Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.12.1988

obiectiv

 

Dezvoltarea unei cariere solide in domeniul comunicarii si a marketingului.

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Beneficii: Training, cursuri pentru perfectionare la locul de munca.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Internet / e-Commerce, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2015 - 31.01.2016

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: junior marketing

Responsabilitati:

PR: comunicare formala indirecta (copywriting si design Facebook, afise, felicitari, anunturi interne), comunicare formala directa (ședințe interne, prezentari), relatii cu stakeholderii (parteneri straini, furnizori, agentiile de webdesign, clienti).
Marketing si vanzari: prospectare piata, research si documentare online, ofertare, massmailing,
Promovare online: creare si diseminare online (site, social media, blog) de materiale specifice (afise, anunturi, comunicate de presa, rezultatele evenimentelor).

01.11.2014 - prezent

Departament: jurnalism / editorial

Titlu Job: blogger

Responsabilitati:

Crearea de campanii pentru parteneri din zona fashion, beauty, dar și alte domenii (mobila,alimentar, relaxare, sanatate); scrierea de articole; prezenta la evenimente de profil; identificare clienti noi; client management; administrarea blogului si imbunatatirea lui (SEO).

Blogul este realizat pe wordpress.com si este creat integral de mine. Identitatea vizuala este realizata in parteneriat cu o agentie specializata.

01.12.2013 - 01.05.2014

Departament: marketing

Titlu Job: marketing&pr specialist

Responsabilitati:

1. Marketing: realizare plan de marketing impreuna cu managerul de Marketing, planificarea strategiilor de promovare online, Adwords, SEO.
2. PR: relatiile cu angajatii (suport departamentului de HR), comunicare formala indirecta (copywriting si design revista interna, afise, felicitari, anunturi interne), comunicare formala directa (ședințe interne, prezentari), relatii cu stakeholderii (parteneri straini, furnizori, agentiile de webdesign,clienti).

01.12.2013 - 01.05.2014

Departament: marketing

Titlu Job: marketing&pr specialist

Responsabilitati:

1. Marketing: realizare plan de marketing impreuna cu managerul de Marketing, planificarea strategiilor de promovare online, Adwords, coordonarea realizarii unui nou site cu o identitate vizuala moderna, crearea unei strategii integrate de prezenta online, copywriting pentru site si wireframe.
2. PR: relatiile cu angajatii (suport departamentului de HR), comunicare formala indirecta (copywriting si design revista interna, afise, felicitari, anunturi interne), comunicare formala directa (ședințe interne, prezentari), relatii cu stakeholderii (parteneri straini, furnizori, agentiile de webdesign).

01.12.2011 - 01.03.2013

Departament: marketing

Titlu Job: specialist marketing

Responsabilitati:

1. Marketing si vanzari: realizarea strategiei de marketing si a celei de vanzari, coordonarea echipei de vanzari, creare portofoliu de servicii noi, prospectare piata, analize de imagine online, research si documentare online, ofertare, incheiere de contracte, dispunere angajari personal în functie de cerintele firmei; fise de post în functie de cerintele postului; analize si rapoarte interne de eficienta,incasari, facturi..
2. PR: comunicare formala directa (întâlniri de afaceri, traininguri cu departamentul de vanzari, intalniri si sedinte cu departamentul de vanzari), comunicare formala indirecta (prezentari, anunturi), relatii cu stakeholderii (agentii SEO, agentii de webdesign, furnizori, clienti, parteneri);
3. Promovare si creatie: realizare analiza si strategie SEO (pentru clienti), analize nevoi de promovare (pentru clienti cu scopul de ofertare personalizata), realizare strategie de promovare online generalista pentru clienti, supervizare departament promovare; coordonare realizare site-uri (wire-frame si copywriting: www.adcentric.ro, www.netaudit.ro)

01.12.2010 - 01.07.2011

Departament: marketing

Titlu Job: marketing and communication assistant

Responsabilitati:

Marketing si vanzari: identificare domeniu de activitate care sa ofere potentiali clienti; crearea unei baze de date, verificarea informatiilor si updatarea acesteia; contactarea telefonica a prospectilor pentru a cere feedback pentru produs demmo, dar si pentru prezentarea succinta a produselor oferite de firma; stabilire intrevederi pentru detalierea produselor si reconfigurarea acestora precum si stabilirea impreuna cu clientul a pasilor in vederea incheierii unui contract;
PR: comunicare formala indirecta (trimiterea massmailing-urilor, faxuri), comunicare formala directa (intalniri cu prospectii).

