Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 13.03.1973

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.1995

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Un post de management intr-o companie puternica, conform experientei profesionale si pregatirii in domeniu.

Salariu: 1,00 USD / luna

Beneficii: Conform pozitiei

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Internet / e-Commerce, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2018 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: cio

01.07.2014 - 30.04.2018

Departament: it software

Titlu Job: it development and maintenance manager

Responsabilitati:

 Coordonarea echipa de dezvoltatori, administratori de aplicatii si responsanbil securitate – intern si outsource
 Contributii la nivel de strategie IT pentru dezvoltarea maturitatii in procesele IT;
 Contributii la crearea bugetului IT pentru infrastructura, dezvoltare software si administrare in cadrul proiectelor si pentru mentenanta sistemelor curente
 Arhitectura IT tehnica si aplicativa
 Coordonarea activitatii de documentare pentru toate aplicatiile utilizate, pe baza metodologiei interne
 Definirea si monitorizarea KPI pentru echipa coordonata si pentru toti furnizorii IT ( SLA / OLA )
 Definirea si actualizarea procedurilor si instructiunilor de lucru IT
 Managementul relatiei cu furnizorii externi IT si outsourcing
 Project Management pentru proiecte critice / actvitate de tip matricial, cu raportare multipla
 Mediu de lucru multinational, proiecte simultane, taskuri transversale, metodologie de proiect
 Activitati frecvente de audit ( Big Four / intern etc ) ; resposnabil pentru rezolvarea recomandarilor si aplicarea best-practices in domeniu
Oracle, MS Sql Server, .Net, MS Project, Visio, VBA, Office etc

01.02.2013 - 01.06.2014

Departament: it software

Titlu Job: manager online

Responsabilitati:

* Management operational pentru siteurile grupului ( www.producton.ro, www.cartusel.ro, www.stradait.ro )
* Optimizarea fluxurilor interne, proceduri de lucru, relatia cu celelalte departamente si firme din grup
* Managementul activitatilor de marketing si al relatiei cu clientii
* Analiza si optimizarea costurilor implicate de activitatile de ecommerce

01.11.2010 - 01.10.2014

Departament: it software

Titlu Job: owner

Responsabilitati:

Activitati de consultanta si management IT

01.07.2009 - 30.06.2012

Departament: it software

Titlu Job: director it

Responsabilitati:

*  Strategia IT pentru companiile din grup / Optimizarea activitatii departamentului
 Coordonarea echipei interne de 7 colegi si a furnizorilor de servicii externi cu obiectiv pe calitate servicii
 Optimizare aplicatii de business existente ; implementari de functii si module de analiza si automatizari pentru achizitii, vanzari, gestiune de stocuri; ( platforma Sybase, MS Sql Server )
 Automatizari in aplicatii pentru interconectarea cu furnizorii si optimizarea proceselor de business
 Peste 150 de proiecte in sprijinul solicitarilor de business
 Implementarea de analize de tip crm pe baza datelor existente in aplicatia core business
 Dezvoltarea unei platforme Intranet si realizarea de aplicatii si rapoarte disponibile intern pe baza de nivele de securitate si vizibilitate
 Reorganizarea data center si operatiuni de asigurare a continuitatii de business din punct de vedere IT : securitate interna si externa, optimizare serviciil de baza / politici de backup si recuperare in caz de dezastru
 Sybase, .Net, MS Project, Visio, Office etc

01.03.2007 - 31.07.2009

Departament: it software

Titlu Job: director it grup

Responsabilitati:

 Management IT la nivel de grup: primul departament shared services functional
 Coordonarea echipei de 22 de colegi la sediul central pe nivele de management si a unei echipe de 12 persoane in teritoriu; asigurarea si optimizarea suportului de nivel 1,2 si 3 intern si superior – catre furnizorii hardware, software si de comunicatii
 Structurarea activitatii, definirea fluxurilor si procedurilor interne;
 Implementarea call center IT unic, gestionarea bugetului avand in obiectiv reducerea costurilor operationale si utilizarea in comun a resurselor iT in grup
 Realizarea si managementul unui data center intern performant atat pentru aplicatii core business in companii cat si pentru serviciile de baza (domeniu, email, securitate, fisiere si informatii utilizatori);
 Realizarea unor proceduri avansate de backup si partial de disaster recovery pentru asigurarea continuitatii de business
 Reimplementarea SAP la Relad si go live etapa 1 cu succes – de la analiza necesitatii, negocierea implementarii, definirea specificatiilor functionale (cu sprijin extern – PWC ) si pana la optimizarea post go live pe baza colaborarii stranse cu grupul de key-users si compania implementatoare
 Implementarea unei solutii de management de documente – Docuware – la nivel de grup; fluxuri de decizie, aprobari, arhivari de date si documente
 Extinderea solutiei de tip Intranet la nivelul companiilor din grup; rapoarte de tip BI/OLAP
 Dezvoltarea si implementarea unor module interconectate cu aplicatiile de baza pentru optimizare procese punctuale particulare (logistice, financiare, de control al stocurilor)
 Standardizari la nivel de infrastructura/grup pentru optimizarea costurilor
 Validarea activitatii departamentului prin performanta oferita catre business, precum si prin audit extern ( PWC, Ernst&Young)
 MS Sql Server, .Net, SAP, MS Project, Visio, OLAP, Business Inteligence, DataWarehouse etc

