 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 13.03.1973 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:30.11.1995 Stagiu militar: da
|
|
obiectiv | |
|
Un post de management intr-o companie puternica, conform experientei profesionale si pregatirii in domeniu.
Salariu: 1,00 USD / luna Beneficii: Conform pozitiei
Tip job: Full time, Proiect / Sezonier Departament: Internet / e-Commerce, IT Software, IT Hardware Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.05.2018 - prezent Departament: it software Titlu Job: cio |
|
01.07.2014 - 30.04.2018 Departament: it software Titlu Job: it development and maintenance manager Responsabilitati: Coordonarea echipa de dezvoltatori, administratori de aplicatii si responsanbil securitate – intern si outsource
Contributii la nivel de strategie IT pentru dezvoltarea maturitatii in procesele IT;
Contributii la crearea bugetului IT pentru infrastructura, dezvoltare software si administrare in cadrul proiectelor si pentru mentenanta sistemelor curente
Arhitectura IT tehnica si aplicativa
Coordonarea activitatii de documentare pentru toate aplicatiile utilizate, pe baza metodologiei interne
Definirea si monitorizarea KPI pentru echipa coordonata si pentru toti furnizorii IT ( SLA / OLA )
Definirea si actualizarea procedurilor si instructiunilor de lucru IT
Managementul relatiei cu furnizorii externi IT si outsourcing
Project Management pentru proiecte critice / actvitate de tip matricial, cu raportare multipla
Mediu de lucru multinational, proiecte simultane, taskuri transversale, metodologie de proiect
Activitati frecvente de audit ( Big Four / intern etc ) ; resposnabil pentru rezolvarea recomandarilor si aplicarea best-practices in domeniu
Oracle, MS Sql Server, .Net, MS Project, Visio, VBA, Office etc |
|
01.02.2013 - 01.06.2014 Departament: it software Titlu Job: manager online Responsabilitati: * Management operational pentru siteurile grupului ( www.producton.ro, www.cartusel.ro, www.stradait.ro )
* Optimizarea fluxurilor interne, proceduri de lucru, relatia cu celelalte departamente si firme din grup
* Managementul activitatilor de marketing si al relatiei cu clientii
* Analiza si optimizarea costurilor implicate de activitatile de ecommerce |
|
01.11.2010 - 01.10.2014 Departament: it software Titlu Job: owner Responsabilitati: Activitati de consultanta si management IT |
|
01.07.2009 - 30.06.2012 Departament: it software Titlu Job: director it Responsabilitati: * Strategia IT pentru companiile din grup / Optimizarea activitatii departamentului
Coordonarea echipei interne de 7 colegi si a furnizorilor de servicii externi cu obiectiv pe calitate servicii
Optimizare aplicatii de business existente ; implementari de functii si module de analiza si automatizari pentru achizitii, vanzari, gestiune de stocuri; ( platforma Sybase, MS Sql Server )
Automatizari in aplicatii pentru interconectarea cu furnizorii si optimizarea proceselor de business
Peste 150 de proiecte in sprijinul solicitarilor de business
Implementarea de analize de tip crm pe baza datelor existente in aplicatia core business
Dezvoltarea unei platforme Intranet si realizarea de aplicatii si rapoarte disponibile intern pe baza de nivele de securitate si vizibilitate
Reorganizarea data center si operatiuni de asigurare a continuitatii de business din punct de vedere IT : securitate interna si externa, optimizare serviciil de baza / politici de backup si recuperare in caz de dezastru
Sybase, .Net, MS Project, Visio, Office etc |
|
01.03.2007 - 31.07.2009 Departament: it software Titlu Job: director it grup Responsabilitati: Management IT la nivel de grup: primul departament shared services functional
Coordonarea echipei de 22 de colegi la sediul central pe nivele de management si a unei echipe de 12 persoane in teritoriu; asigurarea si optimizarea suportului de nivel 1,2 si 3 intern si superior – catre furnizorii hardware, software si de comunicatii
Structurarea activitatii, definirea fluxurilor si procedurilor interne;
Implementarea call center IT unic, gestionarea bugetului avand in obiectiv reducerea costurilor operationale si utilizarea in comun a resurselor iT in grup
Realizarea si managementul unui data center intern performant atat pentru aplicatii core business in companii cat si pentru serviciile de baza (domeniu, email, securitate, fisiere si informatii utilizatori);
Realizarea unor proceduri avansate de backup si partial de disaster recovery pentru asigurarea continuitatii de business
Reimplementarea SAP la Relad si go live etapa 1 cu succes – de la analiza necesitatii, negocierea implementarii, definirea specificatiilor functionale (cu sprijin extern – PWC ) si pana la optimizarea post go live pe baza colaborarii stranse cu grupul de key-users si compania implementatoare
Implementarea unei solutii de management de documente – Docuware – la nivel de grup; fluxuri de decizie, aprobari, arhivari de date si documente
