Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.12.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.2001

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Manager IT headquarters companie multinationala

Salariu: 4,00 USD / luna

Beneficii: Salariul, ca si beneficiile, depind foarte mult de descrierea postului astfel ca astept o intalnire cu reprezentantii companiei pentru a discuta si acest aspect.

Tip job: Full time

Departament: IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

20.07.2011 - 27.07.2011

Departament: it software

Titlu Job: senior consultant

Responsabilitati:

Consultant pentru un proiect de assessment a infrastructurii IT a Media Pro Studios:
- Network topology
- Active Directory assessment
- Servicii critice
- Securitatea Datelor si Comunicatiilor
- Vulnerabilitati
- Backup, Disaster Recovery
- High Availability, Single Point of Failure
- Proceduri si politici de securitate
- Recomandari de imbunatatire

Redactarea in limba engleza a documentului cu prezentarea rezultatelor raportului.

01.07.2011 - 30.09.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: cio & chief solutions architect

Responsabilitati:

Proiecte interne:
- refacerea infrastructurii virtuale pentru a beneficia de High Availability, DRS, DPM
- optimizarea solutiei de storage FC
- implementarea unei solutii de monitorizare bazate pe Nagios pentru echipamentele interne si ale clientilor
- project management pentru realizarea unui magazin online bazat pe Magento
- livrarea de solutii tehnice si planuri de proiect pentru departamentul de vanzari al companiei
- activitati specifice presales
- managementul echipei tehnice interne, definirea si urmarirea de KPI
- urmarirea imbunatatirii echipei prin training-uri si dezvoltare personala
- interviuri, angajari in departamentul IT
- procedurizarea proceselor intra si interdepartamentale
- project management pentru alte proiecte ale clientilor companiei
- implementarea si sustinerea de Proofs of Concept pentru diversi potentiali clienti

Proiecte externe:
- implementarea de solutii de backup si Disaster Recovery pentru diversi clienti ai firmei
- implementarea de solutii de securitate bazate pe echipamente Fortinet pentru diversi clienti ai firmei
- design-ul de solutii si arhitecturi, planificarea si implementarea de diverse solutii:
- virtualizare (consolidare)
- virtualizare (VDI)
- securitate (vulnerability asessment, aplication security)
- MDM
- NAC
- SIEM
- dezvoltare de solutii software (GeoMapping, Reverse GeoMapping)
- optimizari Active Directory, RDBMS (MSSQL, PostgreSQL, MySQL)
- consultanta pentru tipul de proiecte specificate mai sus
- project management pentru o parte din proiectele realizate
OTP Bank
Proiect de implementare a unei solutii SIEM bazata pe produse Q1Labs
- Mentinerea relatiei cu clientul pe parcursul proiectului
- Instalarea fizica a echipamentelor
- Configurarea sistemului, accesului si rolurilor
- Definirea si configurarea surselor de evenimente si de flow-uri
- Definirea de extensii de surse de evenimente


JTI - Japan Tobacco International
Audit al infrastructurii si solutiilor off-premise
- Culegere date infrastructura si sisteme
- Auditarea partenerilor, procedurilor si solutiilor livrate catre JTI
- Redactarea raportului standard
- Redactarea unui raport executiv cerut expres ca urmare a citirii raportului de audit standard cu date suplimentare pentru imbunatatirea situatiei auditarilor

Scandia Romania
Implementarea unei solutii UTM
- solutie bazata pe produse Fortinet (FortiGate + FortiAnalyzer)
- culegere date infrastructura
- design solutie
- instalare fizica
- configurare UTM tinand cont de cerinte
- configurare echipament raportare
- go live, testare, acceptanta

EMARTECH CALL CENTER
Managementul proiectului, mentinerea relatiei cu clientul.
Definirea solutiei tehnice pentru migrarea unui call center de pe o solutie bazata pe Citrix Metaframe intr-o solutie bazata pe Microsoft Remote Desktop Services. Bugetarea solutiei.
Sanitizarea mediului sursa.
Implementarea solutiei.

