ndeplinirii cerinţelor cuprinse n acquis – ul comunitar, efectuate de către experţi ai Uniunii Europene;
- participă la analiza şi negocierea acordurilor internaţionale cu relevanţă n domeniul sănătăţii;
- alte atributii conform pregatirii profesionale (juridice).

- supravegherea in permanenta a indeplinirii de catre contractor a obligatiilor asumate prin contracte ;
planificarea si organizarea in conditii optime a activitatilor aprobate prin program, inclusiv in situatiile in care derularea efectiva a programelor este in sarcina beneficiarilor asistentei, directiilor si structurilor din aceeasi institutie sau din alte institutii;
coordonarea si implementarea programelor; realizarea evidentei privind obiectivele, desfasurarea si rezultatele programelor derulate;
- asigurarea repartizarii si utilizarii bunurilor achizitionate din fondurile europene, conform destinatiei si scopului prevazute in program;
- asigurarea schimbului de informaţii privind aspectele tehnice ale implementării proiectelor cu direcţiile implicate din cadrul Comisiei Europene, Ministerul Finanţelor Publice şi cu alte instituţii, pe nivelul de competenţă specific;
- asigurarea legăturii cu Ministerul Finanţelor Publice / Ministerul Afacerilor Externe / organizaţii internaţionale / donori internaţionali / autorităţi de management / organisme intermediare pentru proiectele finanţate în domeniul sănătăţii pe care le implementează;
- participarea la reuniunile interinstituţionale în probleme de interes comun pentru programele finanţate din fonduri europene şi acorduri bilaterale în domeniul sănătăţii;
- participarea la reuniunile internaţionale cu relevanţă pentru obiectul de activitate al UICP;

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Colegiu / Studii postliceale: la din Bucharest.
2002 - 2004 Colegiu / Studii postliceale: la din Montreal.
1980 - 1984 Facultate: Cibernetica si Statistica la ASE Bucuresti- facultatea de planificare si cibernetica economica din Bucharest.

Facultati in straiatate

• INSTITUTUL PENTRU CONTABILI AGREATI, TORONTO, 1998-1999
CERTIFICAT CONTABIL AGREAT
• McGill University, Montreal 2003-2004
ATESTAT IN ARTE - Studiul Religiilor Universale si Limbi Straine (Engleza principal, Franceza secundar)

Activitati extracurriculare

Competente deosebite in:
comunicare, educatie antreprenoriala, managementul operational, competente tehnice (finaciar-contabil, marketing, administratia afacerilor);
Management specific pe probleme socio-medicale: dependenta de droguri, toxicomanie, abuzuri domestice, persoane fara adapost, etc.
Abilitati de a lucra sub presiune
Spirit de asumare a responsabilitatilor
Spirit de echipa
Creativitate
Capacitatea de a lua decizii si a lucra fara supraveghere directa
Cunostiinte elevate privind organizarea atat in domeniul public cat si privat
Eficienta si atentie pentru detalii
Interes de perfectionare profesionala
Constiinciozitate si Disciplina

Premii

Post Universitare:
• LICENTA IN STIINTE JURIDICE-LEGISLATIE DE AFACERI - JURIST ASISTENT - SUCCESS BUSINESS COLLEGE, TORONTO, 1996
• ATESTAT - SUPORT TEHNIC SI INFORMATIC IN DOMENIUL MANAGEMENTULUI INTREPRINDERII - ACADEMIA PRIMETECH, TORONTO, 1995
• ATESTAT - LEGEA AFACERILOR CANADIENE; ATESTAT: LB. FRANCEZA PENTRU BUSINESS, SENECA COLLEGE, TORONTO, 2001



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close