Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.08.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.06.2013

obiectiv

 

Dupa 14 ani de experienta profesionala in domeniul Analizei Financiare si a Managementului Financiar am decis sa parasesc mediul corporativ si sa imi folosesc cunostintele si abilitatile pentru a aduce un plus de valoare in cadrul companiilor ce activeaza in mediul antreprenorial romanesc. Prin serviciile pe care le ofer imi doresc sa ajut liderii din organizatii sa interpreteze cifrele pe care le genereaza afacerea lor astfel incat procesul de luare a deciziilor sa tina cont atat de rezultatele pe care le-au obtinut in trecut, cat si de perspectivele de viitor ale afacerii.

Salariu: nespecificat

Beneficii: - bonuri de masa - asigurare de sanatate - prima de concediu

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti, Otopeni, Buftea, Remote (de acasă), Chitila, Mogosoaia

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: business consultant

Responsabilitati:

Imi desfasor activitatea independent oferind servicii de consultanta in domeniul financiar, iar experienta profesionala imi permite sa identific aspectele ce pot fi imbunatatite in gestionarea activitatilor operationale ale companiei, precum:
- Limbajul financiar face comunicarea dificila;
- Preturile/ tarifele practicate nu acopera integral costurile;
- Dificultati în accesarea/ prelungirea unor facilitati de credit;
- Lipsa cash-ului necesar pentru plata datoriilor scadente;
- Nu exista vizibilitate asupra rezultatelor viitoare ce pot fi obținute de companie;
- Costurile fixe sunt mari si/ sau imprevizibile;
- Nu se cunoaște impactul viitor al deciziilor luate;
- Dezorganizarea la nivel intern duce la ineficienta sau la pierderea clientilor, etc.

Rolul meu este sa va propun solutii ce duc la cresterea performantei companiei si sa contribui activ la realizarea unor activitati din sfera celor de mai jos:
- Bugete de Venituri si Cheltuieli - Instrument de stabilire a obiectivelor financiare si non-financiare pentru perioada viitoare centralizand toate tipurile de cheltuieli si venituri la nivel de produs/ serviciu, departament si/ sau companie ;
- Analiza abaterilor Actual vs Buget - Evidentierea cauzelor ce au condus la inregistrarea unor rezultate diferite fata de ceea ce a fost bugetat prin urmarirea unor factori determinanti precum: valorile unitare de pret/ cost, volumul vanzarilor, mixul de produse/ servicii ;
- Pozitia financiara a companiei - Calculul indicatorilor economico-financiari pe baza datelor din Contul de profit si pierdere (marje de rentabilitate operationala, financiara, investitionala, etc) si din Bilantul contabil (lichiditate, solvabilitate,rate ale activitatii, grad de indatorare, etc) ;
- Stabilirea preturilor - Urmarirea profitabilitatii la nivel de produs/ serviciu prin evidentierea tuturor costurilor ce au legatura cu realizarea produsului/ prestarea serviciului (inclusiv stabilirea cheilor de repartitie pentru cheltuielile indirecte) ;
- Analiza pragului de rentabilitate - Pe baza separarii costurilor in fixe si variabile se determina structura vanzarilor care asigura o acoperire cat mai rapida a costurilor fixe tinand cont de Contributia pe care o poate genera compania ;
- Conceperea grilelor de bonusare - Se determina criterii si nivele de performanta motivante pentru angajati si care conduc la realizarea obiectivelor la nivel de companie ;
- Business case-uri - Evaluarea impactului planurilor de actiune operationale, investitionale si de finantare;
- Organizarea proceselor interne - Standardizarea procedurilor de urmat astfel incat sa se obtina eficientizarea activitatilor derulate ;
- Automatizarea proceselor de lucru - Activitate de Business Analist in colaborare cu un furnizor specializat in solutii de BI (QV, RPA, CPM, etc) ;
- Alte servicii de consultanta - Se poate asigura consultanta de business in functie de nevoi specifice ale companiei.

In cazul in care considerati oportun mi-ar face placere sa va vorbesc pe larg despre avantajele pe care astfel de activitati le pot aduce companiei dumneavoastra.

