Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 28.06.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.09.2005

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sa creez plus-valoare in compania angajatoare prin aplicarea cunostintelor si aptitudinilor dobandite prin experienta practica si pregatirea teoretica temeinica.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Se discuta la interviu.

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Resurse umane / Psihologie, Marketing, Educatie / Training / Arte, Functii publice, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: business developer

Responsabilitati:

Oferirea catre companii a unor solutii la provocarile intalnite in piata pe mai multe arii ce tin de capitalul uman:
1. Pay&Reward - cum sa isi plateasca echitabil angajatii (Studiu Salarial, Comp&Ben)
2. Management al talentelor: atractie, retentie si dezvoltare de talente (Centre de evaluare a talentelor, Teste psihometrice, Diagnoza organizationala)
3. Imbunatatirea operatiunilor de resurse umane (Job Descriptions, Job Grading, Policy & Procedures si Job Evaluation)

01.10.2012 - 31.08.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: business performance consultant

Responsabilitati:

- Consultanta in management si resurse umane pentru a creste performanta si implicarea angajatilor
- Recrutare: intern si pentru clientii din portofoiu (national si international)
- Management al trainingului (livrare de training, identificarea nevoii de training a angajatilor, planificarea sesiunilor, personalizarea materialelor de training conform nevoi identificate)
- Dezvoltarea portofoliului de clienti al grupului
- Brand manager pentru MyVoice
- Manager de proiect si cont

Realizari:
* Am negociat contracte cu furnizorii mai eficiente din punct de vedere al costurilor cu o medie de aproximativ 3% fata de cele existente.
* Prin intermediul proiectelor de consultanta in management implementate, am contribuit la cresterea vanzarilor beneficiarilor pe o scala intre 7% si 80%.
* Angajatii recrutati au obtinut rezultate extraordinare obtinand titluri: "Angajatul lunii", "Cel mai performant angajat"

01.01.2012 - 01.10.2012

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: operations quality manager

Responsabilitati:

- Crearea de proceduri noi si imbunatatirea proceselor existente
- Implementarea de proceduri, acordarea suportului in implementarea lor
- Comunicarea, monitorizarea si acordarea suportului implementarii standardelor de calitate ale clientilor
- Crearea si implementarea unui sistem de management de performanta, KPI, la nivelul intregii firme
- Medierea confilctelor, coaching cu subalternii pentru atingerea obiectivelor
- Crearea de rapoarte cu privire la activitatea de operatiuni si prezentarea lor catre board
- Identificarea amenintarilor in proiectele in curs de implementare si luarea masurilor necesare pentru depasirea lor
- Coordonarea activitatii departamanetului de HR, Programare field, Verificare/validare/editare chestionare, divizia proiecte speciale.
- Planificarea si gestionarea bugetului dedicat resurselor umane si materiale.

Realizari:

*Am coordonat activitatea a 4 departamente: Resurse Umane, Planificare Field, Editare, Proiecte Speciale cu un total de 27 de oameni
*Am implementat un flux de procese care a generat o eficientizare a timpului angajatilor cu aproximativ 10%
* Am asigurat impelementarea standardelor de calitate ale clinetilor si cele interne in aproximativ 40 de proiecte nationale si internationale in tari precum: Bulgaria, Polonia, Grecia, Cipru, Republica Moldova cu un numar de aproximativ 2000 de vizite/luna. Am supervizat incheiera punctelor intermediare din proiecte in termenele stabilite.
* Am coordonat partea de recurtare de colaboratori si gestionare a documentelor legale in relatia cu colaboratorii.

