Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 06.09.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:07.12.2010

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, IT Software, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - prezent

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: bookmaker/statistician

Responsabilitati:

Responsabilitati


Intocmirea ofertei de pariere pe baza calendarului competitiilor sportive;

Stabilirea cotelor pentru evenimentele sportive din oferta de pariere, pe baza analizelor interne, a analizei specificului local al pietei si a evolutiei la nivel international;

Transmiterea zilnica a ofertei de pariere in agentiile de pariuri ale companiei;

Publicarea ofertei de pariere pe website-ul companiei;

Gestionarea sistemului de pariere online – actualizarea ofertei de pariere, autorizarea pariurilor, supravegherea procesului de pariere etc.

Monitorizarea permanenta a ofertei de pariere si ajustarea cotelor in functie de anumiti parametri specifici: incasari, informatiile noi aparute referitoare la evenimentele sportive, tendinta pietei etc.

Stabilirea unor reguli de limitare a activitatii de pariere: reguli privind numarul si/sau combinarea evenimentelor de pe un bilet, miza maxima, castig maxim.

Oferirea suportului tehnic si informational specific catre colegii din agentiile de pariere ale companiei.

01.10.2016 - 30.04.2018

Departament: it software

Titlu Job: team leader call center

Responsabilitati:

Responsabilitati

-coordonarea unei echipe formate din 14 membri , responsabila cu preluarea apelurilor si a e-mailurilor clientilor .
-asigurarea faptului ca toate solicitarile au primit un raspuns sau ca au fost redirectionate catre departamentul corespunzator .
-implicarea in procesul de recrutare ( selectie si interviuri ) a candidatilor potriviti sa acopere posturile disponibile .
-efectuarea unei evaluari lunare a fiecarui agent call center .
-efectuarea training-urilor interne pe partea de suport tehnic si vanzari .
-identificarea unor solutii noi sau inovative pentru a rezolva solicitarile clientilor .
-testarea anumitor aplicatii software , inainte de a fi lansate pe site-ul oficial .
-realizarea unor rapoarte complexe pentru departamentele de vanzari si suport tehnic si cautarea unor solutii de a rezolva problemele identificate .
-comunicarea stransa cu departamentele implicate in activitatea de zi cu zi a call center-ului .
-coordonarea activitatii de outbound pe anumite proiecte .
-efectuarea unor training-uri mai amanuntite agentilor call center ce urmeaza a fi promovati in alte departamente .

01.04.2016 - 31.10.2016

Departament: it software

Titlu Job: operator helpdesk

Responsabilitati:

Responsabilitati :

-rezovarea tuturor solicitarilor clientilor efectuate in ziua respectiva , telefonic , via e-mail sau remote ( , TEAMVIEWER, SUPREMOCONTROL , etc )
-testarea aplicatiilor software, inainte de a fi lansate pe piata .
-asigurarea mentenantei aplicatiilor de emitere a certificatelor digitale .
-efectuarea ghidurilor pe partea tehnica pentru departamentul de call-center .
-aprobarea certificatelor digitale .
-verificarea semnaturilor din documentele clientilor.

01.10.2015 - 30.04.2016

Departament: it software

Titlu Job: reprezentant relatii clienti-operatiuni de reinnoire a semnaturii electronice

Responsabilitati:

Introducerea in sistemul informatic a datelor specifice;
- Validarea datelor introduse in sistemul informatic;
- Expedierea catre clientii firmei a unor seturi de documente;
- Arhivarea documentelor;
- Furnizarea de informatii cu privire la serviciile companiei;
- Contactarea clientilor in vederea stabilirii unor intalniri;
- Preluarea dosarului cu documentele necesare emiterii certificatelor digitale;
- Oferirea de informatii cu privire la utilizarea certificatelor digitale.

01.02.2015 - 31.10.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent call-center

Responsabilitati:

Proiectul constă în vânzarea certificatelor de semnătură electronică, certificatelor SSL, arhivării electronice, precum și a unei aplicații de securizare a conversațiilor mobile si a mesajelor text, denumită T4M.
Responsabilități Preluarea apelurilor de la clienți(inbound) și oferirea asistenței tehnice în vederea folosirii semnăturilor electronice. De asemenea, am oferit și informații cu privire la procedurile de reinnoire, dar si de utilizare a certificatelor digitale ANAF, CNAS, SEAP, UNNPR. etc.
Problemele clienților sunt în mare parte de natură tehnică, fiind astfel necesare verificări ale specificităților SO(Win Xp,Win 7,Win 8 ).etc
Alte observații Am reușit să acumulez cunoștințe tehnice și de asemenea am câștigat capacitatea de a identifica cu ușurință probleme clienților.Am făcut contact cu tehnologiile Smart Card (Oberthur, SafeNet, Aladdin, Athena, Gemalto) și cu cardurile RFID.

01.02.2015 - 31.10.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: supervizor

Responsabilitati:

Proiectul constă in vânzarea la casele de bilete, cât și online a biletelor pentru evenimentele fotbalistice, având ca desfășurare stadionul Ștefan cel Mare, sau Arena Națională.Echipele implicate sunt reprezentante de Dinamo București, cât și echipa nașională.
Responsabilități: -coordonarea unei echipe de 5 persoane în vânzarea biletelor -împărțirea sarcinilor între membrii echipei în vederea onorării în cel mai scurt timp a comenzilor .
Alte observații Am acumulat experiență în managmentul unei echipe, participând la organizarea a peste 15 evenimente.

01.09.2010 - 01.03.2011

Departament: jurnalism / editorial

Titlu Job: prezentator tv

Responsabilitati:

Printre responsabilitatile mele s-a numarat realizarea unor doua emisiuni.Prima se numeste TOPSPORT, emisiune in care am realizat interviuri cu romascani din domeniul sportului.A doua s-a numit INTREBAREA ZILEI, scopul fiind acela de a realiza zilnic interviuri cu oameni, pe baza unei intrebari prestabilite.

studii

 

Facultati:

2019 - prezent Masterat: stiinte administrative la Facultatea de Litere din Bucuresti. Sunt inscris in primul an la masterul intitulat MANAGEMENTUL INFORMATIEI SI AL DOCUMENTELOR.
2011 - 2014 Facultate: Filologie la Facultatea de Litere din Bucuresti. Sectiunea romana -engleza.
2007 - 2011 Liceu / Școală profesională: FILOLOGIE la COLEGIUL NATIONAL ROMAN-VODA din ROMAN.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close