 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 25.08.1975 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:25.08.1999
|
|
obiectiv | |
|
Dezvoltare profesională orientată spre oportunităţi.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.09.2017 - 31.12.2017 Departament: vanzari Titlu Job: brand manager Responsabilitati: -Elaborare si implementare strategie de brand Full of Energy (brand propriu al companiei)
-Intocmire plan de marketing in acord cu directia companiei
-Analizare si identificare oportunitati/competitie din piata
-Sustinere brand prin activitati specifice (promotii, oferte speciale, prezentari de produs, materiale promotionale)
-Managementul achizitiei materiilor prime/productie/stoc
-Stabilire strategie si analiza plan de vanzari lunar/trimestrial/anual
-Relationare si supervizare echipa de vanzari pe brand alocat |
|
01.09.2015 - 31.08.2017 Departament: vanzari Titlu Job: business unit manager Responsabilitati: -Concepere Business plan pe an/Q; asigurare implementare si analiza
-Stabilire bugete si targete (pe business unit/pe canale de vanzari/ pe branduri/ pe clienti)
-Indeplinirea obiectivelor cantitative (financiare: cifra de afaceri, profit, dyo) si calitative (portofoliu client); market share
-Intretinere si extindere relatii cu partenerii importanti (Retail, Online, Telco, clienti A SMB)
-Concepere si monitorizare promotii
-Stabilire politica de pret pentru fiecare brand/ nivel ierarhic/ client
-Achizitii (comenzi externe, supervizare stoc, rotatie stoc, comenzi clienti A, etc)
-Analiza si cunoastere piata, competitie
-Stabilire si monitorizare incentivuri interne
-Stabilire si monitorizare incentivuri clienti
-Organizare evenimente/ traninguri de prezentare produse aflate in portofoliu (intern salesteam/ la sediul clientilor/ sau clientilor finali)
-Suport echipa de vanzari/ client
-Relationare/negociere/comunicare Vendor (Logitech/Cygnett) sau BDM extern (brandurile proprii ale companiei Canyon/ Prestigio) |
|
01.05.2015 - 30.09.2015 Departament: management Titlu Job: executive manager |
|
01.11.2011 - 30.04.2015 Departament: vanzari Titlu Job: channel manager & product manager Responsabilitati: -Identificarea, crearea si dezvoltarea retelei de distribuitori
-Coordonarea, mentinerea si extinderea relatiilor cu partenerii de canal atribuiti
-Responsabil pentru realizarea volumului de vânzări, profitabilitate, precum şi atingerea obiectivelor propuse
-Stabilirea relaţiilor productive, profesionale cu personalul-cheie în conturile partenerilor atribuiti
-Întreţinerea arhivei de clienţi şi soluţiilor de vânzări adoptate pentru canalul alocat
-Dezvoltarea şi implementarea campaniilor promoţionale în teritoriu şi a campaniilor ţintă pe email
-Prospectarea pietei, identificarea oportunitatii de dezvoltare a canalului de vanzari
-Asigurarea unei comunicari eficiente in relatiile cu clientii
-Conceperea si monitorizarea de promotii care sa impulsioneze vanzarile in vederea atingerii targetului impus
-Supervizarea stocurilor si a comenzilor efectuate de clientii atribuiti
-Pregatirea si aprobarea bugetului si a planului de afaceri pentru canalul alocat
-Participarea la evenimentele de promovare si prezentare a brand-urilor promovate
-Elaborarea, implementarea si dezvoltarea strategiei de produs; identificarea potentialilor furnizori si negocierea conditiilor comerciale cu acestia; deciderea categoriilor de produse
-Stabilire politica de pret pentru fiecare brand/ nivel ierarhic/ client
-Dezvoltare, organizare, planificare, coordonare si control a strategiilor si tacticilor de promovare pentru produselor alocate
-Participare la realizarea materialelor de comunicare si promovare (cataloage, oferte speciale, promotii)
-Managementul informatiilor despre produs (pozitia produsului pe piata, competitia, marimea si potentialul pietei, domeniile de activitate tinta)
-Analiza evolutiei produselor similare din piata – intocmire situatii comparative
-Acordare suport echipei de vanzari
-Imbunatateste conditiile comerciale cu vendorii si costurile logistice cu aducerea marfii in magazie
-Crestere market share
-Participare la evenimente organizate de companie, vendori, clienti
-Participare la traninguri de vanzari, negociere, produs
-Promovare imagine companie, plecand de la misiunea, viziunea, valoriile si principiile organizatiei |
|
01.06.2004 - 30.11.2011 Departament: management Titlu Job: director comercial Responsabilitati: -Organizare si coordonare activitate Departament Comercial
-Supervizare manageri de vanzari, marketing, IT si operatiuni
-Monitorizarea costurilor, incadrarea in buget si propunerea masurilor de corectare a acestora