Tehnologii implicate:
- Remote Desktop Services (3 node cluster)
- Microsoft NLB
- VMware HA
- Microsoft Active Directory, infrastructura distribuita la nivel continental, profile redirection, file replication
- communication security, routing, VPN


RADIOCOM
Am preluat intr-un stadiu delicat proiectul de livrare a unei solutii IDS+IPS, AV+AS la Societatea Nationala de Radiocomunicatii. Acolo am realizat design-ul si am supravegheat implementarea acestui proiect de catre echipa tehnica. Solutia s-a bazat pe:
- 2 x FortiGate cluster
- 2 x FortiMail cluster
- 1 x FortiAnalyzer

Appliance-urile au fost livrate ca nod principal de intrare/iesire a traficului web si de mail pentru o retea complexa la nivel national si care livreaza servicii catre cateva sute de utilizatori.
Principalele task-uri au fost:
- project management
- solution architecture design
- partial implementation
- go live planning
- acceptance

Punctele sensibile s-au constituit in livrarea solutiei in doua etape: cea de implementare si cea de dare in productie, fiecare cu design-ul ei. Aceste doua etape diferite au fost necesare pentru a se putea realiza configurarea si testarea solutiei in paralel cu solutia existenta fara a afecta functionarea acesteia. Ulterior, dupa realizarea testelor premergatoare etapei de lansare in productie, echipamentele au fost reconectate si reconfigurate la un nivel minimal. Astfel s-a micsorat substantial timpul de dare in productie si practic s-au eliminat orice erori de configurare inainte de a putea afecta productia.
Adrian Boiarciuc - Radiocom
Marius Moraru - JTI
Claudiu Ionescu - OTP Bank
Emilian Talpos - Scandia Romania

07.05.2008 - 20.09.2008

Departament: it software

Titlu Job: manager it

Responsabilitati:

Supraveghere implementare si utilizare Navision ERP,
Instalare SO+Aplicatii servere de comunicatii si baze de date,
Realizare VPN intre sediul central si magazine,
Mentenanta 4 x server2003, ISA, Active Directory (PDC+BDC), Exchange (POP3,IMAP,SMTP,EXCH,WEB), DNS,DHCP
Supraveghere achizitii si configurare echipamente electronice IT sau retail (case de marcat, barcode scanners etc) pentru utiilzarea lor in solutia ERP.
Supravegherea implementarii solutiilor de comunicatii pt. magazine si headoffice.

01.08.2007 - 01.07.2011

Departament: it software

Titlu Job: services delivery manager

Responsabilitati:

Supervizez o echipa de 5 tehnicieni care livreaza servicii la aproximativ 30 de companii si 600 de utilizatori.
Particip direct in eforturile depuse de echipa in timpul unor implementari complexe sau incidente dificile.
Am configurat infrastructura website-ului Romtelecom, consistand intr-un mediu multi-layer statificat (un cluster de 3 servere statice, un cluster de 3 servere dinamice, un server de baze de date, 1 server CMS); de asemenea am configurat solutia CMS (Typo3), am participat la managementul echipei si al incidentelor aparute in timpul procedurii de go-live. Am participat constant in perioada post lansare la diverse imbunatatiri (dezvoltari noi, add-on-uri etc). Tot pentru Romtelecom am proiectat si implementat arhitectura bazata pe mediul de productie existent pentru magazinul online, o solutie care a adaugat un nou cluster de servere pe care a fost instalat Magento Commerce. Am supervizat procedura de go-live din partea implementatorului.
Am creat un mediu de dezvoltare si testare virtual (VMware ESXi) care replica intrutotul intreaga infrastructura online a Romtelecom. La sfarsitul proiectului am livrat un set de proceduri de instalare (runbooks) pentru fiecare server ce constituie mediul de productie pentru a fi folosite in cadrul Planului de Disaster Recovery. De asemenea am livrat un set de proceduri organizatorice si tehnice ce sunt folosite de Romtelecom in timpul derularii de proiecte interdepartamentale sau cu terti ce implica platforma online (Change Management, ITIL).
Am creat conditii de upsale si am asigurat suport echipei de vanzari si negociatorilor.
Am condus echipa care a implementat la Orange Romania o platforma de email bazata pe CommuniGate, a upgradat solutia cPanel existenta si a upgradat o solutie SSO pentru platforma mobila.
Am condus si am participat la o multitudine de alte proiecte de dezvoltare, consultanta, training sau implementare.
Am proiectat si implementat solutia locala pe care actualmente o intretin, bazata pe 4 servere IBM 345, 1 IBM Bladecenter cu 14 lame, SAN cu FO si iSCSI, mediu VMware ESXi cu High Availability, Distributed Resource Scheduling, Distributed Power Management, 12 servere virtuale.
Activitati non-tehnice: facturare, scriere contracte, supraveghere plati, negocieri cu clientii si furnizorii, vanzari, upsale, intretinerea relatiilor cu clientii, business development, etc.

