Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.11.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.09.2004

obiectiv

 

Obiectivul personal este de a accede catre o functie de management intr-o companie unde sunt apreciate valorile precum: perseverenta, onestitatea, spiritul de competitie, creativitatea. Ceea ce ma recomanda pentru o astfel de pozitie sunt: experienta de peste 13 ani in vanzari, abilitatile de negociator, spiritul analitic, atitudinea proactiva si nu in ultimul rand, orientarea spre atingerea rezultatelor.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Pachet salarial competitiv alcatuit din salariu fix si comision, telefon, laptop, masina de serviciu.

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Farmacie, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Alimentatie / HoReCa, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: business development

Responsabilitati:

Dezvoltarea portofoliului de clienți și promovarea serviciilor oferite de companie, lider in domeniul depozitarii documentelor la nivel național și mondial.

01.02.2015 - 31.08.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

Promovarea serviciilor oferite de Archivit catre potentialii clienti. Practic, orice creator de documente este un posibil client, asa ca misiunea mea este aceea de a-i transforma o necesitate intr-o solicitare de oferta si apoi o comanda ferma.

Responsabilitati:
-crearea si actualizarea portofoliului de clienti potentiali
-realizarea de rapoarte periodice privind activitatea de vanzari
-evaluari la sediul clientilor
-inaintarea ofertelor tehnice si financiare
-negocierea parametrilor financiari
-asistenta privind semnarea contractelor
- training pentru colegii nou sositi in departamentul vanzari
-colaborarea cu celelalte departamente in vederea optimizarii procesului operational adaptat fiecarui client

Realizari: Semnarea a peste 280 de contracte cu clienti din toate domeniile de activitate, cu volume de arhiva variabile, de pana la 30.000 metri liniari. Valoarea unuia dintre proiectele de top depaseste 1,4 mil Euro.

01.01.2010 - 28.02.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: senior sales representative

Responsabilitati:

Vanzarea directa a apartamentelor din proiectul rezidential Rasarit de Soare, consilierea clientului in alegerea locuintei dorite, a finisajelor acesteia si a solutiei financiare potrivite.
Intocmeirea rapoartelor periodice de vanzari.
Permanenta monitorizare a competitorilor proiectului.
Stabilirea strategiei de marketing.
Reprezentarea companiei la targurile de specialitate.
Negocierea cu bancile a diverselor solutii de finantare pentru clientii nostri si a unor pachete speciale de creditare pentru acestia.

Realizari: Vanzarea a peste 600 de apartamente, din cele 988 ale ansamblului Rasarit de Soare.

01.10.2007 - 01.01.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: project broker residential department (project accounts division)

Responsabilitati:

Responsabilitati:
-preluarea clientului din diferite surse (marketing propriu proiectului, manager proiect, contact direct, altele) ;
- prezentare proiect si cunoasterea amanuntita a tuturor detaliilor referitoare la proiect (amplasare, descrierea zonei, avantaje, dezvoltator, constructor, finantator, detalii tehnice, de structura, arhitectura, metode de plata, sistem de rezervare, finisaje);
-consilierea clientului in alegerea apartamentului dorit si a solutiei financiare optime;
- rezervarea apartamentulu, trimiterea de detalii financiare catre client (calcul rate, costuri adiacente tranzactiei, stabilirea datei limita pentru finisaje);
- definitivarea procesului de vanzare (preluarea tuturor datelor necesare intocmirii Antecontractului, revizuire finala cu clientul a tuturor pasilor necesari in vederea semnarii Antecontractului si efectuarii platii);
Am contribuit la cresterea profitului firmei prin comisionul generat de vanzarile realizate.

01.04.2007 - 01.10.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Consilierea clientilor in vederea rezolvarii diferitelor probleme si informarea asupra ofertelor disponibile in acel moment.

01.04.2006 - 30.04.2007

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: sales consultant

Responsabilitati:

Promovarea cardului Diamond, care ofera o multitudine de beneficii membrilor.

01.11.2005 - 30.04.2006

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Am fost promoter pentru companiile Hochland si Antibiotice Iasi.
Misiunea mea era aceea de a promova produsele acestor firme, de a realiza target-ul impus si implicit de a creste nivelul vanzarilor, insa in acelasi timp aveam ca scop imbunatatirea imaginii produsului pe piata.

studii

 

Facultati:

2011 - 2012 MBA: Master of Business Administration, CODECS, Open University Business School la CODECS din Bucuresti. Sefa de Promotie 2012
2005 - 2008 Facultate: Economic la Academia de Studii Economice, Facultatea de Comert din Bucharest. Licentiata in Administrarea Afacerilor
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Matematica / Informatica Intensiv la Colegiul National „Gib Mihaescu” din Dragasani.

Premii

Calificari
May 2012: Recomandari: Romeo Cazanescu, General Manager, Conarg Real Estate SRL “Alexandra is a very professional person, who helped the company to achieve great results during a very difficult period. I'm very happy to have her on board!”

Mar 2012: Alexandru Frumosu, Tutor Codecs: “I have met Alexandra at Open University Business School. What I can tell about Alexandra is that she facilitates an open exchange of ideas and fosters an atmosphere of open communication. She is open-minded, communicative, conscientious, very optimistic and always ready to help. She acts in a way that leads to trust from others and follows through on commitments.”

Traininguri
Feb 2008 - Nov 2017: Cursuri Vanzari, Imobiliare , Management, Marketing, Resurse Umane, Accounting,

Jun 2007 - Jul 2007: Certificate of Accomplishment- Tehnici de comunicare si loializare a clientilor/ Achieve Global, Cosmote

Certificari
Jun 2005 - Jul 2005: Atestat in Informatica, MS Office

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close