01.04.2017 - 31.10.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: coordonator directia administrativ financiara

Responsabilitati:

Coordonarea activitatilor desfasurate in cadrul departamentului vizand perimetrele de financial controlling pentru activitatea de vanzare vehicule, servicii post-vanzare, evidenta cheltuielilor generale si administrative (G&A), urmarirea si gestionarea elementelor de free cash flow (FCF), activitati de back-office.
Consolidarea indicatorilor financiari si transmiterea informatiilor catre Dep. Corporate de la nivel de Regiune (EurAsia).
Propunerea de solutii pentru realizarea diferitelor analize financiare solicitate atat de catre top management, cat si de catre departamentele operationale din cadrul companiei.
Participarea la diverse intalniri ce au drept scop pilotarea activitatii pentru obtinerea celor mai bune rezultate in conditii date de piata.
Dezvoltarea unei solutii de BI ce a dus la simplificarea colectarii informatiilor si generarii indicatorilor cantitativi si calitativi specifici activitatii de vanzare vehicule.

01.07.2015 - 31.03.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: financial controller

Responsabilitati:

Urmarirea incadrarii costurilor in valorile stabilite prin bugetul anual si aprobarea solicitarilor de angajare de cheltuieli ce vin din perimetrul operational.
Analiza rezultatelor lunare si asigurarea reportingului si a sintezelor financiare periodice privind aceste rezultate. Prezentarea informatiilor de natura financiara in cadrul Comitetului Director al companiei.
Participarea activa in cadrul grupurilor de lucru interne in scopul optimizarii performantei financiare a activitatii. Sustinerea acestor intruniri prin analize care sa evidentieze efectele diferitelor ipoteze luate in calcul in procesul de decizie.
Participarea activa la intocmirea bugetului anual de venituri si cheltuieli in concordanta cu tintele stabilite la nivel central si in colaborare directa cu perimetrul operational.
Urmarirea executiei bugetului, realizarea de actualizari periodice si analiza variatiilor vs. buget, stabilirea cauzelor abaterilor nefavorabile si propunerea de solutii pentru contracararea lor.
Identificarea efectelor asupra profitabilitatii in cazul lansarii de produse noi, oferirea de suport in stabilirea preturilor de vanzare si a costurilor ce pot fi angajate in promovarea produsului.
Intocmirea situatiilor necesare inchiderii gestiunii lunare prin crearea de provizioane, verificarea inregistrarilor din timpul lunii (volum de vanzari, cifra de afaceri, cheltuieli operationale) astfel incat acestea sa fie corect integrate in sistemele informatice.
Conceperea si implementarea unui document de calcul care sa serveasca la intocmirea Bugetului de venituri si cheltuieli al companiei si, in acelasi timp, la urmarirea abaterilor inregistrate pe parcursul anului. Modalitatea de lucru a condus, printre altele, la furnizarea unor informatii clare si relevante in conditii de eficienta sporita.

01.02.2013 - 30.06.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

Studierea specificului activitatii si alegerea celei mai bune metode de calculatie si alocare a costurilor atat la nivel de departamente, cat si la nivel de unitate de serviciu prestat.
Implementarea sistemului de calculatie a costurilor prin conceperea unui document unitar la nivel de firma si imbunatatirea permanenta a acestuia astfel incat sa fie util in luarea deciziilor.
Stabilirea structurii bugetelor de venituri si cheltuieli pentru fiecare centru de cost in parte si a bugetului general la nivel de firma.
Stabilirea unor instructiuni de completare a bugetelor si acordarea de sprijin directorilor de departamente si managerilor de proiect in construirea bugetelor de care sunt responsabili.
Intocmirea unor situatii sintetice ce faciliteaza accesul si intelegerea informatiilor financiar-contabile de catre cei interesati.
Urmarirea bugetelor previzionate si stabilirea abaterilor in urma compararii valorilor estimate cu cele efectiv realizate la finalul perioadei de analiza.
Stabilirea sistemului de indicatori ce stau la baza analizei eficientei fiecarui departament in parte, dar si a rentabilitatii activitatii firmei prin raportarea la unitatea de serviciu.
Colectarea si prelucrarea informatiilor financiar-contabile astfel incat sa se genereze rapoarte referitoare la toate tipurile de costuri angajate in prestarea serviciilor specifice activitatii firmei.
Conceperea structurii rapoartelor financiare ce se prezinta periodic conducerii firmei in scopuri de analiza si stabilire a strategiei pe termen mediu si lung.
Pastrarea relatiei cu diferiti terti (clienti, furnizori, institutii de credit) pe aspecte ce tin de activitatea economico-financiara a societatii.
Colaborarea cu Departamentul Juridic la intocmirea contractelor comerciale in ceea ce priveste aspecte financiare precum conditiile de emitere a facturii, modalitati si termene de plata, garantia de buna executie, etc.
Intocmirea situatiilor referitoare la cash-flow-ul societatii, gestionarea surselor de numerar astfel incat furnizorii interni si externi ai societatii sa fie achitati conform termenelor stabilite contractual.
Analiza necesarului de finantare si propunerea de solutii pentru diversificarea surselor de finantare in conditii de control al riscului financiar.
Implementarea sistemului de cost control s-a facut pentru o companie de nivel mediu (cifra de afaceri peste 50 milioane lei, peste 200 de angajati) ce activeaza in domeniul serviciilor, dar posibilitatea implementarii unui astfel de sistem nu este limitata la acest domeniu de activitate.

