Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.09.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.05.2009

obiectiv

 

Sunt o persoana dinamica, cu aptitudini foarte bune de comunicare, de relationare si de analiza, dobandite pe parcursul studiilor si a experentei. Ma consider a fii responsabila si hotarata, interesata in perfectionarea profesionala, in cat mai multe domenii. De asemenea, sunt o persoana activa, sincera si corecta, orientata catre solutii optime, fiind mereu atenta la detalii. Cred atat in evolutia personala, cat si profesionala, motiv pentru care doresc sa am oportunitatea de a-mi pun in evidenta capacitatile intelectuale pentru a indeplinii sarcinile si scopurile cerute, dar si pentru dezvoltarea carierei mele. Daca veti considera ca motivatia si calificarea mea sunt oportune pentru obtinerea unui post in cadrul companiei dumneavoastra, sunt disponibila in orice moment pentru a fi contactata in vederea discutarii detaliilor unei posibile colaborari.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Salar atractiv, Mediu de munca dinamic , Colectiv tanar, Posibilitatea de promovare si de dezvoltare a carierei.

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, IT Software, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2019 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: business analyst flow europe

01.02.2017 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: european pricing analyst

01.05.2016 - 28.02.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: european process and system analyst sales operations

Responsabilitati:

Urmareste procesul curent de Preturi si Profitabilitate din cadrul Operatiunilor de Vanzari si aduce in evidenta domeniile care au nevoie de imbunatatiri.
Intocmeste rapoarte de analiza incrucisata intre datele curente din sistem si datele sugerate spre a fi modificate, calculeaza procentul de realizare si formuleaza concluzia.
Intocmeste si urmareste analiza de corelare "actiune si impact" din datele disponibile in sistem.

01.08.2014 - 31.05.2016

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: dms analyst uk&ie

Responsabilitati:

Descriere Generala a Sarcinilor:
Gestionarea datelor clienților: inițierea, configurarea și mentenanţa tuturor datelor clienților.
Gestionarea prețurilor: inițierea, configurarea, mentenanţa și îndepărtarea tuturor prețurilor de bază specifice clienților conform cerințelor.
Întocmireade rapoarte care să acopere informații legate de clienți și prețuri specifice clienților conform cerințelor angajaților din departamentul de Vânzări.
Auditarea creării și corectării datelor critice pentru afacere.
Prioritizarea activităților pentru a atinge nivelul de serviciu agreat și măsurile luate la nivel de echipă.
Păstrarea legăturii cu angajații din departamentul de Vânzări pentru a primi precizări/clarificări adiționale necesare legate de sarcinile primite pentru a asigura acuratețea și eficiența îndeplinirii lor.
SAP – Crearea și menținerea înregistrărilor legate de clienți și prețurile de bază pentru clienți pentru a se asigura că toate datele sunt corecte în sistem.
Crearea și mentenanța atributelor clienților ex. (dar nu limitat la): listări și eliminări, schimb de clienți.
Se asigură ca toate informațiile necesare pentru a sprijini nevoile comerciale sunt primite în timp util.
Execută activitățile necesare în deplină conformitate cu normele şi reglementările SOX declarate.
Asigură calitatea datelor de afaceri și integritatea lor în toate procesele și sistemele pentru regiunile alocate.
Furnizează angajaților din departamentul de Vânzări date și rapoarte de analiză ale datelor actualizate și în timp util.
În calitate de expert în domeniu (SME – subject matter expert), participă la proiecte/procese legate de date de prețuri de bază/date de produs. Contribuie la cererile de schimbare (RFC – request for change ) și / sau la cererile de dezvoltare a software-ului (SDR – software development requests).
Caută oportunități de inovare, standardizare și de automatizare a proceselor, cu scopul de a elimina obstacolele și / sau pentru a câștiga un avantaj competitiv.
Asigură acuratețea datelor.
Asistă membrii echipei atunci când au nevoie de sfaturi/ajutor în rezolvarea cererilor clienților
Asigură fluenţa activităţii în absenţa Șefului de echipă.
Gestionează procesul tehnic legat de domeniul său de activitate.
Monitorizează implementarea noilor şi actualelor proceduri ale companiei.
Rezolvă situaţiile problematice ale clienţilor interni şi externi pe baza politicilor în vigoare.
Urmăreşte eventualele probleme la nivel de sistem.
Corespondează cu clienţii interni şi externi referitor la informaţiile necesare pentru organizarea, actualizarea şi menţinerea biroului local.
Setează şi menţine baza de date, după aprobarea managerului, se asigură de completarea sistemului cu informaţiile relevante.
Oferă sugestii la cerere sau din propria iniţiativă cu privire la dezvoltarea cantitativă şi calitativă prin intermediul rapoartelor periodice şi ad-hoc, sau face analize pe baza îndrumărilor de raportare.
Foloseşte sistemele curente pentru a verifica acurateţia informaţiilor şi revoltă erorile de sistem, fiind responsabil pentru crearea şi închiderea tichetelor cu erori pentru sistemele asignate.
Se asigură că documentele clienţilor sunt actualizate, procesează citaţiile şi ordinele de vânzare ale clienţilor, creează, revizuieşte şi trimite documentaţia necesară pentru facturarea clienţilor, lucrează conform programărilor cu termene limită şi cereri ad-hoc.
Primeşte şi expediază apelurile/mail-urile primite, efectuează apeluri/mail şi răspunde la întrebările de bază.
Comunică noutăţile companiei, actualizează procedurile/ documentele şi instrucţiunile, se ocupă de traininguri la nevoie.
Oferă sport administrativ pentru un departament sau grup de profesionişti.
Parcurge sau răspunde corespondenţa de rutină fără să necesite atenţia supervizorului.
Pregăteşte diagrame, grafice şi tabele pentru prezentări sau incluse în rapoarte sau emite rapoarte obişnuite urmând procedurile stabilite.
Supervizare minimă într-un mediu bine structurat.

