Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.06.1974

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.06.2000

obiectiv

 

Construirea unei cariere care îmi va permite aplicarea si aprofundarea cunostintelor si competentelor dobândite în timpul facultatii. Integrarea într-o echipa dinamica si motivanta în cadrul unei companii de prestigiu.

Beneficii: - Oportunitatea de a-si construi o cariera intr-o companie internationala; - Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si dinamica; - Training de specialitate.

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

02.08.2012 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: consilier clienti zona rapida

Responsabilitati:

Efectuarea tranzactiiloe cash/non-cash pentru clientii si ne-clientii de la retail sau
corporate;
Asigurarea asistentei si dupa vanzarea produselor;
Promovarea si vanzarea prosuselor si serviciilor non-credit ale Grupului
BCR/asigurarea continua de consiliere a clientilor existenti si potentiali in
conformitate cu gama de produse disponibile tipului de sucursala si cu standardele
de calitate ale bancii;
Identificarea nevoilor clientilor si a oportunitatilor de vanzare a produselor si
serviciilor oferite de banca prin activitati de vanzare incrucisata;
Efectuearea prin rotatie a rolului de a intampina si orienta clientii in interiorul unitatii,
de a furniza informatii solicitarilor primite din partea clientilor existenti sau potentiali,
personal sau la telefon, cu privire la produse, servicii, norme, regulamente si
politica guvernamentala;
Urmarirea si actionarea imediata in vederea indeplinirii tintelor individuale si ale
Sucursalei

Realizari:

ATINGEREA TINTELOR ALOCATE

30.09.2010 - 02.08.2012

Departament: banci

Titlu Job: consultant personal banking

Responsabilitati:

Vanzari si servicii:
a) cunoaste si promoveaza toate produsele si serviciile Bancii, de economisire,
creditare si operatiuni fara numerar;
b)este persoana principala de contact pentru clientii afluenti in oferirea de informatii
si servicii;
c)pastreaaza relatiile/corespondenta cu clientii pe probleme de creditar(ipotecare
si consum);
d)responsabilitate pentru indeplinirea bugetelor de vanzari privind produsele retail
si orice alte bugete stabilite de managementul bancii;
e)contribuie la atragerea noilor clienti si la mentinerea celor deja existenti;
informeaza clientii cu priivre la produsele si serviciile bancii;
f)realizeaza vanzari incrucisate conform obiectivelor alocate.
Activitati operationale si de control
a) aplica reglementarile interne
b)proceseaza in sistemele bancii toate tipurile de operatiuni fara numerar conform
reglementarilor interne aplicabile;
Calitate:
a) dezvolta o atitudine profesionala, aplica bunele practici bancare conform
reglementarilor interne si a informarilor bancii, tine cont de principiile eticii sociale;
b)actioneaza pentru ca fiecare interactiune cu clientii sa fie o experienta cat mai
buna pentru acestria;
c)actioneaza initiind pro-activ interactiuni in scopul cresterii constientizarii ofertei de
produse si servicii.

Realizari:

INDEPLINIRE SARCINILOR ALOCATE

15.07.2010 - 30.09.2010

Departament: banci

Titlu Job: ofiter servicii clienti

Responsabilitati:

Vanzari si servicii:
a) Cunoaste si promoveaza produsele si serviciile standard ale bancii;
b) Realizeaza vanzari incrucisate;
c) verifica documentatia aferenta deschiderii de cont primita de la clienti companii
mici si persoane fizice autorizate;
d) Realizeaza vanzari si cumparari de valuta fara numerar;
d) Dezvolta o atitudine profesionala si un comportament orientat catre client;
e) se asigura ca intreg continutul documentatiei primite de la clienti, aferente
deschiderii, gestionarii si inchiderii tuturor tipurilor de conturi este conforma cu
cerintele interne ale bancii;
f) proceseaza si organizarea cerintelor clientilor legate de transferuri in valuta;
promoveaza si proceseaza cereri pentru Internet Banking si canale alternative;
g) promoveaza si proceseaza aplicatiile pentru carduri bancare;
h) promoveaza si proceseaza servicii clienti pentru facturi de utilitati;
i) dezvolta o atitudine profesionala si un comportament orientat catre clienti.
Activitati de creditare si consum:
a) vinde clientuilor produse de creditare consum;
b) sprijina circuitul documentelor intre clientii credite de consum si Centrala;
c) introduce in sistemul de creditare IT datelke cerute despre client;
d) organizeaza finalizarea activitatii de creditare consum;
e) pastreaza relatiile/corespondenta cu clientii probleme creditare consum.
Operatiuni contabile si plati:
a) incaseaza taxele si comisioanele aferente de la clienti (cele fara numerar);
b) verifica documentatia primita de la clienti intrgul continut al cerinetelor;
c) creaza si actualizeaza fisierele de identificare a clientilor atat in sistemul IT, cat si in arhive;
d) introduce corect in sistem modificarile din conturile clientilor;
e) este responsabil pentru pastrarea documentelor contabile, respectand cerintele
legale si termenele stabilite.

Realizari:

INDEPLINIREA SARCINILOR SI TINTELOR ALOCATE.

