Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 31.10.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.06.2017

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Achizitii

Oras de lucru: Suceava

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2019 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: brand manager

Responsabilitati:

-crearea imaginii:naming, creare de produs, showroom, site; -organizarea evenimentului de deschidere a showroom ului; -promovarea produsului ( facebook ads, google, pinterest, instagram); -content writing;
-proiectarea materialelor publicitare( spot video, audio, catalog, cărți de vizită); -colaborarea cu tipografii, influenceri, radio, tv; -relaționarea cu clienții; -managementul bugetelor; -managementul campaniilor de marketing;

01.10.2015 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: specialist marketing și achiziții

Responsabilitati:

Activități de Marketing: - Facebook Ads; Deschiderea de noi filiale; - Realizarea materialelor promoționale; - Organizarea evenimentelor de caritate; - Planificarea și realizarea campaniilor promoționale; - Coordonarea și realizarea graficii pentru newslettere și bannere showroom, website și Social Media; - Menținerea relației cu furnizorii de servicii de grafică; - Întreținerea conținutului website-ului companiei împreună cu PR-ul; - Editare și publicare articole pe blog; - Postări legate de activitatea companiei, pe Facebook și monitorizarea acestor pagini; - Organizarea, individuală sau cu echipa, a evenimentelor companiei (conferințe, teambuilding); - Monitorizarea activității publicitare ale concurenților; - Realizarea de analize, rapoarte și prezentări la solicitarea conducerii; -Alcătuire buget de investiție pentru rebranding showroom; - Inaugurare showroom, împreună cu proiectarea și realizarea prezentărilor despre companie și produsele aflate în gama; Activități de Achiziții: -Elaborarea politicilor, procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare gestionării activităţii de achiziţii la nivel de companie; - Elaborarea propunerilor de îmbunătăţire a procedurilor şi instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor; – Identificarea, evaluarea și selectarea potențialilor furnizori; – Negocierea contractelor de furnizare; – Gestionarea eficientă a stocurilor, coordonarea comenzilor; – Expedierea și urmărirea comenzilor de aprovizionare pana la recepția finală.

01.09.2012 - 31.10.2015

Departament: functii publice

Titlu Job: coordonator proiecte

Responsabilitati:

Specialist principal/ Punct Local de Contact EURAXESS
Îndeplinirea sarcinilor privind activitatea cercetătorilor din Republica Moldova în cadrul Programului Cadru 7 al Uniunii Europene. Responsabilă de conţinutul Portalului Naţional Euraxess precum și de proiectul ,, Euraxess-CercetătoriînMişcare’’.
Elaborarea Portalului Naţional www.euraxess.md, colectarea informaţiei, racordarea informaţiei la cerinţele legislaţiei naţionale în conformitate cu cea europeană, corectarea şi introducerea informaţiei pe site, activităţi de mentenanţă, nominalizarea și coordonarea Punctelor Locale de Contact EURAXESS.
Marketing online – dezvoltarea interfeţei EURAXESS-Moldova pe pagina de socializare Facebook și Twitter, administrarea şi mentenanţa acestor pagini, postarea periodică a evenimentelor organizate, poze, noutăţi etc..
Activități de promovare: lansarea site-ului la nivel național printr-o campanie de promovare, efectuarea newsletter-ului, bucletelor, materialelor promoționale, bannere, elaborarea prezentării PPP precum și prezentarea acesteia în cadrul zilelor de informare (Universități, Instituții de cercetare, Ministere), spot publicitar, etc.
Administrarea portalului naţional (verificarea permanentă a datelor, a link-urilor, excluderea ori introducerea unor noi compartimente, modificări asupra structurii site-ului, etc.). Participarea în organizarea evenimentului ,,Noaptea Cercetătorului’’ – identificarea partenerilor, negocierea termenelor şi a condiţiilor de prestare a lucrărilor de imprimare privind materialele promoţionale. Participarea în organizarea și promovarea evenimentului Science Slam Moldova. Elaborarea rapoartelor, planurilor de activități, notelor informative, comunicate de presă etc.
Centrul Proiecte Internationale, Academia de Științe a Moldovei , str. Ştefan cel Mare 1, Chişinău, Republica Moldova / www.cpi.asm.md
Cercetare, Marketing, Organizarea Evenime

01.09.2011 - 30.09.2012

Departament: mlm / vanzari directe

Titlu Job: manager vanzari

Responsabilitati:

Contactul permanent atat cu clienţii salonului cat şi cu producătorii de gresie şi faianţă. Perfectarea comenzilor, stabilirea termenilor de livrare, suplinirea depozitului cu marfa necesară. Amenajarea în sală a standurilor, mostrelor, cataloagelor. Păstrarea unui mediu confortabil şi plăcut pentru clienţi. Analiza şi studierea cererii pe piață,studierea concurenţei, inițiere a noilor proiecte de promovare, analiza şi ajustarea prețurilor de vânzare, perfectarea rapoartelor de activitate.

01.09.2010 - 30.09.2011

Departament: functii publice

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Analiza și perfectarea contractelor de studii ale studenților, pe diferite criterii. Efectuarea, analiza și monitorizarea rapoartelor pentru fiecare trimestru, semestru și înregistrările financiare anuale. Efectuarea analizei veniturilor reale şi a celor planificate după achitarea taxei de studii de către studenți.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Marketing si Logistica la Universitatea de Stat din Republica Moldova din Chisinau. Nivelul în clasificarea internațională ISCED 6
2007 - 2010 Facultate: Business si Administrare la Universitatea de Stat din Republica Moldova din Chisinau. * Nivelul în clasificarea internațională ISCED 5
* Sef de grupa
* Reprezentantul Studentilor Facultatii de Economie 2009-2010

Premii

Proiecte
Sep 2013 - Sep 2013: Noaptea Cercetatorilor in Republica Moldova
participarea la organizarea primului eveniment ,, Noaptea Cercetătorilor 2013,, eveniment ce are loco simultan in 300 orase.
Sep 2012 - Sep 2015: Euraxess
crearea site-ului www.euraxess.md , promovare, mentenanta, organizarea evenimentelor, prezentarilor cu scop informativ, crearea Puntelor Locale de Contact.
Conferinte
Sep 2012 - Oct 2015: Conferinte Stiintifice organizate in cadrul Academiei de Stiinte din Republica Moldova
Participarea la organizarea conferintelor stiintifice (invitatii, scrisori oficiale, prezentari, materiale promotionale, logisitica cazare oaspeti etc.)
Hobby-uri
Fotografie, parenting, carti, calatorii, organizare evenimente, marketing online



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close