06.02.2004 - 06.02.2005

Departament: it software

Titlu Job: administrator retea & baze de date

Responsabilitati:

- asigurarea suportului tehnic pentru toate calculatoarele si server-ele institutiei (~100 de calculatoare si 4 server-e : 2 MS Windows Adv Server 2000, 2 Linux)
- administrarea retelei VPN create intre sediul central din Bucuresti si sediile din tara
- managementul bazei de date cu toti copiii institutionalizati
- crearea unei aplicatii interne folosita la urmarirea fluxului documentelor in interiorul institutiei, aplicatie creata in PHP/MySQL

06.02.2004 - 01.06.2013

Departament: it software

Titlu Job: manager it

Responsabilitati:

- Furnizarea de servicii outsourcing pentru firme cu domenii de activitate variate
- Furnizarea de echipamente
- Dezvoltarea de software
- Furnizarea de servicii de hosting si e-mail.

06.02.2003 - 06.02.2004

Departament: it hardware

Titlu Job: administrator retea

Responsabilitati:

- administrarea calculatoarelor firmei, suport tehnic pentru utilizatori
- administrarea retelei telefonice, a sistemului de supraveghere si a sistemului intern de pontaj
- crearea unei aplicatii ce urmarea fluxul de reparatii la utilajele firmei din momentul sesizarii pana in momentul repunerii in functiune a utilajului, aplicatie creata in PHP/MySQL

06.02.2002 - 06.02.2003

Departament: it hardware

Titlu Job: administrator retea

Responsabilitati:

- asigurarea suportului tehnic pentru toate calculatoarele de la sediu si din magazine
- administrarea retelei VPN create intre magazine si centru
- asigurarea suportului tehnic pentru clienti Best Computers
- asigurarea suportului tehnic la amenajarea standului Best Computers de la Computers and Electronics Romanian Fair
- tinerea la zi a site-ului Best Computers
- realizarea de materiale publicitare

06.02.2000 - 06.02.2001

Departament: it hardware

Titlu Job: administrator retea

Responsabilitati:

- refacerea, reorganizarea şi aducerea în parametri a reţelei şi ulterior mutarea ei în alt sediu cu toate etapele necesare ale proiectării şi implementării
- asigurarea suportului tehnic pentru toate calculatoarele din Bucureşti şi din ţara ale societaţii (26 staţii şi un server la birourile din Bucureşti şi 16 staţii în ţară)
- implementarea unui program de evidenţa vânzărilor in sistemul contabil existent
- scrierea de specificaţii tehnice pentru achiziţiile de servicii şi echipamente de calcul conform cu necesităţile existente, negocierea contractelor de achiziţie ale acestora şi a anexelor contractelor, urmărirea plăţilor
- descrierea criteriilor de angajare şi angajarea de personal in departamentul IT la sediu si la punctele de lucru ale firmei
- proiectarea şi implementarea soluţiilor de telefonie fixă şi mobilă în interiorul firmei
- realizarea de materiale publicitare pentru Departamentul de Publicitate (afise, bannere, etichete)

Realizari:

Am extins reteaua de la 8 calculatoare la 26 la sediul central si 16 in tara si ulterior am mutat-o, am condus o echipa formata din 12 oameni, am securizat si centralizat solutia informatica existenta.

studii

 

Activitati extracurriculare

Muncitor, implicat, orientat catre rezolvarea problemelor.

Premii

Microsoft Certified Technology Specialist (MCTS) Windows 2008 Active Directory
Microsoft Certified Technology Specialist (MCTS) Windows 2008 Network Infrastructure, Configuring
Microsoft Certified Technology Specialist (MCTS) Windows 2008 Applications Infrastructure, Configuring
Microsoft Certified Professional
CISCO Security
Unix Administration Master
Network Technical Support Master
Windows 2008 Server Master
Exchange 2007 Administration
VMware ESXi Administration
VMware Sales Professional
VMware Technical Post-Sales Professional
VMware DRBC Design - Disaster Recovery and Business Continuity
VMware vCenter Site Recovery Manager Essentials
vSphere Fundamentals
Veeam Technical Sales Professional
Veeam Technical Sales Professional - Enterprise Management Systems
Veeam Sales Professional
Veeam Sales Professional - Enterprise Management Systems
Performance Management - Sinaia 2004, Centell & DFID Ltd

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close