Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.04.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.09.2009

obiectiv

 

Cu o experienta de peste 4 ani in eCom si dupa provocarea construirii si administrarii unei platforme de comert electronic, doresc sa imi continui dezvoltarea personala si profesionala alaturi de o echipa orientata catre rezultate. Vreau sa descopar noi situatii si sa aplic in noul mediu de lucru abilitatile organizationale si de management dobandite. Competenta in construirea si mentinerea relatiilor profesionale și demonstrata capacitate de a organiza si coordona o echipa. Mizez pe responsabilitate, capacitate de analiza si atentie sporita la detalii.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Publicitate, Functii publice, Internet / e-Commerce, Productie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - 31.08.2017

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: business operations officer

Responsabilitati:

M-am ocupat de aproape toate aspectele necesare construirii si lansarii unei platforme online de tip Marketplace. Intr-o perioada de 8 luni, am format echipa de 5 si am convins peste 160 de magazine sa ne devina partenere, aducand 120k produse diferite in platforma - Jucarii, Copii&Bebe, Casa si Gradina, Sport, Auto etc.

Impreuna cu departamentele externalizate ale companiei (juridic, contabilitate) am construit procedurile de lucru, contractele cu partenerii si clientii. Am interactionat zilnic cu departamentul IT cu cerinte, prioritizari si feedback la dezvoltari: plata card, comunicare directa cu partenerul, one step checkout, recomandari produse, autentificare prin Facebook sau Google +, modul comunicare directa cu clientul, configurare comision general si la nivel de categorie, emitere automata awb, plati catre parteneri în funcție de data și livrarea comenzii, modul personalizat pentru interpretarea feedurilor de la parteneri si configurarea frecventei actualizarilor, export plati catre parteneri.

Am folosit Google Analytics pentru a urmari rata conversiei surselor de trafic (organic sau platit)
folosind rapoarte personalizate si pentru a intelege modul in care vizitatorii interactioneaza cu platforma noastra.

Ollala a reprezentat etapa de intelegere a mecanismelor necesare construirii unei afaceri. Am creat, mentinut si dezvoltat relatii bazate pe incredere, respect si apreciere in interactiunile companiei cu clientii si partenerii externi.

01.09.2015 - 31.10.2016

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: account manager

Responsabilitati:

A fi Account Manager a insemnat dezvoltarea abilitatilor de negociere si vanzare prin sarcinile zilnice care presupuneau interactiune cu potentiali dar si existenti parteneri prin e-mail, telefon, intalniri. M-am ocupat de identificarea si incheierea conditiilor de colaborare cu parteneri ale caror produse fac parte din categoriile: Jucarii, Copii&Bebe, Fashion, Ingrijire personal, Casa, Carti.

• Analiza pietei si identificarea noilor potentiali parteneri
• Prezentarea conceptului "Marketplace" potentialilor parteneri prin intermediul intalnirilor
• Stabilirea relatiilor de afaceri cu noii clienti
• Negocierea conditiilor de colaborare
• Incheierea/semnarea contractelor
• Intocmirea rapoartelor privind situatia vanzarilor
• Gestionarea portofoliului de clienti.
• Administrarea si dezvoltarea relatiile comerciale cu partenerii existenti in platforma

01.04.2014 - 30.09.2015

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: analist vanzari / consultant furnizori

Responsabilitati:

Specificul jobului a insemnat pregatirea situatiei comenzilor si a raportului de vanzari aferent pentru fiecare partener al platformei eMAG Marketplace. Pentru acest lucru am lucrat cu rapoarte si am comunicat permanent cu departamentul financiar contabil.

• Stabilire si dezvoltare relatii cu partenerii platformei
• Comunicare cu partenerii platformei eMAG Marketplace ( selleri )
• Gestionarea situatiilor referitoare la comenzile clientilor plasate pentru produsele partenerilor din platforma
• Comunicare permanenta cu departamentul financiar-contabil

01.03.2013 - 30.04.2014

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

• Monitorizarea accesului vizitatorilor
• Relationarea cu partenerii / clientii/ vizitatorii sediului
• Preluarea apelurilor telefonice
• Atributii privind protocolul & sarcini administrative
• Menținerea documentelor interne și externe legate de companie
• Mentinerea ordinii de zi
• Pregatirea corespondentei si a documentelor
• Primirea si trimiterea corespondentei

01.09.2012 - 31.03.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: hostess

Responsabilitati:

• Primirea clientilor showroom-ului
• Indrumarea clientilor catre produsele cautate
• Indrumarea clientilor catre persoanele responsabile de zona vanzarilor

01.07.2010 - 30.11.2010

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: hostess

Responsabilitati:

• Primirea invitatilor
• Oferirea de informatii cu caracter general pentru invitati
• Ghidarea invitatilor catre ceilalti membri ai echipei
• Mentinerea unei atmosfere placute

01.07.2008 - 30.09.2008

Departament: marketing

Titlu Job: operator interviu

Responsabilitati:

Completarea de chestionare prin telefon

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate / Colegiu: Marketing la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2006 - 2010 Liceu: Economic la Scoala Superioara Comerciala "Nicolae Kretzulescu" din Bucuresti.

Premii

Am urmat programele Junior Acievement : Finantele mele, Piata de capital, Cheia succesului,
Bancile si sistemul bancar. Am absolvit programul de educatie financiara MoneySense, editia 2009-2010 si am participat la programul "Global entrepreunership week".



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close