01.01.2011 - 01.01.2012

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: editing manager & project manager

Responsabilitati:

-Coordonarea activitatii echipei de editare formate din 6 membrii.
-Elaborarea de proceduri, ghiduri si standarde de urmat si respectat in cadrul departamanentului.
-Planificarea si optimizarea obiectivelor de echipa si individuale pe termen scurt si lung a departamanetului si membrilor sai.
-Sustinerea interviurilor cu persoanele aflate pe lista scurta.
-Trainingul noilor membrii.
- Evaluarea performantelor echipei si membrilor sai.
-Asigurarea standardelor de calitate si a termenelor limita impuse de project manageri si clienti.
-Gestionarea si planificarea activitatii proiectelor care necesita utilizarea call center-ului, asigurarea suportului, training-ului si coaching-ului agentilor.
- Gestionarea a 2 proiecte: asigurarea relatiei cu clientul, planificarea activitatii de field, verificarea continua a indeplinirii obiectivelor intermediare, elaborarea rapoartelor finale.

Realizari:

* Am facut coaching cu subalternii iar o parte din acestia au luat diplome pentru rezultate deosebite. 4 din subalterni au fost promovati ca manageri de proiect
*Am creat fluxuri de procese si standarde de calitate care au redus rata erorilor in chestionarele livrate clientilor de la 15% la 1%
*Am scazut timpul de editare cu aproximativ 10%.
*Am obtinut o diploma pentru rezultatele extraordinare obtinute in gestionarea momentelor de criza pentru trimestrul 2 pentru anul 2011.

01.08.2010 - 01.07.2011

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: expert junior logistica

Responsabilitati:

- Elaborarea documentatiei specifice proiectului.
- Organizarea evenimentelor prevazute in implementarea proiectului: sesiuni de training, seminarii nationale si internationale, conferinte pe tema discrimarii, campanii publicitare.
- Asigurarea relatiei cu institutiile partenere.
- Suport pentru persoanele apelante la linia verde pusa la dispozitie

Realizari:

- Echipa proiectului a primit calificativul ca cea mai eficienta fiind proiectul care a fost incheiat in toti parametrii prestabiliti.

01.05.2010 - 31.12.2011

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: field data editor

Responsabilitati:

- Coordonarea activitatii de teren a operatorilor.
- Validarea rapoartelor intocmite de operatori.
- Editarea rapoartelor intocmite de operatori.
- Recrutarea de colaboratori

Realizari:

*Am fost primul in topul productivitatii ca editor cu numarul cel mai mare de chestionare editate pentru 3 luni la rand
*Am editat cu rata cea mai mica de eroare pe chestionar

01.03.2010 - 31.10.2010

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: operator sondaje

Responsabilitati:

- Selectarea si recrutarea respondentilor
- Aplicarea de chestionare cu locatie temporara si door-to-door

01.06.2008 - 31.08.2008

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: agent checking operatori de teren

Responsabilitati:

- Verificarea aplicării corecte a pasului statistic
- Verificarea selectării corecte a respondenţilor în cadrul gospodăriilor
- Verificarea aplicării corecte şi complete a chestionarului
- Observarea şi raportarea diverselor situaţii speciale care ar fi putut influenţa cercetarea

01.05.2008 - 03.03.2010

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: operator introducere si validare date

Responsabilitati:

- Selectarea ofertelor agenţiilor de turism partenere şi colaboratoare
- Crearea de pachete turistice şi servicii
- Introducerea ofertelor în baza de date proprie
- Activităţi de actualizare a site-ului

Realizari:

*Am fost cel mai eficient operator cu numarul cel mai mare de oferte introduse si cu cele mai putine erori.

01.03.2008 - 27.08.2008

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: client sub acoperire

Responsabilitati:

- Evaluarea calităţii serviciilor oferite de angajaţii diferitelor companii
- Verificarea corectitudinii vizitelor

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Managementul Resurselor Umane la Universitatea din Buuresti, Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din Bucuresti.
2006 - 2009 Facultate: Sociologie la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Stiinte Sociale la Liceul Teoretic A. I. Cuza din Ploiesti.

Premii

Certificari
Feb 2015 - Feb 2015: Formator de Formator, acreditat ANC

Jan 2015 - Jan 2015: Inspector Resurse Umane, acreditat ANC

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close