Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.12.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:29.11.2011

obiectiv

 

Punerea in practică a aptitudinilor şi a cunoştinţelor mele in scopul atingerii obiectivelor pe care compania şi le-a propus.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Statistica / Matematica, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Automatizari

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2016 - prezent

Departament: statistica / matematica

Titlu Job: business performance analyst

Responsabilitati:

- Elaborarea de rapoarte de analiză a performanței care să permită managementul eficient al activității curente;
- Monitorizarea gradului de atingere a obiectivelor specifice fiecărei activități din cadrul departamentelor din companie, atât în contextul stabilirii performanței cât și al identificării problemelor întâlnite, cu scopul de a alerta managementul;
- Dezvoltarea de indicatori de gestiune pertinenti, pe baza cărora să se poată evalua performanța unei anumite activități și lua decizii cu privire la evoluția ulterioara a acesteia;
- Analiza costurilor, rentabilității pentru proiectele din cadrul societătii;
- Elaborarea bugetului pentru anul urmator, ținând cont de strategia de dezvoltare a societății pentru activitatea respectivă;
- Realizarea și prezentarea de analize/rapoarte specifice top-managementului ;
- Compilarea datelor și sintetizarea indicatorilor analizați pentru a oferi managementului și comitetelor operationale o viziune de ansamblu asupra activităților urmărite;
- Monitorizarea acțiunilor puse în aplicare și măsurarea impactului acestora asupra activității și/sau societății.
- Automatizari in excel a raportarilor preluate.
- Realizarea de extractii din baze de date si prelucrarea acestora in vederea obtinerii de raportari fiabile

01.07.2015 - 31.08.2016

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: manager proiect audit stocuri si flux

Responsabilitati:

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Monitorizarea indicatorilor de audit si comunicarea unui raport de alerta sintetic Clientului, cu toate anomaliile depistate ;
- Coordonarea echipei in scopul indeplinirii obiectivelor stabilite;
- Realizarea de analize si raportari specifice, la cererea clientului;
- Crearea de rapoarte la cererea clientului;
- Realizarea de controale cu scopul de a verifica buna aplicare a procedurilor cu privire la fluxul marfurilor, reducand in permanenta pragurile de alerta;
- Elaborarea de rapoarte saptamanale si lunare pentru a urmari evolutia indicatorilor de audit si le furnizeaza Clientului ;
- Comunica raportul cu toate masurile luate si corectiile efectuate ;
- Asigurarea transferului de sarcini si cunostinte pentru redactarea procedurilor de lucru in cadrul departamentului ;
- Redactarea si revizuirea de proceduri;
- Asistarea comitetelor operationale in realizarea unor misiuni specifice, sau a unor analize punctuale;
In perioada ianuarie 2016 – martie 2016, am urmat o formare in Franta, la Laval (sediul clientului NOZ). Acesta formare a implicat inventarele la nivelul platformelor logistice, mai precis rolul meu a fost de a analiza fluxul teoretic versus fluxul real de marfa pentru a identifica si corecta erorile.
Impreuna cu echipa am creat un livret de integrare pentru persoanele care vor fi recrutate in cadrul proiectului.

01.03.2014 - 30.06.2015

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: auditor stocuri si flux

Responsabilitati:

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Implicarea directa in crearea raportarii privind detectarea anomaliilor la nivel de stoc;
- Realizarea de controale cu scopul de a verifica buna aplicare a procedurilor cu privire la fluxul marfurilor, reducand in permanenta pragurile de alerta;
- Realizarea rapoartelor saptamanale si lunare pentru a urmari evolutia diferitilor indicatori de audit, pe care le furnizeaza Clientului ;
- Colectarea si sintetizarea datelor preliminare in vederea elaborarii rapoartelor specifice;
- Reducerea lipsurilor din gestiune, lipsuri ce sunt cauzate de erori administrative;
- Asigurarea transferului de sarcini si cunostinte pentru redactarea procedurilor de lucru in cadrul departamentului ;
- Realizarea de studii si situatii specifice in vederea sustinerii responsabililor operationali in luarea deciziilor;
- Redactarea si revizuirea de proceduri;
Am fost implicata direct in crearea rapoartelor, respectiv mi-am adus contributia in automatizarea lor, crearea unei variante mai simple si mai putin consumatoare de timp.
Dat fiind faptul ca am avut rezultate favorabile, am fost promovata la functia de manager al proiectului.

01.03.2013 - 28.02.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Contabilitate, Expertiza si Audit la Facultatea de Eonomie si Administrarea Afacerilor din Iasi.
2008 - 2011 Facultate: Contabilitate si Informatica de gestiune la Facultatea de Eonomie si Administrarea Afacerilor din iIasi.

Premii

Hobby-uri
Calatoriile, Muzica, Filmul, Gatitul

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,mediu)

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close