 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 31.08.1988 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:24.11.2010
|
|
obiectiv | |
|
Dezvoltare profesioanala si personala , descoperirea de noi oportunitati si orizonturi pe plan profesional.
Salariu: nespecificat Beneficii: Posibilitate de munca in weekend , la domiciliu sau seara . Tip job: Full time Departament: Asigurari, Vanzari, Juridic, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.11.2017 - prezent Departament: management Titlu Job: business development manager Responsabilitati: Dezvoltare companie si coordonare activitati, identificare noi oportunitati.
Atributii decizionale si adminitrare financiara
Organizare evenimente de tip curs/workshop/conferinte |
|
01.09.2015 - 30.11.2017 Departament: banci Titlu Job: manager regional customer care Responsabilitati: Responsabilitate managerială (regională)
- Coordonare activitate regionala Customer Care: portofoliu 3 regiuni /10 județe/150 unitati
- Manager functional pentru o echipa de 7-10 persoane
- Coaching, coordonare și oferirea unui sprijin activ echipelor naționale de management. Monitorizare și propunere planuri de acțiune pentru sustenabilitatea proiectului Customer Care și creșterea indicatorilor specifici.
- Responsabila pentru dezvoltarea nivelului de cunostinte si angajament al echipei coordonate prin sedinte, conf-call, schimb de experiență și cele mai bune practici, acțiuni de formare si coaching.
Utilizarea cunoștințelor și a experienței pentru succesul colectiv, facilitarea colaborararii și împărtășirea proactivă a informațiilor, favorizarea ascultarii active și încurajarea empatiei in cadrul echipei coordonate;
Marketing, Creativitate și Dezvoltare Proiect
-Creație și inițiativă: inițiază idei pentru dezvoltarea conceptului de Customer Satisfaction, asigura sustenabilitatea și creșterea rezultatelor. Crearea si sustinerea de ateliere (workshopuri) și materiale de instruire pentru diviziile interne cu scopul de a le ajuta să aplice principiile de excelenta in servicii pentru clienți și să constientizeze importanța experienței clienților in loializarea acestora și îmbunătățirea continuă a calitatii servicilor oferite.
- Dezvoltarea strategiei de marketing a proiectului Customer Care pentru clienți interni și clienți externi (gestionare pagina interna a bancii).
Țintă și rezultate
- Responsabila pentru atingerea valorii propuse a indicatorilor la nivelul regiunilor coordonate.
- Colaborare cu departamentele transversale pentru a maximiza rezultatele Conceptului de Customer Care.
- Dezvoltare acțiuni de asigurare a sustenabilitatii și creșterii indicatorilor de performanță; - direct responsabil pentru valoarea KPI și evoluția acestora în raport cu obiectivele propuse;
-Coordonare si supervizare implementare corespunzătoare a Conceptului de Customer Care în unitatile care fac parte din regiunile din portofoliu.
-Crearea si dezvoltarea unor actiuni punctuale, specifice menite sa creasca nivelul de satisfactie si loialitate al clientilor. |
|
01.09.2014 - 30.09.2015 Departament: banci Titlu Job: coordonator proiect customer care/ project management Responsabilitati: Management de proiect:
- Crearea și coordonarea proiectului "Customer Care/Satisfaction" (inițierea, planificarea, executarea, controlul evoluției) - proiect privind Satisfacția Clienților la nivelul intregii retele de unitati BRD (aprox. 800 de sucursale) bazat pe creșterea nivelului de excelență a serviciilor.
- Elaborarea planului de proiect și a prezentării pentru consiliul de administrație, a calendarului de proiect și a politicilor și procedurilor pentru sprijinirea realizării obiectivelor proiectului.
- Dezvoltarea instrumentelor și a materialelor pentru a susține etapa de execuție, pe baza client journey map.
- Dezvoltare (3) KPI Customer Care: identificare factori cheie, dezvoltare fluxul de colectare de date și definirea tabloului de bord pentru indicatorii Customer Care.
- Sprijinirea implementării Proiectului la nivel national.
Responsabilitate managerială:
- Analiza evoluției rezultatelor din cadrul agențiilor și oferirea unui sprijin activ atât la nivel managerial cat si individual (pentru fiecare angajat) prin asistenta, întâlniri periodice și cursuri de dezvoltare.
- Coaching, coordonare și oferirea unui sprijin activ personalului de management al rețelei de unitati pentru implementarea proiectului in unitatile coordonate si asigurarea sustenabilitatii acestuia.
- Discuții individuale cu membrii echipei, dezvoltarea unor planuri de acțiune pentru realizarea obiectivelor calitative si urmărirea acestora.
- Feedback formalizat și oferirea de soluții de rectificare pentru situații incompatibile cu principiile de excelenta in servicii care ar trebui oferite clienților băncii.
- Vizitare periodica a tuturor agențiilor BRD și coaching pentru personalul Front Office in vederea imbunatatirii calitatii servicilor oferite. |
|
03.02.2012 - 01.09.2014 Departament: banci Titlu Job: consilier clientela privilegiata private banking Responsabilitati: Gestionare portofoliu clienti Haut de Game ( VIP)
Actualizare permanenta portofoliu
Consiliere investitii si portofoliu
Stabilire relatie personalizata cu clientii si identificarea nevoilor acestora.
Urmarirea cresterii gradului de echipare si a volumului activitatii desfasurate de clienti
Redactare rapoarte de activitate
Actualizare baze de date clientii
Acordare de asistenta si consiliere si in afara orelor de program
Premiu -Cel mai bun consilier
Referite foarte bune din partea clientiilor
|
|
01.09.2011 - 29.02.2012 Departament: banci Titlu Job: private banking officer Responsabilitati: Primire clientii.
Responsabilitati organizationale si de gestine materiale si documente.
Suport pentru consilieri.
Participare activa in cadrul organizariilor de evenimente sau alt tip de activitati necesare.
Familiarizare cu produsele si normele bancii. |
|
01.09.2009 - 30.09.2011 Departament: banci Titlu Job: asistent manager- directia generala Responsabilitati: Responsabilitati de secretariat , gestionare documente si informatii.
Gestionare agenda si intalnirii manager general. |
|
01.11.2008 - 15.09.2009 Departament: banci Titlu Job: referent front office Responsabilitati: Suport informatii si indrumare , asigurare protocol directia generala , asigurare informatii si suport secretariat intern.
Ocazional suport protocol evenimente interne. |
| studii | |
|
Facultati: 2009 - 2013 Facultate: Stiinte Juridice, Facultate de drept la Universitatea Titu Maiorescu din Bucharest.
2010 - 2012 Masterat: Audit financiar si consiliere, Facultatea de contabilitate si informatica la Academia de Studii Economice din Bucharest.
2007 - 2010 Facultate: Finante Banci la Universitatea Spiru Haret din Bucharest.
Premii Traininguri
Jan 2017 - Sep 2017: Lead Management - lead yourself, lead teams, lead leaders
Lead Impact Romania
Mar 2015 - Mar 2015: Applied course Management
S.Servonet - Group Societe Generale France
Certificari
Nov 2015 - Dec 2015: Lean Six sigma - Yellow Belt
IASSC Accredited Training Associate
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|