01.03.2010 - 28.02.2013

Departament: banci

Titlu Job: senior analist credite corporate

Responsabilitati:

Participa la intalnirile cu clientii in etapa de stabilire a necesarului de finantare si a tipului de credit adecvat nevoilor fiecarei societati in parte.
Efectueaza analiza de credit (atat din punctul de vedere al informatiilor financiar-contabile, cat si al aspectelor calitative ale afacerii, inclusiv mediul economic general in care aceasta activeaza) si face recomandari de aprobare/ respingere a solicitarilor clientilor.
Urmareste corecta intocmire a situatiilor financiare (balanta de verificare/ bilant contabil) si sesizeaza clientul in cazul in care identifica erori, solicitand o explicatie (si documente justificative) in acest sens.
Face recomandari cu privire la nivelul de cost ce se potriveste fiecarui client in functie de gradul de risc in care acesta a fost incadrat.
Asista si indruma clientul (daca este cazul) in intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli si a evolutiei pozitiilor de bilant (cash-flow) in stricta corelatie cu previziunile formulate de reprezentantul societatii.
Monitorizeaza evolutia afacerii clientilor prin deplasarea periodica la punctul de lucru al acestora, analiza situatiilor financiare actualizate si a gradului de conservare a garantiilor.
Intervine in colaborarea cu clientul ori de cate ori apar solicitari din partea acestuia sau pozitia Bancii se modifica.
Participarea la luarea deciziilor in legatura cu aprobarea creditelor – atat pentru IMM-uri, cat si pentru Corporatii – in calitate de membru in Comitetul de Credite si Risc al Sucursalei.
Participarea, in calitate de membru, la sedintele Comitetului de Conducere a Sucursalei avand drept atributii principale :
- Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al sucursalei ;
- Analizarea rezultatelor testarii personalului;
- Analizarea periodica a procesului de monitorizare a clientilor si efertuarea de recomandari in legatura cu incadrarea intr-o noua categorie de risc a acestora ;
- Analizarea evenimentelor posibil generatoare de risc ;
- Acordarea avizului consultativ referitor la structura de conducere a sucursalei, numarul de posturi, grila de salarizare, angajarea, promovarea si concedierea salariatilor.

01.08.2009 - 01.03.2010

Departament: banci

Titlu Job: analist credite persoane juridice

Responsabilitati:

Analizeaza documentatia prezentata de client – juridica si financiara -, precum si informatiile referitoare la specificul activitatii fiecarei companii in parte in vederea fundamentarii analitice a deciziei de creditare. Sunt luate in calcul aspecte precum: structura actionariatului si evolutia acesteia in timp, clientii/ furnizorii uzuali si relatia existenta cu acestia, nivelul stocului de marfa/ produse specifice si buna adecvare a acestuia la conditiile pietei, nivelul si caracteristicile activelor fixe detinute de companie si plus valoarea adusa de acestea, nivelul datoriilor de orice tip contractate de societate si capacitatea acesteia de achitare/ rambursare, nivelul de capitalizare si structura fondurilor ce compun capitalul propriu aflat la dispozitia societatii, structura veniturilor si a cheltuielilor pe tipuri si analiza corespondentei acestora cu specificul activitatii desfasurate, analiza rezultatului pe cele trei mari categorii si stabilirea gradului in care activitatea desfasurata este profitabila, analiza pietei macro pe care activeaza compania in sensul perspectivelor de crestere, a concurentei, a limitarilor impuse de reglementarile legale/ fiscale, etc.
Structureaza finantarea, utilizarea fondurilor, termenii rambursarii, astfel incat sa fie furnizate toate informatiile necesare pentru analiza riscurilor si a cailor de diminuare a acestora.
Intocmirea aplicatiilor de credit in limba engleza.
Gestionarea unui portofoliu de clienti cu cifra de afaceri de maximum 5 mil. Euro, majoritatea cu o expunere de peste 1 mil. Euro.

