Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.10.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.10.2007

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Flexibilitate in programul de lucru. Asumarea obligativitatii de indeplinire a normei de lucru/ore este subinteleasa Telefon de serviciu Tichete de masa Masina

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2016 - 31.07.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: cabin stewardess

01.01.2011 - 28.02.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: manager resurse umane

Responsabilitati:

- Planific activitatile de resurse umane.
- Recrutez, intervievez si selectez angajati pentru posturile vacante.
- Asigur interpretarea corecta si aplicarea politicilor de personal ale firmei.
- Planific si coordonez orientarea noilor angajati pentru a facilita integrarea acestora in companie.
- Tin evidenta documentatiei necesare activitatilor departamentului privind salarizarea, asigurarile sociale, fluctuatia de personal, angajari, promovari, transferuri si plecari din companie
- Intermediez raporturile dintre angajati si conducerea firmei.
- Realizez studii de piata pentru determinarea nivelului salariilor oferite de firmele concurente.
- Intocmesc bugetul pentru activitatile de resurse umane.
- Particip la solutionarea conflictelor de munca si a plangerilor angajatilor.
- Redactez instiintarile privind terminarea contractului de munca; conduc interviuri de parasire a firmei, pentru a determina cauzele.
- Ma implic in negocierea si redactarea contractelor colective si individuale de munca.
- Am capacitatea de a intelege comportamentul uman, de a conduce si motiva oamenii, de a lua decizii
bonuri de masa, masina

01.05.2008 - 29.11.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Activitati principale:
- administrare si dezvoltare a portofoliului de clienti si de furnizori autohtoni si straini;
- prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
- urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
- participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora.
Sarcini si indatoriri specifice:
- stabilesc si particip la intalnirile cu clientii si/sau cu furnizorii;
Responsabilitati ale postului:
- raspund pentru calitatea aprovizionarii clientilor;
- raspund de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti si de transmiterea documentelor de vanzare;
- sunt responsabila de intocmirea documentelor de transport-marfa conform normativelor;
- particip activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari;
- urmaresc derularea si finalizarea contractelor.

Realizari:

Marirea cifrei de afaceri considerabil de la an, la an !

15.08.2005 - 15.01.2011

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

- stabilesc si particip la intalnirile cu clientii si/sau cu furnizorii;
- intocmesc documentatia premergatoare intalnirilor;
- intocmesc documentele comerciale;
- inregistrez la zi miscarile de stocuri
- administrare si dezvoltare a portofoliului de clienti si de furnizori autohtoni si straini;
- prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
- urmarirea realizarii planului de vanzari trimestrial;
- particip la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora
- raspund pentru calitatea aprovizionarii clientilor;
- raspund de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti si de transmiterea documentelor de vanzare;
- sunt responsabila de intocmirea documentelor de transport-marfa conform normativelor;
- raspund pentru modul in care se elibereaza marfa (doar pe baza documentelor fiscale).
- particip activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari;
- asist directorul comercial la intalniri si negocieri;
- urmaresc derularea si finalizarea contractelor.

05.08.2004 - 06.08.2005

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consultant vanzari

studii

 

Facultati:

2005 - 2009 Facultate / Colegiu: ADMINISTRATIE PUBLICA SPECIALIZARE - DREPT la UNIVERSITATEA SPIRU HARET din Bucharest.

Activitati extracurriculare

Capacitati organizatorice
Capacitate de a lucra independent sau in echipa
Capacitate de a lua decizii
Gandire pozitiva si entuziasm

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20