Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.07.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.04.2009

obiectiv

 

Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional, orientat către excelență care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi oportunităţi de avansare în cadrul companiei.

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Oras de lucru: Cluj-Napoca, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2016 - prezent

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: business analyst

Responsabilitati:

- Working with clients across a wide range of industries and business functions;
- Collecting data through secondary research from free sources and databases;
- Performing analysis on collected data mainly for both short term projects;
- Projects involve research on macroeconomic parameters, competitor’s information or industry analysis, financial figures, qualitative or quantitative input across various sectors like pharma, automotive, airline and hospitality, media, food and beverage, energy, banking etc; analyze and prepare reports and presentations from research data and create dashboards.

01.04.2015 - 30.09.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: guest services agent

01.11.2014 - 31.03.2015

Departament: marketing

Titlu Job: curs de formare/practică în gestiunea profitului

Responsabilitati:

Analiza rezervărilor, a caracterului acestora și a tendințelor pieței, menținerea relațiilor cu echipele de vânzari, recepție și rezervări, comunicarea rezultatelor către managerul general, monitorizarea performanței competitorilor, gestiunea profitului, inițierea promoțiilor pentru generarea de profit în perioadele cheie, anticiparea capacității de profit.

01.09.2014 - 01.11.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: curs de formare/practică în contabilitatea profitului

Responsabilitati:

Menținerea procedurilor necesare pentru verificarea acurateții tuturor înregistrărilor contabile de profit și corectare, completarea și distribuirea zilnică a raportului de profit către comitetul executiv, investigarea tuturor rezervărilor gratuite, a reducerilor aplicate, schimbărilor de plată, alocațiilor în cadrul camerelor sau altor servicii, a voucherelor pentru diverse servicii sau vouchere de corectare, a discrepanțelor între preț și plată, bilanțul tuturor sistemelor de interfață între camere și unitățile de restaurant, verificarea acurateții rapoartelor manageriale, bilanțul tuturor voucherelor pentru demi-pensiune și mic dejun din cadrul restaurantelor, asigurarea acurateții înregistrărilor in sistemul de gestiune hotelier, completarea tuturor rapoartelor relevante în cadrul sistemului intranet Jumeirah, menținerea și controlul conturilor generale și ajustarea oricarei înregistrari incorecte, verificarea instructiunilor de încasare pentru fiecare eveniment organizat și compararea acestuia cu încasările finale.

01.04.2014 - 01.03.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: guest relations executive

Responsabilitati:

Monitorizarea plasării comodităților pentru sosiri, promovarea și vânzarea facilităților oferite de hotel, conducerea expozițiilor în cadrul complexului pentru potențialii oaspeți / grupuri de oaspeți / agenți de turism etc, însoțirea oaspeților spre unitatea de cazare și îndrumarea acestora în ceea ce privește camera și utilitățiile ei, întâmpinarea tuturor oaspeților VIP conform înaltelor standarde specifice hotelurilor de lux, completarea procesului personalizat de cazare și plecare al oaspeților cu statut VIP, efectuarea de cazări și plecări în cadrul recepției, efectuarea de servicii în cadrul secției Concierge, amenajarea și pregătirea ocaziilor special e – onomastici, aniversări etc, colaborarea cu restul departamentelor in vederea atingerii obiectivelor, alinierea la regulile și procedurile aplicabile, participarea la cursuri de instruire în cadrul departamentului.

01.01.2013 - 28.02.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: reception team leader

Responsabilitati:

Întâmpinarea oaspeților conform standardelor hoteliere, înregistrarea și menținerea evidenței oaspeților, efectuarea cazării și plecării, efectuarea sarcinilor legate de casierie în mod eficient și profesional, gestionarea tuturor apelurilor telefonice externe și interne conform standardelor internationale, efectuarea de servicii tip Concierge (rezervări pentru restaurante, rezervări pentru bilete de avion, direcționarea oaspeților în Dubai, aranjarea transportului, gestionarea bagajelor etc), respunderea prin telefon și email a oricărei întrebari sau cerință legate de rezervări, pregătirea sosirilor zilnice în ceea ce privește alocarea camerelor conform cerințelor oaspeților, supravegherea, îdrumarea, pregătirea și motivarea echipei, supravegherea prezenței colegilor la timp și gestionarea orarului, zilelor libere și a concediilor, gestionarea rezervărilor, anulărilor și plata acestora, monitorizarea sistemelor și a documentației în toate ariile conform standardelor, gestionarea reclamațiilor și transmiterea acestora către departamentele / persoanele responsabile.

01.06.2011 - 01.09.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera (sezon estival)

Responsabilitati:

Asigurarea unei recepții primitoare și eficiente pentru oaspeți, efectuarea de cazări/plecări, completarea închiderii de noapte, maximizarea gradului de ocupare în special pe timpul turelor de noapte, utilizarea tehnicilor de vânzare în vederea promovării serviciilor și facilităților prezente în hotel, utilizarea procedurilor corecte în ceea ce privește acceptarea banilor, cardurilor de credit sau a valutei.

01.11.2010 - 01.12.2010

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: stagiu de practică resurse umane – dezvoltare

Responsabilitati:

Predarea sesiunilor de orientare profesională și personală pentru elevii din liceele poloneze, pe teme legate de educație informală, întelegere interculturală, toleranță etc.

studii

 

Facultati:

2015 - prezent MBA: International Business Administration la Babes-Bolyai din Cluj-Napoca. Primul semestru de studii incadreaza modulul Managing Diverse Markets la FH Dortmund in Dortmund, Germania
2009 - 2012 Facultate: Limba si Literatura: Engleza - Franceza la Facultatea de Litere din Constanta.
2011 - 2011 Liceu / Școală profesională: Hotelier la Certificat de Calificare Profesionala in Hotelarie din Constanta.

Premii

Certificari
Nov 2014 - Mar 2015: Cerfificat - Gestiunea Profitului, Jumeirah Hotels and Resort

Sep 2014 - Nov 2014: Certificat - Audit Intern, Jumeirah Hotels and Resort

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

germană(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close