Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.11.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.09.1999

obiectiv

 

- desfasurarea activitatii intr-un mediul de lucru dinamic si compatitiv; - imbunatatirea continua a abilitatilor profesionale si de comunicare, pentru a deveni un manager excelent.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

03.07.2009 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: business analyst

Responsabilitati:

- membra unei echipe de peste 15 persoane pentru finalizarea unui proiect important pentru companie; in mod special, implicata in activitati de culegere si analiza a datelor financiare, in cadrul unei echipe de 4 persoane.
- documentarea si analiza datelor si informatiilor primite din surse externe de consultanta;
- pregatirea diferitelor analize de vanzari pe divizii, branduri, categorii de produse etc in corelatie cu cerintele proiectului
- participarea la sedinte, intalniri pentru stabilirea obiectivelor interne si externe ale echipei, precum si pregatirea rapoartelor interne legate de acestea;

01.09.2008 - 16.02.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: deputy credit manager

Responsabilitati:

- pregatirea raportului de analiza a creantelor de doua ori pe saptamana si distribuirea acestuia managerilor implicati;
- calcularea DSO/AOD, precum si raportarea lunara a creantelor atat managementului local cat si celui international;
- monitorizarea liniilor de credit,a asigurarilor de credit si a garantiilor primite;
- cunoasterea si aplicarea procedurilor interne si globale in ce priveste credit management-ul;
- administrarea activitatilor de trezorerie in timp util;
- inregistrarea diverselor activitati de trezorerie in SAP;
- pregatirea raportului lunar de trezorerie;
- mentinerea legaturii directe cu bancile si cu alte institutii financiare, case de avocatura in legatura cu diverse proceduri (direct debit, cash pooling);
- activitati de cercetare a pietei, monitorizarea cursului valutar si a altor indicatori economici atat zilnic, dar si pregatirea unui raport lunar in aceasta privinta.

20.01.2006 - 03.07.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: budget analyst

Responsabilitati:

- asigurarea suportului necesar managerilor in activitatea de planificare si bugetare a veniturilor si cheltuielilor;
- pregatirea diferitelor rapoarte de prezentat managementului;
- analizarea variatiilor vanzarilor, costurilor, creantelor: actual vs buget, in urma carora se fac observatii, se ofera diverse solutii;
- analiza profitabilitatii pe produse cu comentariile aferente pe produse sau pe business-unit;
- administrarea procedurilor interne si asigurarea ca toti angajatii au ajuns la cunostinta regulilor interne;
- pregatirea rapoartelor lunare pentru management si headquarter atat pe produse cat si pe total companie.

Realizari:

Implementarea unui software special creat pentru monitorizarea in timp real a datelor financiare legate de produsele companiei.

01.05.2004 - 01.08.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: financial analyst

Responsabilitati:

- pregatirea lunara a unui raport pentru management in legatura cu creantele companiei si sumele scadente neachitate;
- pregatirea pentru management a unui raport zilnic in privinta colectarilor si a outstading-ului pe fiecare client din Bucuresti Mall si Plaza Romania;
- inregistrarea datelor contractelor de inchirierea atat in programul de contabilitate si urmarirea permanenta a acestora (data de expirare, cresterea chiriei lunare etc)
- obtinerea si urmarirea scrisorilor de garantie primite de la clienti;
- pregatirea notificarilor clientilor in ce priveste suma scadenta si neachitata aferenta chiriei, precum si a altor servicii, expirarea scrisorii de garantie si a politelor de asigurare;
- emiterea si ulterior arhivarea proformelor si a facturilor fiscale;
- intalniri cu clientii in privinta diferitelor situatii aparute in derularea financiara a contractelor (sume scadente si neachitate, penalizari, reconcilieri).

01.02.2004 - 01.05.2004

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr officer

Responsabilitati:

- asistarea la pregatirea planurilor de recrutare;
- pregatirea diverselor anunturilor la "panoul angajatilor" (locuri de munca, stiri zilnice, anunturi zile de nastere, proceduri interne etc);
- pregatirea tuturor detaliilor pentru succesul diferitelor petreceri si intalniri organizate in cadrul hotelului (Stay in Touch, Supervisory Dinner, Hilton Moments, Birthday Lunch, Ziua femeii);
- sarcini administratie (respectarea procedurilor si operarea in baza de date a noilor veniti si a celor plecati, administrarea bazei de date cu angajatii Diamond Club, realizarea training-ului si a materialelor de training pentru trainees, alte documente necesare expat-ilor, obtinerea voucherelor Carrefour).

01.08.2003 - 01.02.2004

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: income auditor

Responsabilitati:

- controlul tuturor formelor de venit ale hotelului, in special din receptie;
- crearea zilnica a unui raport de venituri, care se distribuia tuturor managerilor hotelului;
- reconcilierea zilnica a veniturilor inregistrate in Fidelio cu inregistrarile efectuate in sistemul contabil;
- procesarea platilor cu cardul de credit si solutionarea eventualelor reclamatii din partea clientilor;
- procesarea comisioanelor agentiilor de turism.

01.09.2002 - 01.08.2003

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: trainee

Responsabilitati:

- trainee in cadrul departamentului financiar;

studii

 

Activitati extracurriculare

Sunt o persoana punctuala, de incredere, capabila de a lucra si sub presiune, fie individual, fie in echipa. Sunt o persoana directa, deschisa, prietenoasa si cu simtul umorului. Scopul meu este sa gasesc un loc de munca cu standarde ridicate de productivitate si profesionalism.

Premii

2003 Universitatea Romano-Americana Bucuresti
- Certicate of Completion - "Leadership and Management Skills: An American Perspective" - De Salles University, Philadelphia, S. U. A.
2003 The World Bank Institute Bucuresti
- Certicate of Completion – „Introduction to Corporate Social Responsability: Romania”
2002 University of Cambridge Bucuresti
- Certicate in Advanced English – Grade B (ESOL Examinations)

2001 Universitatea Romano-Americana Bucuresti
- Certicate of Achievement - "Entrepreneurship" awarded by Romanian-American University & James Madison University, S. U. A.

2003 Institutul F. Schiller Bucuresti
- Certificat incepator - Sprachkurs Deutsch

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)

germană(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close