Extinderea solutiei de tip Intranet la nivelul companiilor din grup; rapoarte de tip BI/OLAP
Dezvoltarea si implementarea unor module interconectate cu aplicatiile de baza pentru optimizare procese punctuale particulare (logistice, financiare, de control al stocurilor)
Standardizari la nivel de infrastructura/grup pentru optimizarea costurilor
Validarea activitatii departamentului prin performanta oferita catre business, precum si prin audit extern ( PWC, Ernst&Young)
MS Sql Server, .Net, SAP, MS Project, Visio, OLAP, Business Inteligence, DataWarehouse etc |
|
01.07.2004 - 31.03.2007 Departament: it software Titlu Job: director it Responsabilitati: Strategia IT a companiei pentru asigurarea unei infrastructuri optime pentru 150 de farmacii ( la momentul maxim ) din teritoriu
Coordonarea unei echipe de 8 + 6 persoane la sediul central, respectiv in teritoriu dpdv software, hardware, comunicatii
Definirea procedurilor de lucru pe principii de management de proiect
Standardizarea infrastructurii la nivel national, implementarea de politici de securitate interne si externe
Implementarea unei aplicatii de business (BC Pharm) integrata la nivel national
Implementare Charisma ERP pentru procesele financiar contabile si de analiza; automatizare transfer BC Pharm si CharismaERP
Implementarea Charisma HR si interfatarea automata cu Charisma ERP
Implementarea unui sistem de rapoarte bazat pe MS OLAP si Reporting Services – pentru analiza business
Implementarea solutiei de email de tip Exchange, precum si a politicilor de backup pentru aplicatii si fisiere utilizator
Dezvoltarea si implementarea unei solutii Intranet ca platforma de comunicare interna, si pentru rapoarte de business
Implementarea si managementul Call Center IT ca punct unic de colectare a incidentelor si problemelor semnalate de utilizatori
Managementul bugetului IT si politici permanente de optimizare a costurilor
Validarea performantei departamentului printr-un audit extern (HP) – precum si prin functionarea performanta a intregii arhitecturi IT nationale in acesti ani
MS Sql Server, .Net, MS Project, Visio, OLAP, Business Inteligence, DataWarehouse |
|
01.09.2001 - 31.07.2004 Departament: it software Titlu Job: project manager / coordonator proiecte software Responsabilitati: Project manager pentru dezvoltari de aplicatii interne / analiza de business / key users din toate departamentele companiei;
Coordonare echipa de 5 programatori – dezvoltari in MS Sql 2000 si Visual Studio .Net – avand in scop fluxuri din activitatea logistica, de achizitii, de vanzari, financiara
Am implementat o platforma de tip Intranet si am realizat aplicatii web-based multiple, interfatate cu aplicatii core business (sistem de prime si bonusuri gestionate ierarhic si multi-companie, monitorizarea activitatii responsabililor din teritoriu etc ) sau valorificand date din sistem – rapoarte pe nivele de acces si vizibilitate a datelor
Optimizarea aplicatiilor pentru volume foarte mari de date si distributie teritoriala
Project manager implementare Charisma BC in toate depozitele Mediplus – de la definirea specificatiilor si selectia furnizorului si pana la implementare si go live
Project manager pentru implementarea Charisma HR conform specificului holdingului
Project manager pentru siteurile companiei
MS Sql Server, .Net , VB.Net, Office, VBA, MS Project etc |
|
01.04.2001 - 01.08.2001 Departament: it software Titlu Job: analist programator, system analist Responsabilitati: Intretinerea si dezvoltarea aplicatiei BMS
* Dezvoltarea si administrarea unui sistem de tip erp (BMS) – cu facilitati puternice de personalizare, interfete user friendly, optimizat pentru multiple puncte de lucru si transferuri de date
* Dezvoltat in MS Sql Server cu interfete scrise in Access
* Implementarea unor nivele de acces si administrarea lor completa prin aplicatie |
|
01.08.1997 - 01.03.2001 Departament: it software Titlu Job: analist programator, system analist Responsabilitati: * Dezvoltarea si implementarea unei aplicatii de tip ERP – participarea la ciclul complet al proiectului – de la analiza si dezvoltare – pana la implementarea in companie si vanzarea /implementarea catre clienti in piata
* Dezvoltat in MS Sql Server 2000, Visual Basic, MS Access, optimizat pentru lucrul cu volume medii - mari de date, business logic modelat complet prin proceduri stocate si functii, multiuser
* Implicare majora in proiectarea aplicatiei si in dezvoltarea modulelor, precum si in trainingul altor colegi si in implementari la clienti
* Optimizarea proceselor de business implementate in erp conform specificului clientilor |
| studii | |
|
Facultati: 1991 - 1996 Facultate: Matematica / IT la Universitatea Bucuresti din Bucharest.
Premii Certificari
Dec 2017 - Dec 2017: AgilePM® Practitioner
Dec 2015 - Dec 2015: COBIT® 5 Foundation
COBIT® 5 Foundation / IT Academy
Jun 2013: ITIL Foundation v3
ITIL Foundation v3 / IT Academy
Hobby-uri
Fotografia
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|