Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.05.1993

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.09.2012

obiectiv

 

Salariu: 5.500,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Asigurari, Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Grafica / Webdesign / DTP, Protectia muncii, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2019 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: billing reviewer

Responsabilitati:

Supravegherea contractelor de vânzare și a tranzacțiilor de facturare pentru a fi în concordanță cu legile europene și legislațiile locale.
Raportarea către management și echipe locale pentru țările responsabile.
Crearea de rezoluții în toate scenariile de facturare dificile pentru a standardiza procesul, a crea și a actualiza ghidul țării de facturare, asigurarea că toate sarcinile sunt finalizate la timp de personalul de facturare.
Mentorat și instruire pentru noii angajați.
- distribuirea membrilor echipei de sarcini referitoare la acuratețea muncii precum rapoarte zilnice și a trebuit să le asigur corectitudinea.
- tinerea evidenței listei de greșeli a echipei și a discutarea pe baza acestora în cadrul ședințelor
- cazurile speciale au fost prezentate în ședințe sub forma unor traininguri pregătite sub îndrumarea mea.
- particip la întocmirea unui raport lunar mare pe partea de acuratețe a echipei de facturare.

01.01.2019 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: billing staff

Responsabilitati:

Introducerea contractelor zilnice și asigurarea validității utilizând sisteme dedicate. Verificarea și revizuirea actualizărilor contractului și importul acestora în sistem.
• Verificarea și revizuirea înregistrării anterioare a contractului și a contractului-cadru corespunzător, pentru a asigura corectitudinea și buna alegere a informațiilor despre contract (etapă de facturare, condiții de plată, tip de contract și categorie).
• Monitorizează starea facturării cu echipele regionale și sprijină echipele de proiect cu îmbunătățiri ale procesului și rezolvarea problemelor. Urmărirea progresului, revizuirea sarcinilor proiectului pentru a vă asigura că termenele sunt îndeplinite în mod corespunzător, dar și comunica starea proiectului, problemele și gestionarea riscurilor;
• Contribuie la optimizarea sistemului și la integrarea sistemelor de contabilitate locală;
• Verificarea declanșatorului zilnic pentru fiecare țară și verificarea dacă documentele justificative atașate la declanșatoare sunt suficiente și corecte.
• Asigurați-vă că toate facturile sunt aprobate într-o zi după ce cererea de declanșare a fost creată în sistem.
• Verificarea când modificările sunt efectuate în sistem, pentru a emite toate notele de credit necesare.
• Oferiți sprijin complet colegilor de muncă la închiderea lunară, pentru a vă asigura că toate declanșatoarele sunt aprobate pentru recunoașterea veniturilor.
• Efectuarea rapoartelor sistemului, compilarea și analizarea acestora pentru a finaliza sarcinile zilnice.
• Comunicarea eficientă cu alte departamente pentru a rezolva diferite probleme legate de afaceri, pentru îmbunătățirea performanței muncii și a afacerii (Departamentul de Finanțe, Dep. De facturare locală, Dep. Contabilitate și Venituri, Dep. Lanț de aprovizionare, Departamentul PMO, IT Dep. Etc. .)
• Colaborează cu fiecare echipă de proiect din cadrul Biroului Local pentru a șterge neplătit pe termen lung și oferi sprijin echipei PMO pentru proiecte mari, trimițând un raport periodic al situației facturării.
• Efectuarea tuturor sarcinilor specifice departamentului, cu respectarea KPI-ului convenit.
• Experiență interculturală.

01.01.2018 - 31.01.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: account receivable

Responsabilitati:

- efectuarea plăților (cecuri, transfer bancar, ACH) în conformitate cu instrucțiunile date;
- reconcilieri de plată (plăți returnate, plăți necorespunzătoare și rambursări);
- identificarea plății (atunci când nu există suficiente informații privind expeditorul și instrucțiunile);
- menținerea comunicării cu departamentele implicate (facturare, întreținere contract, legal);
- Pregatirea rapoartelor financiare pentru activitati specifice.

01.07.2017 - 31.10.2017

Departament: altele

Titlu Job: ride operator

Responsabilitati:

Experienta Work and Travel

01.02.2017 - 31.07.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent director

Responsabilitati:

-intocmirea agendei cu programul zilnic, reprogramarea intalnirilor in caz de nevoie si comunicarea tuturor celor implicati cu privire la schimbarile intervenite
-participarea la sedintele de lucru din cadrul companiei intocmind minuta cu deciziile pentru fiecare subiect discutat
- asigurarea corespondentei companiei (trimis/primit)
-gestionarea documentelor companiei
-centralizarea informatiilor care vin din exterior, prelucarea si prezentarea acestora in forma clara si accesibila
- realizarea mapei cu documentele ce trebuie semnate

01.11.2015 - 30.06.2016

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: office assistant

Responsabilitati:

Derulare activitati specifice zonei de receptie: intampinare vizitatori, gestiune corecta a
corespondentei companiei (fax, e-mail, curierat)
-Comenzi de rechizite si consumabile
- Gestionare rezervari sali de meeting si asigurarea protocolului aferent
- Efectuare rezervari pentru diferite deplasari in tara
- Preluarea si redirectionarea apelurilor catre diferitele departamente ale firmei
-Activitati administrative

01.09.2015 - 30.11.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: receptie

Responsabilitati:

in principal incasare dar si alte activitati ce tin de mentinerea ordinii in sala de asteptare, programari, registre zilnice etc

01.10.2014 - 30.11.2014

Departament: banci

Titlu Job: operator de date

01.09.2014 - 31.03.2015

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: casier

01.06.2014 - 01.07.2014

Departament: banci

Titlu Job: practicant

01.02.2014 - 01.03.2014

Departament: banci

Titlu Job: practicant

01.01.2013 - 19.09.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

promoter la raft si la stand

Realizari:

promotii incheiate

studii

 

Facultati:

2015 - 2017 Masterat: Managementul afacerilor mici si mijlocii la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2012 - 2015 Facultate: Economie teoretica si aplicata la Academia de studii economice din Bucuresti.
2008 - 2012 Liceu / Școală profesională: Tehnician in activitati economice la Colegiul Economic Delta Dunarii din Tulcea.

Premii

Proiecte
Jun 2016 - Oct 2016: Work and travel America



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close