01.10.2007 - 01.12.2014

Departament: relatii publice

Titlu Job: specialist comunicare

Responsabilitati:

1. Atributii de creatie: Scriere si depunere de proiecte conform ghidului fiecarei linii de finantare (TIA, FDSC), copywriting pentru site-uri, copywriting si design pentru brosuri, prezentari, afise de anunturi (recrutare, anunturi de proiecte);
2. PR: comunicare formala indirecta (scrisori de sponsorizare), comunicare formala directa (intalniri cu sponsori, trainer, speaker la evenimente), relatii cu stakeholderii asociatiei (sponsori, finantatori, voluntari, institutii publice, presa).
3. Atribuții financiare: raportări financiare ale proiectelor coordonate, raportari narative ale evenimentelor;
4. Atributii logistice: organizare de conferințe, dezbateri publice, traininguri, sesiuni de lucru sau de formare în localitățile în care proiectele trebuiau implementate; realizarea comunicatelor de presă, realizarea invitațiilor pentru presă și persoane publice,instituții publice, acordare interviuri presa, mediere conferințe.
5.Promovare online: creare si diseminare online (site, social media, blog) de materiale specifice (afise, anunturi, comunicate de presa, rezultatele evenimentelor).

studii

 

Facultati:

2014 - prezent MBA (Master of Business Administration): Marketing&Marketing Management la Business Academy din Bucuresti. Managementul şi coordonarea cercetărilor şi a analizei pieţei
Dezvoltarea produselor şi a ofertelor
Crearea, organizarea şi conducerea campaniilor de marketing
Branding
Managementul relațiilor cu clienţii
Planificarea, managementul şi organizarea oamenilor
Competenţe şi cunoştinţe de vânzare
Finanţele şi planificarea financiară
Planificarea şi managementul de proiect
Competenţe de negociere şi leadership
Competenţe de management al afacerilor
2010 - 2012 Masterat: Sociologie la SNSPA din Bucharest. Identitati colective, Istorie si Gandire Sociala in Romania, Metode de cercetare Calitative, Paradigme in Sociologie,Sociologie Publica, Sociologie Vizuala, Stratificare Sociala.
2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Sociologie la SNSPA din Bucuresti. Sociologie, Psihopedagogie, Politologie (prin intermediul creditelor opţionale), Relaţii internaţionale şi Studii Europene (prin intermediul creditelor opţionale); Cursuri: Concepte fundamentale în Ştiinţele Politice, Concepte fundamentale în sociologie, Gândire criticã şi scriere academicã, Introducere în economie, Istorie modernã şi contemporanã românã, Introducere în studii europene, Introducere în economie, Istoria gândirii social-politice, Instituţii politice, Introducere în relaţii internaţionale, Istoria modernã contemporanã universalã, Metode de cercetare social-politicã, Antropologie, Construcţie europeanã, Ideologii politice, Instituţiile U.E, Metoda anchetei, Stratificare socialã, Mobilitate şi migraţie, Teoria alegerii raţionale, Teoria organizaţiilor, Dezvoltare localã regionalã, Comunicare Socialã, Filosofie Politicã, Eticã Politicã, Politicã externã şi diplomaţie, Politici publice, Sociologia opiniei publice, Sociologie politicã, Tranziţie şi dezvoltare, Gândire Politicã Româneascã, Comunitãţi Sociale, Sociologia cotidianului.
2004 - 2007 Liceu: Filologie la Mihai Eminescu din Bucharest. Franceza intensiv

Premii

Proiecte
Jun 2014 - Aug 2014: Nevoile de reprezentare ale elevilor din Municipiul Bucuresti
Cercetare calitativa privind Consiliul Municipal al elevilor din Bucuresti.
Jan 2014 - Apr 2014: Bucurestiul in mainile tale
Bucureștiul în mâinile tale este proiectul care își propune să aducă împreună tinerii bucureșteni cu cele mai bune idei pentru dezvoltarea comunităților în care trăiesc și reprezentanții administrației publice locale, în vederea inițierii unei comunicări mai eficiente între cele două instanțe și a încurajării participării civice a tinerilor.
Jan 2014 - May 2014: Eu in Parlament