02.11.2009 - 15.07.2010

Departament: banci

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Vanzari si servicii:
a) cunoaste si promoveaza produsele si serviciile standard ale bancii;
b) realizeaza vanzari incrucisate;
c) deschide, mentine si inchide toate tipuri de conturi ale clientilor (depozite si
conturi curente);
d) realizeaza vanzari si cumparari de valuta cu sau fara numerar;
e) realizeaza transferuri de RON cu sau fara numerar;
f) proceseaza servicii Wester Union;
g) dezvolta o atitudine profesionala si un comportament orientat catre client.
Activitati cu numerar:
a) este responsabil pentru functionarea corecta a casei de bani;
b) responsabil pentru verificarea identitatii clientului;
c) respoansabil pentru efectuarea corecat a operatiunilor de plati si incasari cu
numerar pentru clienti;
d) verifica daca circuitul banilor este corespunzator si daca bancotele si monedele
acceptate nu sunt false sau iesite din circulatie.
Operatiuni contabile si plati:
a) incaseaza taxele si comisioanele aferente de la clienti;
b) verifica documentatia primita de la clienti intrgul continut al cerinetelor;
c) creaza si actualizeaza fisierele de identificare a clientilor atat in sistemul IT, cat si
in arhive;
d) introduce corect in sistem modificarile din conturile clientilor;
e) este responsabil pentru pastrarea documentelor contabile, respectand cerintele
legale si termenele stabilite.

Realizari:

INDEPLINIREA CU SUCCES A TINTELOR ALOCATE IN FIECARE TRIMESTRU.

11.02.2007 - 01.09.2009

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: assistent manager

Responsabilitati:

a) Pregătirea corespondenţei, rapoartelor şi materialelor pentru publicaţii şi prezentări;
b) Pregăteste şi întocmeşte raportul de cheltuieli;
c) Pregăteste şi controlează bugetele administrative;
d) Organizează întâlnirile şi conferinţele;
e) Se îngrijeşte de respectarea termenelor proiectelor în derulare;
f) Preluarea apelurilor telefonice;
g) Se ocupă de activităţi administrative: fotocopii, fax-uri, e-mail şi completare formulare;
h) Execută cercetări de piaţă cu privire la achiziţionarea de bunuri (mobilă, consumabile, servicii etc);
i) Coordonarea activităţii zilnice în cadrul companiei;
j) Controlează primirea completă şi la timp a rapoartelor;
k) Să pregătească sau să ajute la pregătirea documentaţiei specifice domeniului de activitate;
l) Organizeaza întâlniri şi călătorii de afaceri, pregăteşte invitaţiile, agenda, transportul, cazarea, masa şi logistică întâlnirilor;
m) Redactează documentele oficiale din partea firmei;
n) Să ţină contabilitatea primară: registrul de casă şi operează facturi, chitanţe;
o) Să organizeze şi să actualizeze baza de date a partenerilor de afaceri;
p) Să propună acţiuni care să îmbunătăţească activitatea în firma.

01.04.2005 - 01.02.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Intocmirea rapoartelor si situatiilor contabile, inregistrarea si verificarea jurnalelor de contabilitate, pregatirea balantei lunare si situatiilor de contabilitate trimestriale;
Intocmirea/depunerea declaratiilor privind obligatiile fata de bugetul de local, bugetul asigurarilor de stat
Introducerea documentelor pe calculator in programul Wizcount
Colaborarea cu directorul economic in vederea realizarii situatiilor financiare ale intreprinderii si a oricaror situatii cerute de conducerea firmei
Altele activitati specifice contabilitatii

15.06.2000 - 23.04.2004

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: waitress

Responsabilitati:

Intampinarea, plasarea si consilierea clientilor
Incasari note de plata
Debarasarea, curatenie si realizarea mis-en-place-ului
Asigurati servirea preparatelor reci si calde

15.10.1992 - 23.05.2000

Departament: altele

Titlu Job: electronist

Responsabilitati:

Intretinerea si repararea componentelor electronice ale ramelor electrice de metrou.

studii

 

Activitati extracurriculare

Usor integrabil oricarui colectiv si mediu de lucru.
Conducator al formatiei de lucru.

APTITUDINI SI COMPETENTE SOCIALE:
1. Echipa de lucru: timp de 4 ani (contracte) la compania Princess Cruises am lucrat in echipa cu rezultate foarte bune.
2. Competenţe interculturale: Am experienţă de lucru cu persoane de diverse nationalitati, rezultatele in munca fiind unele exceptionale.

APTITUDINI SI COMPETENTE ORGANIZATORICE
La compania Princess Cruises am condus echipe de 4 - 12 persoane cu rezultate excelente în satisfactia pasagerilor.

APTITUDINI SI COMPETENTE TEHNICE competente cu MS-Office, Excel, Power Point, Corel, Network, Netscape Navigator, Internet Explorer, Adobe InDesign.

Mai 1997 - operator PC la High-Tech Dactilografie si Computer SRL, Bucuresti

Premii

Cursuri/Training-uri

- July 2003 - English language diploma, intermediate level at the British Council

- December 1999 – English language certificate, at the S.C. Picon S.A. authorized by Governmental Decree, notified by the Ministry of Education.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close