-Elaborare plan de vanzari in concordanta cu evolutia, cerintele pietei si studiile de piata
-Concepere metode specifice pentru cresterea volumului vanzarilor
-Propune variante ale politicii de pret a produselor in concordanta cu cerintele pietei si interesele organizatiei
-Elaborare sistem de distributie al produselor si supervizarea functionarii optime a acestuia
-Planificare si coordonare activitati de merchandising a produselor din magazine
-Dezvoltarea portofoliului de clienti prin actiuni directe si indirecte de ofertare si dezvoltarea pietei
-Generare, negociere si urmarirea incheierii contractelor de vanzare, verificand derularea acestora in timp
-Elaborarea si intocmirea rapoartelor cu privire la situatia vanzarilor si valoarea comisionului atribuit personalului din vanzari
-Raspunde de elaborarea procedurilor specifice, insusirea, implementarea si respectarea acestora de catre toti salariatii din subordine
-Intocmeste si raporteaza periodic previziunile cu privire la volumul vanzarilor, situatia stocurilor si gradul de recuperare creante
-Organizare instruiri periodice pentru personalului din vanzari
-Aprovizionare in conditii de eficienta si rentabilitate urmarind permanent raportul pret/calitate la produsele achizitionate
-Evaluare periodica si selectare furnizori de produse, monitorizare si actualizare contracte
-Planificare activitate de aprovizionare pe baza necesarului de materiale si produse primite de la solicitanti
-Monitorizeaza si actualizeaza contractele cu furnizorii
-Urmarire stocare si depozitare produse
-Documentarea continua despre produsele si serviciile oferite de concurenta
-Crearea, dezvoltarea si supervizarea francizei – marca Artis Design (5 francize)
-Crearea, dezvoltarea si supervizarea a doua puncte de lucru ale companiei (Arad si Craiova)
-Participare la targuri nationale si internationale de profil facand propuneri de colaborare si implementare de noi produse in firma
-Participare la traninguri |
|
01.01.2001 - 30.06.2004 Departament: it hardware Titlu Job: consilier vanzari Responsabilitati: -Cunoaste bine din punct de vedere tehnic si comercial produsele firmei
-Genereaza si onoreaza comenzi in urma discutiilor cu clientii
-Mentinerea contactului direct cu clientii
-Raspunde in mod direct si exclusiv de gestiunea proprie a produselor
-Receptia calitativa si cantitativa a marfurilor
-Intocmirea corecta a documentelor cu regim special ce atesta intrari/iesiri din gestiunea proprie
-Verificarea si gestionarea gradului de incasare a creditului de piata al clientilor
-Merchandizarea produselor firmei
-Crearea unui portofoliu de noi clienti si reactivarea celor inactivi prin actiuni de ofertare si dezvoltare a pietei
-Indeplinirea planului lunar de vanzari |
|
01.06.2000 - 31.12.2000 Departament: import - export Titlu Job: director import export Responsabilitati: - Asigurarea relatiei cu furnizori interni&externi in problemele de import export
- Coordonarea operatiunilor firmei
- Coordonarea operatiunilor vamale
- Negociere si semnare contracte cu comisionarii vamali
- Raportarea rezultatelor activitatii de import export
- Coordonarea activitatii departamentului de import export
- Intocmire proceduri de lucru pentru eficientizarea activitatii
- Reprezentarea firmei la intalniri pe teme de import export |
| studii | |
|
Facultati: 2009 - 2011 Masterat: Comunicare si Relatii Publice/ Marketing si Comunicare in Afaceri la Universitatea "A.I.Cuza " din Iasi.
2005 - 2007 Masterat: Management si Administrarea Afacerilor/ Administrarea Financiar Contabila a Intreprinderii la Universitatea "Aurel Vlaicu" din Arad.
1999 - 2001 Colegiu / Studii postliceale: Drept/Comisionar vamal la Colegiul "Alternative" din Iasi.
1995 - 2001 Facultate: Electrotehnica/ Electroenergetica la Universitatea Tehnica "Gh. Asachi" din Iasi.
1990 - 1994 Liceu / Școală profesională: Matematica-Fizica la Liceul "Garabet Ibraileanu" din Iasi.
Premii Traininguri
Jan 2003 - Dec 2017: Diverse
Tehnici de vanzare si management; Tehnici de vanzare la telefon; Dezvoltare Personala; Dezvoltare Manageriala; Managementul Timpului; Leadership; Programe de Traning si Workshop-uri organizate de Codecs; Seminarii Lorand Soares Szasz
Certificari
Jan 2003 - Dec 2017: IT Hardware/ IT Software
Microsoft Sales Academy, Cisco Sales Academy, Fujitsu Sales Academy, Brother, Canon, HP, Konica Minolta, Samsung, Lexmark, Xerox, Asus, Acer, Lenovo, Acronis, Bitdefender, Kaspersky, Panda, AMD, Intel, Socomec, APC, etc
Hobby-uri
Gradinarit, Design interior, Dans sportiv
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|