Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 03.06.1973

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.06.1991

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Transport / Distributie

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2014 - prezent

Departament: management

Titlu Job: business process manager

Responsabilitati:

Modificarea fluxului operational/ proceduri de lucru.
Implementare sistem de indicatori pentru imbunatatirea performantelor proceselor.
Implementare sistem electronic (informatic) de control operatiuni/procese de lucru.
Eliminarea factorilor perturbatori/daunatori proceselor operationale
Diminuarea costuri, consum si timpi de lucru alocati in activitatile zilnice.
Interventie, in timp real, propunere solutii si rezolvare situatii aparute in timpul activitatilor curente.
Creare si implementare plan de imbunatatire a proceselor.
Evaluare abilitati, consiliere, informare asistenta si indrumare a personalului.
Sustinerea ideii “Utilizarea cu eficienta si competenta a experientelor si cunostintelor dobandite de catre toti membrii colectivului.”

01.03.2013 - 31.12.2013

Departament: management

Titlu Job: head of logistic

01.04.2008 - 31.07.2011

Departament: management

Titlu Job: logistics manager

Responsabilitati:

Logistics Manager
Warehouse Manager (Flamingo Distribution Centre)
Warehouse Deputy Manager (Flamingo and Flanco’s Warehouses)

Monitorizarea gestiunii din depozit: stocuri, comenzi, intrari, iesiri.
Responsabil Protectia Muncii si PSI.
Verificarea respectarii de catre angajati a normelor privind securitatea si sanatatea in munca, a normelor de prevenire a incendiilor.
Organizarea fluxului de lucru in depozit.
Organizarea si supervizarea indeplinirii sarcinilor specifice depozitului in cadrul echipei din subordine.
Motivarea si evaluarea echipei.
Semnalarea si remedierea disfunctionalitatilor intervenite in desfasurarea activitatilor.
Selectare angajati noi in urma interviurilor; pregatire profesionala a acestora.
Responsabil cu zona Maintenance.
Responsabil cu mentinerea legaturii cu departamentul Resurse Umane.
Monitorizare prezenta angajati.
Efectuare inventare lunare si bianuale.
Investigarea si solutionarea diferentelor de gestiune.
Intalniri cu departamentele Purchasing, Sales si Directors Logistics.
Responsabil cu verificarea standardelor si KPI's.
Evaluare performante angajati si stabilire de noi obiective menite sa creasca eficienta si productivitatea acestora.
Flamingo Distribution Centre
- saving 3500 - 5000 euro / luna prin reorganizare depozit si renuntare la spatii de depozitare externe
Nicoleta Capata - HR Manager
bonuri de masa, bonuri cadou, asigurare medicala, servicii medicale gratuite, telefon de servici, masina de servici, carburant, teambuilding-uri, prime

01.04.2007 - 29.02.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: warehouse coordinator ; quality & reporting supervisor

Responsabilitati:

Organizarea si coordonarea activitatilor din depozit, inclusiv personalul din subordine si patrimoniul.
Monitorizarea gestiunii din depozit: stocuri, comenzi, intrari, iesiri.
Verificarea respectarii de catre angajatii din subordine a normelor privind securitatea si sanatatea in munca, a normelor de prevenire a incendiilor.
Organizarea fluxului de lucru in depozit.
Organizarea si coordonarea efectuarii inventarelor din depozit.
Realizarea de rapoarte si analize: situatia si evolutia stocurilor, costuri, etc.
Repartizarea comenzilor primite catre gestiunile corespunzatoare.
Urmarirea concordantei dintre comanda si incarcare.
Planificarea, organizarea si supervizarea indeplinirii sarcinilor specifice depozitului in cadrul echipei din subordine.
Motivarea si evaluarea echipei.
Semnalarea disfunctionalitatilor intervenite in desfasurarea activitatilor.
Monitorizarea performantei companiei de transport folosita in colaborare.
Monitorizarea rezultatelor si performantelor a proiectelor speciale.
Utilizarea aplicatiei Oracle: facturare, transferuri, receptii, reglari de stoc, miscari interne.
Pregatirea si formarea profesionala a angajatilor.
Verificarea respectarii standardelor si performantelor (KPI).
Investigarea si solutionarea tuturor reclamatiilor primite de la clienti.
Intocmirea si livrarea rapoartelor de productie ale companiei: zilnic, saptamanal, lunar.
Responsabil din partea companiei la audit-urile interne si externe.

Pregatire profesionala a peste 35 de angajati, reduceri de costuri de peste 24% prin schimbari de proceduri interne de lucru, elaborarea unui program de lucru al echipei eficient, imbunatatiri ale sistemului de securitate. Cursuri efectuate: DLX System.
Bogdan Lepadatu - Coordonator Depozit Central - Interactiune profesionala zilnica, analiza si solutionarea problemelor legate de inventar, a perioadelor aglomerate si a reclamatiilor primite de la clienti.
Vlad Goran - General Manager - Sedinte aproape zilnice. Analiza si solutionarea problemelor interne si a celor relationate la partea de raportare.
Asigurare medicala, servicii medicale gratuite, asigurare in caz de boala, invaliditate, invaliditate permanenta, deces; bonuri de masa; bonuri cadouri; transport asigurat; telefon mobil, vestiare, dusuri, team building-uri, prime.

