Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 23.11.1992

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sa lucrez intr-un mediu in care oportunitățile de dezvoltare profesională este direct proporțională cu oportunitățile de dezvoltare personală.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Statistica / Matematica, Traduceri, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2015 - prezent

Departament: asigurari

Titlu Job: cc team leader

01.01.2015 - 01.04.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer support representative

Responsabilitati:

Raspunde la intrebarile clientiilor prin telefon
Oferirea de support tehnic clientilor

01.04.2014 - 01.01.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: process associate

Responsabilitati:

Introducerea in sistem a clientilor noi si prelucrarea comenzilor clientului

01.07.2013 - 30.09.2013

Departament: management

Titlu Job: transition manager (perioada determinata)

Responsabilitati:

Tranzitionarea unui project nou pentru companies
Scrierea de procedural si oferirea de training noilor agenti
Comunicarea directa cu clientul pentru a putea oferi rezultatele dorite

01.12.2012 - 30.04.2014

Departament: management

Titlu Job: team manager

Responsabilitati:

Gestionarea a unei echipe de pana la 30 de oameni
Asigurarea atingerii targetelor de catre fiecare agent prin step targets, shadowing si support procedural
Ajutarea service delivery managerului in munca de zii cu zii
Gestionarea intervalelor de jumate de ora si raportarea catre client

01.10.2012 - 31.12.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer support representative

Responsabilitati:

Raspunderea la intrebarile clientiilor prin E-Mail, Chat si Telefon

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Facultate / Colegiu: Psihologie la Universitatea Babes Bolyai din Cluj-Napoca.
2013 - 2014 Scoala Postliceala: Management in Call Centers la Customer Service School din Sibiu/Brasov. Program de formare a manageriilor specializat si axat pe industria call center. Program de 13 luni absolvit cu succes.

Premii

Certificari
May 2012 - May 2012: Deutsches Sparchdiplom C1

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

germană(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close