01.06.2009 - 01.08.2009

Departament: banci

Titlu Job: analist financiar credite pentru corporatii

Responsabilitati:

Analizeaza documentatia depusa de catre client si sustine solicitarea clientului pentru avizarea/ aprobarea creditului in organismele cu atributiuni in acest sens, pastrand contactul cu clientul pana la finalizarea operatiunii, precum si monitorizarea activitatii companiei prin analizarea periodica a situatiei financiare a acesteia.
Participarea la luarea deciziilor in legatura cu aprobarea creditelor – atat pentru IMM-uri, cat si pentru Corporatii – in calitate de membru in Comitetul de Credite si Risc al Sucursalei.
Participarea la luarea deciziilor in legatura cu aprobarea creditelor (atat pentru IMM-uri, cat si pentru Corporatii) in calitate de membru in Comitetul de Credite si Risc al Sucursalei.

01.06.2007 - 01.05.2009

Departament: banci

Titlu Job: analist financiar credite persoane juridice

Responsabilitati:

Analizarea afacerii si datelor financiare ale clientilor PJ avand ca suport documentatia depusa de catre acestia cu scopul acordarii de credite, scrisori de garantie bancara si alte facilitati de credit.
Participarea la luarea deciziilor de creditare - atat in cazul IMM-urilor, cat si la nivel de Corporatie - in calitate de membru in Comitetul de Credite si Risc.
Activitatea de creditare s-a realizat in conditii de risc minim si cu respectarea normelor de creditare, dovada si calificativele obtinute de sucursala cu ocazia intocmirii rapoartelor de risc/ audit.
Instrumentarea unui numar mare de dosare reprezentand solicitari din partea diversilor clienti, merit recunoscut si prin obtinerea unei diplome.

01.02.2006 - 31.05.2007

Departament: banci

Titlu Job: administrator de cont

Responsabilitati:

Asigurarea interfetei cu clientul prin preluarea documentelor care fac obiectul tranzactiilor (deschideri de cont PF si PJ, procesarea OP-urilor, constituirea de depozite, licitatii valutare, etc), rezolvarea eficienta si rapida a problemelor curente ale clientilor, iar in cazul in care problema depaseste competentele sesizarea Directorului de Operatiuni.
Crearea unei relatii solide cu clientii bancii - persoane fizice si juridice - determinata de indeplinirea sarcinilor de serviciu cu promptitudine si profesionalism.

studii

 

Facultati:

2015 - prezent MBA: Contabilitate manageriala, posesoare a Certificate in Business Accounting la Chartered Institute of Management Accountants din Londra. Cursurile urmate in cadrul CIMA imi ofera posibilitatea aprofundarii cunostintelor in domeniul contabilitatii manageriale la toate cele trei nivele de competenta: operational, management si strategic asigurandu-mi, odata cu absolvirea, recunoasterea internationala a calificarii.
2007 - 2009 Masterat: Analiza financiara si evaluare la Academia de Studii Economice din Bucharest.
2001 - 2005 Facultate: Management la Academia de Studii Economice din Bucharest.
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Uman/ Engleza intensiv la Colegiul National I.L. Caragiale din Bucharest.

Premii

Calificari
Mar 2020: SQL/ MySQL

Aug 2009: Diploma curs "Contabilitate asistata de calculator - CIEL"

Proiecte
Sep 2017 - Apr 2018: Aplicatie de gestionare si urmarire a activitatii
Rol de Business Analyst in implementarea unei solutii pe baza platformei BI QlikView prin intermediul careia se pot urmari evolutiile in activitate pana la nivel de unit. Aplicatia a fost gandita sa functioneze in mod interactiv astfel incat utilizatorului sa ii fie usor sa isi construiasca rapoartele dorite prin simpla selectare a unor filtre (ex: categoria de produse, perioada analizata, canalul de vanzare, venitul obtinut/ costurile angajate vs o perioada de referinta, etc).
Jan 2016 - Jun 2016: Bugetarea si urmarirea activitatii
Conceperea si implementarea unui document de calcul care sa serveasca la intocmirea Bugetului de venituri si cheltuieli al companiei si, in acelasi timp, la urmarirea abaterilor inregistrate pe parcursul anului. Modalitatea de lucru a condus, printre altele, la furnizarea unor informatii clare si relevante in conditii de eficienta sporita.
Mar 2013 - Dec 2013: Aplicatie Cost Controller
Sistemul se bazeaza pe colectarea si centralizarea informatiilor specifice tuturor departamentelor companiei si genereaza rapoarte utile in activitatea de control financiar.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close