01.09.2012 - 01.07.2014

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: operator / casier

01.10.2011 - 31.08.2012

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

În cadrul societăţii Shoping Center Network Assistant Manager-ul are următoarele activităţi:
- Acordarea de asistenţă clienţilor, furnizând informaţii complete şi corecte, eventual oferind îndrumare către site-ul companiei, care oferă toate informaţiile necesare cu un grad de complexitate mai ridicat;

- Actualizarea bazelelor de date a clienţilor si a partenerilor comerciali, în interfaţa de administrare a societăţii;

- Promovarea pe reţele de socializare a partenerii comerciali;

- Stabilirea agendei de intalniri a directorilor, executiv si general, şi asigurarea protocolul;

- Primirea, înregistrarea, repartizarea şi predarea corespondenţei externe; redactarea, pregatirea şi o centralizarea corespondenţei interne de expediat;

- Redactarea documentelor aferente domeniului şi transmiterea la destinatari prin fax, poştă sau e-mail;

- Preluarea comenzilor de la clienti sau parteneri, întocmirea şi emitea facturilor pentru serviciile solicitate;

- Verificarea zilnica a platilor facturilor şi sincronizarea acestora cu listele de comenzi;

- Inregistrarea si prelucrarea documentelor cu regim special;

13.08.2010 - 13.03.2011

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: operator / casier

30.07.2009 - 01.10.2009

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operator call-center

01.02.2008 - 30.06.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Strategii si Politici de Marketing la Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor din Cluj Napoca.
2007 - 2010 Facultate: Marketing la Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor din Cluj Napoca.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica la Colegiul National Mihai Viteazul din Turda.

Premii

Calificari
Jul 2012: Competenţe Generale: - Cunoaşterea, întelegerea, analiza, modelarea şi utilizarea conceptelor, teoriilor, principiilor şi a metodelor fundamentale de investigare şi prospectare specifice economiei de piaţă; - Explicarea şi interpretarea ideilor, proceselor, fenomenelor, stărilor şi tendinţelor specifice activităţilor economice şi elaborarea de judecăţi de valoare argumentate la nivel micro şi macroeconomic; - Capacitatea de a consulta, interpreta şi aplica reglementări şi norme în domeniul economic şi social, pentru rezolvarea unor probleme specifice; - Culegerea, prelucrarea, analiza şi interpretarea datelor şi informaţiilor referitoare la probleme definite, în vederea formulării de diagnoze şi sinteze argumentate şi pentru elaborarea de decizii fundamentate; - Comunicarea orală şi scrisă în scop profesional în Engleză, limbă de circulaţie internaţională, şi dezvoltarea deprinderilor de a lucra eficient în contexte culturale diferite; - Utilizarea tehnologiei şi instrumentelor moderne pentru procesarea de informaţii şi gestionarea de baze de date specifice activităţiilor economice şi sociale; Competenţe de Specialitate: - Cunoasterea, întelegerea şi utilizarea conceptelor şi metodelor specifice marketingului; - Cunoaşterea, organizarea şi gestionarea de planuri de marketing în vederea realizarii obiectivelor strategice ale organizaţiei; - Fundamentarea şi elaborarea de studii de piaţă privind activitatea de marketing; - Gestionarea relaţiilor dintre organizaţie şi mediul extern.

Jun 2012: Diplomă de master - în domeniul şi specializarea Strategii si Politici de Marketing

Jun 2010: Diplomă de licenţă - în domeniul şi specializarea Marketing

May 2010: Diplomă de competenţă lingvistică - limba Engleză (domeniul afacerilor)

Jun 2007: Diploma de bacalaureat - in domeniul si specializarea Matematica-Informatica

May 2007: Diplomă de atestat - competenţe de operare pe calculator şi competenţe de nivel mediu de programare

Hobby-uri
IT,Fitness si cultura Wellness

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close