01.07.2004 - 31.03.2007

Departament: it software

Titlu Job: director it

Responsabilitati:

 Strategia IT a companiei pentru asigurarea unei infrastructuri optime pentru 150 de farmacii ( la momentul maxim ) din teritoriu
 Coordonarea unei echipe de 8 + 6 persoane la sediul central, respectiv in teritoriu dpdv software, hardware, comunicatii
 Definirea procedurilor de lucru pe principii de management de proiect
 Standardizarea infrastructurii la nivel national, implementarea de politici de securitate interne si externe
 Implementarea unei aplicatii de business (BC Pharm) integrata la nivel national
 Implementare Charisma ERP pentru procesele financiar contabile si de analiza; automatizare transfer BC Pharm si CharismaERP
 Implementarea Charisma HR si interfatarea automata cu Charisma ERP
 Implementarea unui sistem de rapoarte bazat pe MS OLAP si Reporting Services – pentru analiza business
 Implementarea solutiei de email de tip Exchange, precum si a politicilor de backup pentru aplicatii si fisiere utilizator
 Dezvoltarea si implementarea unei solutii Intranet ca platforma de comunicare interna, si pentru rapoarte de business
 Implementarea si managementul Call Center IT ca punct unic de colectare a incidentelor si problemelor semnalate de utilizatori
 Managementul bugetului IT si politici permanente de optimizare a costurilor
 Validarea performantei departamentului printr-un audit extern (HP) – precum si prin functionarea performanta a intregii arhitecturi IT nationale in acesti ani
 MS Sql Server, .Net, MS Project, Visio, OLAP, Business Inteligence, DataWarehouse

01.09.2001 - 31.07.2004

Departament: it software

Titlu Job: project manager / coordonator proiecte software

Responsabilitati:

 Project manager pentru dezvoltari de aplicatii interne / analiza de business / key users din toate departamentele companiei;
 Coordonare echipa de 5 programatori – dezvoltari in MS Sql 2000 si Visual Studio .Net – avand in scop fluxuri din activitatea logistica, de achizitii, de vanzari, financiara
 Am implementat o platforma de tip Intranet si am realizat aplicatii web-based multiple, interfatate cu aplicatii core business (sistem de prime si bonusuri gestionate ierarhic si multi-companie, monitorizarea activitatii responsabililor din teritoriu etc ) sau valorificand date din sistem – rapoarte pe nivele de acces si vizibilitate a datelor
 Optimizarea aplicatiilor pentru volume foarte mari de date si distributie teritoriala
 Project manager implementare Charisma BC in toate depozitele Mediplus – de la definirea specificatiilor si selectia furnizorului si pana la implementare si go live
 Project manager pentru implementarea Charisma HR conform specificului holdingului
 Project manager pentru siteurile companiei
 MS Sql Server, .Net , VB.Net, Office, VBA, MS Project etc

01.04.2001 - 01.08.2001

Departament: it software

Titlu Job: analist programator, system analist

Responsabilitati:

Intretinerea si dezvoltarea aplicatiei BMS
* Dezvoltarea si administrarea unui sistem de tip erp (BMS) – cu facilitati puternice de personalizare, interfete user friendly, optimizat pentru multiple puncte de lucru si transferuri de date
* Dezvoltat in MS Sql Server cu interfete scrise in Access
* Implementarea unor nivele de acces si administrarea lor completa prin aplicatie

01.08.1997 - 01.03.2001

Departament: it software

Titlu Job: analist programator, system analist

Responsabilitati:

* Dezvoltarea si implementarea unei aplicatii de tip ERP – participarea la ciclul complet al proiectului – de la analiza si dezvoltare – pana la implementarea in companie si vanzarea /implementarea catre clienti in piata
* Dezvoltat in MS Sql Server 2000, Visual Basic, MS Access, optimizat pentru lucrul cu volume medii - mari de date, business logic modelat complet prin proceduri stocate si functii, multiuser
* Implicare majora in proiectarea aplicatiei si in dezvoltarea modulelor, precum si in trainingul altor colegi si in implementari la clienti
* Optimizarea proceselor de business implementate in erp conform specificului clientilor

studii

 

Facultati:

1991 - 1996 Facultate: Matematica / IT la Universitatea Bucuresti din Bucharest.

Premii

Certificari
Dec 2017 - Dec 2017: AgilePM® Practitioner

Dec 2015 - Dec 2015: COBIT® 5 Foundation
COBIT® 5 Foundation / IT Academy
Jun 2013: ITIL Foundation v3
ITIL Foundation v3 / IT Academy
Hobby-uri
Fotografia

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close