01.04.1999 - 30.04.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: warehouse representative; warehouse coordinator

Responsabilitati:

Sortare facturi si materiale promotionale pentru clienti.
Blocare si deblocare softuri telefoane in reteaua Connex.
Pregatire, operare, ambalare si livrare comenzi catre clienti – pe baza comenzilor postate de ei (telefoane si accesorii); in colaborare directa cu Warehouse Supervisor, warehouse & Logistic Manager, Inventory Controller, Direct Sales, Indirect Sales.
Receptionarea si livrarea telefoanelor, accesoriilor, cartelelor valorice.
Bune abilitati de comunicare si cooperare cu celelalte departamente si clienti.
Organizarea si coordonarea activitatilor din depozit, inclusiv personalul din subordine si patrimoniul.
Monitorizarea gestiunii din depozit: stocuri, comenzi, intrari, iesiri.
Verificarea respectarii de catre angajatii din subordine a normelor privind securitatea si sanatatea in munca, a normelor de prevenire a incendiilor.
Organizarea fluxului de lucru in depozit.
Organizarea si coordonarea efectuarii inventarelor din depozit.
Repartizarea comenzilor primite catre gestiunile corespunzatoare.
Urmarirea concordantei dintre comanda si incarcare.
Planificarea, organizarea si supervizarea indeplinirii sarcinilor specifice depozitului in cadrul echipei din subordine.
Motivarea si evaluarea echipei.
Semnalarea disfunctionalitatilor intervenite in desfasurarea activitatilor.
Monitorizarea rezultatelor si performantelor a proiectelor speciale.
Utilizarea aplicatiei Oracle: facturare, transferuri, receptii, reglari de stoc, miscari interne.
Pregatirea si formarea profesionala a angajatilor.
Verificarea respectarii standardelor si performantelor (KPI).
Investigarea si solutionarea tuturor reclamatiilor primite de la clienti.
Realizarea de rapoarte si analize: situatia si evolutia stocurilor, costuri, etc.
Parte activa in dezvoltarea si implementarea proiectului national Next Day Delivery. Peste 4 ani Direct Sales Warehouse Coordinator. Cursuri efectuate: SUN System; Oracle System; Behavior: Putting Your Best Foot Forward; Building Effective Interfunctional Relationship; Delegation Basics; The Mechanics of Effective Communication; The Personal Approach in Delegation; Communication Skills for the Workplace; Managing the Delegated Environment . Absolvite – Mastery High 100%.
Razvan Galani - Order Fulfillment and Car Fleet Manager - Manager Direct, Analiza si implementarea de noi strategii
Asigurare medicala, servicii medicale gratuite, asigurare in caz de boala, invaliditate, invaliditate permanenta, deces; bonuri de masa; bonuri cadouri; transport asigurat; telefon mobil, cafea, ceai, apa minerala, plata, ciocolata calda, dusuri, team building-uri, prime.

01.05.1998 - 31.10.1998

Departament: management

Titlu Job: purchasing manager

Responsabilitati:

Crearea unei baze de date electronice.
Stabilirea de noi contacte cu furnizorii.
Eficientizarea procesului de achizitie.
Reducerea costurilor de achizitie.
Efectuarea proceselor de vamuire.
Cresterea calitatii produselor folosite de hotel.
Dezvoltare de noi strategii in cooperare cu Food&Beverages Manager, Chief of Cookers, Cost Controller Manager.

Crearea unei noi structuri functionale. Reducerea costurilor de achizitie cu 15-20%.
Mihaela Mazilu - Training Manager
Asigurare medicala, mancare calda, masini, sofer, prime.

01.07.1995 - 31.05.1998

Departament: management

Titlu Job: area manager operating; assistant restaurant manager

Responsabilitati:

Planificarea, organizarea si coordonarea tuturor activitatilor din restaurant, exceptand activitatea Sefului de restaurant.
Conducerea echipei restaurantului astfel incat totul sa functioneze la parametrii normali, respectandu-se in acelasi timp standardele internationale impuse de concept.
Pregatirea noului personal in activitatile prestate in zonele de lucru (Bucatarie, Linia de Servire, Sala de Mese, Zona de Aprovizionare, Activitatile de Igiena, Casierie), asimilarea standardelor internationale si a procedurilor corecte de lucru in restaurant.
Punerea in aplicare a tuturor procedurilor necesare obtinerii actelor si documentelor cerute de legislatie in vederea inaugurarii unor noi restaurante in tara.
Pregatirea unor noi echipe managerialeapte sa conduca un restaurant la standardele cerute.
Controlul costurilor si profiturilor in restaurant.
Participare la proiectele de Marketing.
Planificarea si intocmirea programului de lucru pentru intregul personal al restaurantului pe decursul unei saptamani (pe parcursul mai multor luni de zile).
Intocmirea sau verificarea rapoartelor de gestiune saptamanale si lunare si predarea acestora departamentelor Contabilitate, Marketing, Calitate a Marfii.
Parte a echipelor de suport insarcinate cu deschiderea de noi restaurante in Ploiesti (Octombrie 1996 – Ianuarie 1997), Cluj-Napoca (Octombrie 1997 – Ianuarie 1998).
Sef al departamentului Profit si Pierderi din restaurantele Unirea, Prisma, Manastur (Cluj-Napoca).
Alex Dinu - Store Manager Crearea de echipe, pregatirea profesionala a acestora. deschiderea de noi restaurante fara sprijin exterior.
Asigurare medicala, mancare calda, cafea, ceai, bauturi racoritoare, prime.

studii

 

Premii

Traininguri
Jan 1993 - Apr 2018: know-how
Cunostinte PC:
cunostinte solide: Windows, Microsoft Office( Word,Excel,Outlook,Power Point),HTML, MS Dos, dBase 4

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close