Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 08.11.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.01.2012

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sunt o persoana increzatoare in capacitatea mea de a face fata provocarilor, atenta la detalii si capabila sa-si organizeze timpul intr-un mod eficient.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Un salariu motivant.

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, IT Software, IT Hardware, Crewing / Casino / Entertainment

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2019 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: business sales support

Responsabilitati:

- oferirea de asistenta echipei de vanzari in vederea optimizarii activitatii acestora si furnizarii serviciilor catre clienti in termenii stabiliti;
- preluarea documentele semnate de reprezentantii comerciali cu clientii business, verificarea corectitudinii completarii acestora;
- introducerea in formatele de raportare predefinite date referitoare la contractele semntare de catre responsabilii comerciali;
- intocmirea de rapoarte consolidate cu rezultatele de vanzari;
- gestionarea bazei de date; urmarirea tichetelor;
- preluarea si gestionarea stocului de echipamente alocate departamentului business spre a fi distribuite clientilor;
- urmarirea procesului de instalare a serviciilor clientilor business si intocmirea rapoartelor zilnice/saptamanale;

01.10.2015 - 31.05.2019

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: supervizor monitorizare casierii

Responsabilitati:

- coordonez si monitorizez activitatea casierelor si a reprezentantilor de vanzari si ma asigur ca toate problemele sesizate din punctul de lucru au fost solutionate;
- monitorizez sesiunile de comunicare pentru casiere si reprezentantii de vanzari pentru a putea oferi recomandari legate de performanta obtinuta si sustin sesiuni de evaluare;
- ma asigur ca angajatii din Punctele de Prezenta respecta programul de lucru si de pauza;
- informez echipa asupra procedurilor si regulilor companiei si ma asigur ca sunt puse in practica;
- motivez pozitiv si ofer recomandari, intr-un mod constructiv, catre reprezentantii de vanzari si casiere.

01.10.2012 - 31.10.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator introducere si validare date

Responsabilitati:

- Preluarea apelurilor venite de la clientii/potentialii clienti Rcs-Rds si solutionarea lor in functie de solicitarile acestora;
- Oferirea informatiilor corecte si intr-o maniera profesionista;
- Respectarea regulilor din departament si din companie;
- Atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de companie/departament.

01.04.2012 - 31.10.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: supervizor call center

Responsabilitati:

Intocmirea raporturilor de tura;
Efectuarea programarilor pentru turele de lucru in call center;
Identificarea problemelor tehnice in zonele de acoperire;
Preluarea reclamatiilor pentru problemele tehnice si rezolvarea lor telefonic;
Contactarea managerilor zonali in cazul avarilor generale;
Supravegherea activitatii agentilor call center;
Desfasurarea trainingului pentru noii agenti;
Monitorizarea apelurilor pe centrala;
Mentinerea in permanenta a legaturii cu departamentul tehnic level2 si
departamentul comercial

01.10.2010 - 30.04.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator tehnic-comercial call-center

Responsabilitati:

Preluarea si rezolvarea apelurilor de natura tehnica si comerciala (intrebari, reclamatii, nefunctionalitati) raportate de catre client, in concordanta cu procesele, procedurile si regulile companiei

studii

 

Facultati:

2010 - 2014 Facultate: Inginerie Si Management In Alimentatie Publica Si Agroturism la Universitatea "Bioterra" din Bucuresti. Inginerie Si Management In Alimentatie Publica Si Agroturism
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica la Liceul Teoretic "Mircea Eliade" din Bucuresti. Matematica-Informatica

Premii

Certificari
Sep 2006 - Jun 2010: Atestat de competente profesionale - Realizarea managementului site-urilor WEB, sistemelor de operare



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close