Jan 2013 - Jul 2013: Tineri pentru Democratie Ecologica
Proiectul „Tineri pentru democratie ecologica” reprezinta un demers initiat de Asociatia Pro Democratia Centrul Regional de Resurse Bucuresti de corectare a doua probleme existente in spatiul romanesc: lipsa unei educatii pentru ecologism si gradul scazut de participare civica in protejarea mediului inconjurator. Incepem cu tinerii. Ei vor invata cum se folosesc instrumentele democratiei ecologice!
Jun 2012 - Oct 2013: Barometrul Democratiei Locale
Asociatia Pro Democratia-Centrul Regional Bucuresti si Fundatia Konrad Adenuarer au implementat proiectul Barometrul Democratiei Locale 2012, cu obiectivul de a evalua calitatea democratiei la nivel local pe parcursul ultimului an incheiat (2012) in opt judete din Romania, selectate pe baza unui criteriu aleator din fiecare regiune de dezvoltare.
Plecand de la premisa ca democratia nu este uniforma de la o comunitate locala la alta, APD a construit o metodologie cu indicatori cuantificabili, pe baza careia sa poata fi estimata calitatea democratiei. In acest sens, au fost alese opt judete la nivelul carora a fost aplicat Barometrul in resedinta de judet, un oras de dimensiuni medii si o comuna. Indicatorii compoziti care stau la baza cercetarii au ajutat la conturarea unei imagini clare si simplificate asupra democratiei locale, bazata pe scoruri centralizate in urma masurarii indicatorilor. Acestia sunt: procesul electoral/participarea politica, cultura civica democratica, societate civila,libertatea presei, eficienta si cooperare a institutiilor publice locale, date generale ale judetului.
Feb 2012 - Apr 2012: Rolul Antreprenorului in Democratie
Observand faptul ca exista un mare deficit de informatii referitoare la oportunitati de dezvoltare si antreprenoriat, atat de necesare sustinerii comunitatilor conform noilor directii de dezvoltare trasate de strategia guvernamentala, APD a organizat o sesiune de informare si pregatire destinata tinerilor studenti, pe subiectul dezvoltarii in democratie, a rolului antreprenorului in dezvoltarea comunitatii, niveluri si forme de dezvoltare intr-un stat.
Jan 2012 - Jun 2012: Ambasadorii Democratiei
Ambasadorii democratiei este o initiativa ce vizeaza formarea si deprinderea tinerilor cu atitudini si comportamente in favoarea regulilor democratice. Este important ca tinerii sa inteleaga ca nu doar consultarile publice initiate de autoritati reprezinta unicul mecanism de aplicare a democratiei, ci si intalnirile civice, reactiile impotriva evenimentelor sau initiativelor antidemocratice, initiativele comunitare, care sa conduca la identificarea unor solutii pentru probleme de interes local/comunitar.

Scopul proiectului este acela de a forma lideri cu cunostinte solide despre principiile si normele democratice si cu atitudini proactive in favoarea aplicarii acestora.
Jan 2011 - Dec 2011: Cluburi pentru Democratie
Asociatia Pro Democratia (APD) a dezvoltat si implementat proiectul pentru instruirea tinerilor pentru dobandirea de cunonstinte cu privire la statul de drept si principiile democratice si diseminarea acestora, pentru a asigura o societate deschisa si pentru a sprijini si consolida fundamentele statului de drept.

Scopul proiectului este cresterea nivelului de infomare, intelegere si aplicare de catre tineri a valorilor si principiilor democratice.
Oct 2009 - Feb 2010: Pentru Presedinte, mobilizeaza-te si observa!
Scopul proiectului este asigurarea corectitudinii alegerilor pentru Presedinele Romaniei din 22 noiembrie si 6 decembrie 2009.
Apr 2009 - Mar 2010: 112 Fonduri Structurale, CERE
-crearea unei baze de date cu principalele institutii publice de gestionare a fondurilor europene;
-contactarea factorilor de decizie si stabilirea unor intalniri;
-aplicare interviuri structurate unor reprezentanti (nivel management) ai institutiilor publice care gestioneaza fonduri europene, respectiv organisme intermediare si autoritati de management, dar si interviuri cu ONG-uri din Bucuresti;
-transcrierea interviurilor si raportare de activitate.
Realizarea interviurilor cu 6 ONG-uri din Bucuresti si cu toate Organismele Intermediare si Autoritatile de Management din Bucuresti.
Lucrari publicate
Dec 2013: Raportul Democratiei Locale ”Barometrul Democratiei Locale”

Hobby-uri
jogging,pictura icoane pe sticla,beauty,makeup

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20