Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 06.04.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.05.2005

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Ambitios si orientat catre numere, avand in palmares cresterea veniturilor si a productivitatii companiilor in care am lucrat. Specializat in rezolvarea problemelor si livrarea de rezultate

Salariu: 4.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Petrol / Gaze, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2020 - prezent

Departament: transport / distributie

Titlu Job: broker transport

Responsabilitati:

Efectuarea de servicii de transport in conformitate cu legislatiile guvernamentale si ale companiei
Planificarea si coordonarea programului de preluare si livrare a marfurilor sau echipamentelor
Lucrul cu transportatorii si dispecerii pentru a stabili programul
Urmarirea si raportarea statusului transportului catre clienti
Rezolvarea discrepantelor in timp cat mai rapid
Coordonarea livrarilor multiple si dezvoltarea de noi strategii pentru imbunatatirea afacerii
Raspuns catrea cererile clientilor intr-o maniera profesionala Identificarea si contactarea transportatorilor potriviti pentru serviciile disponibile
Negocierea preturilor si a contractelor cu transportatorii Intocmirea de rapoarte, precum si pastrarea ordonata a dosarelor si dovezilor de plata in scopul arhivarii

01.04.2018 - 30.04.2020

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: supervizor

Responsabilitati:

Coordonarea sedintelor, focus-grupurilor si a coaching-urilor pentru imbunatatirea performantei agentilor
Coordonarea activitatilor agentilor precum si evaluarea performantelor lor
Asistarea la dezvoltarea strategiilor de crestere a performantei in ansamblu
Asigurarea feedback-ului si trainingurilor pentru a ridica performanta agentilor
Verificarea aplicarii regulilor si politicilor companiei in timpul apelurilor
Preluarea apelurilor ce necesitau escalare catre functiile de conducere
Realizarea examinarilor de performanta, motivarea echipei si stabilirea de strategii care sa ajute la cresterea productivitatii
Intocmirea rapoartelor saptamanale si lunare legate de performanta si calitatea serviciilor

01.04.2014 - prezent

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

Elaborarea bugetelor, facturare si plati, generarea situatiilor trimestriale si anuale
Lucrul indeaproape cu clientii pentru a determina nevoile, costurile si ghidarea catre cel mai potrivit atelier din reteaua de parteneri
Dezvoltarea de strategii de promovare pentru produsele de inalta calitate, precum si cresterea vanzarilor
Negocierea preturilor cu furnizorii
Cautarea activa de noi clienti alaturi de supraveghearea comenzilor pentru a asigura livrarea optima pentru clientii deja existenti

28.07.2012 - 28.07.2013

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

- Elaborarea bugetului pentru cheltuieli
- Dezvoltarea strategiilor de vanzare si promovare a produselor si serviciilor catre clienti si publicul larg
- Supervizarea activitatilor specifice din cadrul localului
- Coordonarea unei echipe de 10 persoane, constand in bodyguarzi, barmani, chelneri, responsabili sunet si fotografi, pentru asigurarea unei ambiante optime pe parcursul programului de rulare al evenimentelor
- Negogierea contractelor cu furnizorii si a preturilor pentru programele de animatie
- Supervizarea intretinerii si bunei functionari a echipamentelor de sunet si lumini
- Aprovizionarea cu produse a barului
- Inventarierea produselor, colectarea incasarilor, distribuirea veniturilor catre angajati si a profitului catre investitorii initiali

Realizari:

- Reducerea cheltuielilor si maximizarea profitului
- Atragerea unei clientele potrivite, datorata adoptarii unui program bine stabilit, si masurilor de securitate implementate
- Stoparea fenomenului de fluctuatie a angajatilor prin stabilirea unor bonusuri in functie de targheturi stabilite in prealabil, astfel constituindu-se o echipa de lucru permanenta si motivata

01.01.2007 - 28.03.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: fuel cards department senior representant

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Coordonarea si motivarea unei echipe de 7 persoane
- Asigurarea suportului pentru clientii de carduri de alimentare MOL
- Asigurarea suportului pentru clientii posesori de carduri de fidelitate MOL
- Elaborarea procedurilor si instructiunilor de lucru precum si analiza si organizarea periodica a activitatii pentru optimizarea si eficientizarea departamentului SBD - Customer service
- Elaborare propuneri de imbunatatire si programe training

Realizari:

- Finalizarea manualului de training pentru aplicatii si proceduri
- Organizarea trainingurilor necesare imbunatatirii activitatii reprezentantilor call center
- Implementarea proiectului de monitorizare frauda carduri MOL si carduri fidelitate
- Uniformizarea procedurii de identificare client astfel incat in functie de tipul de situatie, reprezentantii CS sa solicite acelasi set de informatii

01.02.2006 - 31.01.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service representant

Responsabilitati:

- Asigurarea suportului activ si contributia directa la imbunatatirea procelului de vanzare
- Rezolvarea tuturor cererilor si reclamatiilor venite din partea clientilor, conform procedurilor interne
- Asigurarea gradului maxim de disponibilitate fata de clienti si personalul statiilor
- Colectarea de informatii si cereri, precum si inregistrarea lor pe formulare specifice pentru a fi trimise catre departamentul corespunzator
- Initierea manualului pentru aplicatiile folosite si a manualului de proceduri
- Optimizarea procesului de contactare clienti prin stabilirea perioadelor de contactare si revenire in intervale diferite

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Masterat: Relatii Economice Internationale la Academia de Studii Economice din Bucharest.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Instorie, Stiinte Sociale la Colegiul National Nichita Stanescu din Ploiesti.

Premii

Traininguri
Jun 2009: Professional Presentantion Skills

Sep 2008: Time Management

May 2007: Telephone Doctor - Customer service



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close