Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.02.1971

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.04.1992

obiectiv

 

Dezvoltare profesionala si contributie activa la ridicarea performantei financiare in firma prin experienta si studiile acumulate.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Negociabil

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2013 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: business consultant

Responsabilitati:

Consultanta afacri si management - analiza, recomandari, solutii; engleza de afaceri, raportare, eficientizare metode de control intern, aplicatii Excel etc.

Realizari:

Eficientizare proiecte client, relationare cu success.
Indeplinire target.

01.03.2011 - 01.03.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: asc controlling

Responsabilitati:

•Validarea zilnica a comenzilor plasate de clienti (situatie facturi v plati, solvabilitate client – verificare recenta, parametrii comanda), solicitare aprobari pentru depasiri de limite de credit sau situatii speciale
•Instiintat clientii cu facturi restante si agentii externi/ interni responsabili de contul clientilor care prezinta probleme si au temporar comenzile blocate
•Validat si repartizat comenzile la fiecare agent intern pentru introducere date in sistem (de productie)
•Verificare ulterioara a comenzilor plasate in sistem (cantitate, pret, termen de livrare etc)
•Preparat zilnic raportul cu comenzile primite cu completare manuala de date referitor la situatie debit facturat, existenta contract, verificare valoare comanda, cantitate, nivel profit (anormalitati), aprobari suplimentare necesare pentru circumstante curente client
•Implicata in proiect de crestere profitabilitate clienti
•Preparat rapoarte in Excel pentru agenti externi referitor cifre vanzari clienti (pe tip de reper)
•Preparat rapoarte solicitate de Dept Contabilitate (rau platnici)
•Preparat oferte clienti conform solicitari de proiecte noi sau cu modificari pentru reperele existente
•Relationat cu clientii pentru instiintari variate : termene de livrare, intrebari diverse referitor la posibilitatea Ecopack de acomodare pentru solicitari personalizate, probleme etc
•Actualizat preturi la clientii din cont
•Relationat cu departamente Interne pentru preparare oferte (Dept Tehnic) sau actualizat stadiu fabricare reper (Dept Productie)

14.12.2009 - 02.07.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil/ economist

Responsabilitati:

� Preparat situatii si analiza financiara la sfarsit de luna si raportat rezultatele financiare direct la Controlorul Financiar European si la Directorul Financiar European
� Implicate cu success in procesul de post-implementare ERP-Oracle in diverse arii financiare (raportare,postare tranzactii,client,furnizori,gestiune de stoc etc)
� Imbunatatit comunicarea cu echipa e outsourcing din India raspunzatoare pentru postarea de tranzactii in system
� Recuperat intr-o perioada foarte scurta creante intarziate datorita implementarii noului system
� Preparat inregistrari de corectare si ajustare la fiecare sfarsit de luna
� Preparat inregistrari de corectare sfarsit de luna
� Prezentat si discutat rezultate lunare cu Directorul Financiar European
� Asistat managerii de vanzari cu rapoarte si informatii legate de vanzarile realizate si stuatiile clientilor
� Pregatit explicatii referitoare la variatiile dintre rezultatele curente si forecast
� Raportat lunar situatia creantelor si probleme legate de Vicepresedintele Financiar din New York pentru gasirea de solutii in timp util
� Reevaluat estimari, plati in avans si raportat anomalii
� Pregatit documentatie pentru audit intern si extern

Realizari:

-am recuperat datorii semnificative de la clienti externi (in special zona Scandinavia) - milioane de lire sterline intr-un timp record

03.02.2009 - 15.07.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil/ economist

Responsabilitati:

• Asistat Controlorul Financiar in productia rezultatelor financiare lunare
• Reconciliere bilant la sfarsit de luna
• Creat in Excel si imbunatatit metodele de sumarizare si prezentarea analizelor si corecturi pentru sfarsit de luna
• Preparat situatii si inregistrari de sfarsit de an,revizuit situatia cu datorii la furnizori in vederea reflectarii pozitiei corecte a firmei
• Asistat Controlorul Financiar in pregatirea bugetului pentru proiecte si coalitii regionale
• Revazut inregistrari estimative, plati in avans si raportat probleme
• Preparat documente si rapoarte solicitate de auditori externi
• Mentenanta sistem Sage 50
• Pregatit rapoarte financiare de performanta pentru proiectele completate sau in derulare

Realizari:

Imbunatatit raportarea financiara si comunicarea cu coalitiile regionale.

04.04.2008 - 16.10.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil/ economist

Responsabilitati:

• Pregatit OPEX rapoarte la sfarsit de luna,descarcat si procesat date sfarsit de luna din sistemul companiei Ellipse, imbunatatit si revizuit rapoarte de performanta in Excel
• Revizuit si investigat variatii la sfarsit de luna intre rezultate curente si forecast,preprat inregistrari de corectare si estimative datorii furnizori (30 Centre de cost, GBP 60mil pe an financiar)
• Adus la zi formulele in Excel pentru prezentarea rezultatelor curente operationale de performante pentru fiecare proiect si centru de cost
• Implicata in Cash Flow management

03.12.2007 - 04.04.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil/ economist - manager de proiect

Responsabilitati:

• Analizat modelul de costing si raportat observatiile direct la CFO si CEO
• Raportat greselile observate in ipotezele asumate pentru costuri indirecte
• Preparat in detaliu analiza costurilor directe, indirecte si adaos pe stocul farmaceutic
• Analizat venit v cost in proceduri simple si multiple chirurgicale
• Recomandat cu succes noi modele de pricing in procedeele de chirurgie plastice multiple
• Pregatit grafice si tabele comparative pentru rezultate analiza financiara
• Creat in Excel un calculator pentru estimarile de pret pentru clienti

Realizari:

-recomandat un nou model de pricing care a fost adoptat la nivel de grup in toate cele 6 spitale din Londra

10.09.2006 - 04.10.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil/ economist

Responsabilitati:

• Pregatit rapoarte financiare la sfarsit de luna, analiza in detaliu variatii financiare rezultate curente vs buget, investigat probleme operationale pentru managerii superiori, monitorizat indicatori de performanta, pregatit rapoarte in Excel folosind pivot tables, v-look-ups,formule complexe
• Pregatit formularul de buget pentru fiecare centru de cost si analiza sumarizata pentru fiecare regiune, pregatit si prezentat bugetul in versiune initiala managerilor superiori, dupa aprobare incarcat bugetul in sistemul companiei (TM1)
• Pregatit COGS rapoarte de analiza si postat inregistrari de corectura estimari sau de reclasificare (inchidere de luna)
• Corectat sau introdus in sistem actualizari de preturi pentru produsele din stoc
• Interogat sistemul (queries) BPCS pentru extragere de date in vederea intocmirii de rapoarte diferite solicitate de manageri
• Raportat si imbunatatit comunicare cu firma mama din Japonia pentru obtinere de date relevante legate de fluctuatii de pret
• Analiza fluctuatii pret achizitie
• Promovat o noua procedura de raportare, monitorizare si reconciliere Cash Flow
• Implicata in translatie de sistem de la TM1 la Cognos
• Pregatit rapoarte pentru diferite departamente: vanzari, IT, logistica, furnizori, clienti etc.

studii

 

Facultati:

Diploma de licenta inginerie
Universitatea Transilvania, Brasov
1990-1995

Facultati in straiatate

Diploma de licenta in studii de afaceri si economice - Contabilitate
Facultate: Unitec, Auckland, Noua Zeelanda
2002-2005

Activitati extracurriculare

Perseverenta, eficienta, calitati de leader,foarte bun time management.

Premii

Permis de conducere categorie B.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close