Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.09.1986

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2016 - 30.09.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: billing & collection analyst

Responsabilitati:

- emitere facturi cu exceptii de facturare pentru persoanele juridice;
- monitorizare exceptii de facturare
- interventie in sistemul central de billing al firmei pentru ajustarea facturilor clientilor persoane juridice care au negociate tarife speciale
- recuperare creante de la persoanele juridice care au intarzieri
-realizarea rapoartelor zilnice, saptamanale si lunare cu privire la gradul de realizare al recuperarii creantelor
-informarea persoanele juridice cu privire la situatia conturilor, atat telefonic cat si prin e-mail sau fax.

01.04.2012 - 30.06.2016

Departament: banci

Titlu Job: teleconsilier senior

Responsabilitati:

Acest job presupune:
-asigurarea relatiei la distanta cu clientii si prospectii BRD Group Societe General, prin preluarea si solutionarea contactelor primite, prin intermediul canalelor: telefon,e-mail, internet, fax;
-participarea la fidelizarea clientelei prin serviciile oferite.
-asigurarea etapei de pre-vanzare prin descoperirea si valorizarea oportunitatilor comerciale
-asigurarea etapei post-vanzare prin oferirea de informatii generale si asistenta in utilizarea produselor si serviciilor bancii;
-asigurarea partii tranzactionale a activitatii in relatia cu clientul;
-stabileste intalniri cu clientii si potentialii clienti pentru consilierii de clientela din unitatile bancii, pentru finalizarea vanzarii produselor bancii;
-consilieaza clientii si prospectii conform instructiunilor bancii ;
-gestionarea situatiilor dificile aparute in activitatea desfasurata in cadrul Directiei Contact Center;
-cunoaterea activitatii desfasurate pe celelalte platforme si participarea in mod activ la initierea si derularea diferitelor proiecte;
-asistenta tehnica in utilizarea produselor si serviciilor oferite de banca ;
-efectuarea de operatiuni si modificari pe conturile clientilor, inclusiv activari/dezactivari servicii;
-preluare reclamatii,sugestii si sesizari ;

In calitate de teleconsilier - apeluri de iesire, se asigura:
-efectuarea apelurilor telefonice in vederea informarii clientilor cu privire la diferitele
oferte, facilitati si beneficii in conformitate cu ofertele bancii si cu diversele
conventii din care acestia fac parte ;
-mentinerea relatiei cu grupurile bancare alocate ;
-mentinerea relatiei cu responsabilii de marketing ale grupurilor in vederea stabilirii diverselor campanii,a prelucrarii diferitelor baze de clienti ;
-stabilirea criteriilor de selectie a clientilor ce urmeaza a fi contactati si prelucrarea bazelor de date in vederea contactarii clientilor;
-stabilirea de intalniri in agentie in vederea acordarii creditelor si diferitelor produse bancare.
De asemenea, postul presupune acuratete in procesarea datelor primite si in furnizarea informatiilor deoarece actiunile teleconsilierului premerg etapei de vanzare, care va fi finalizata in unitatea BRD.

01.02.2011 - 30.04.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzari-agent vanzari

Responsabilitati:

-indeplinirea obiectivelor de vanzare si identificarea nevoilor clientilor precum si satisfacerea acestora cu profesionalism si printr-o atitudine proactiva cu scopul de a creea cea mai buna experienta pentru clienti ;
-prezinta proactiv, vinde si ofera suport in testarea produselor, tuturor clientilor potentiali si existenti in scopul de a atinge obiectivele de vanzare stabilite ;
-ofera informatii, intr-o maniera politicoasa si eficienta tuturor clientilor si potentialilor clienti , despre produsele si serviciile firmei, conditii de instalare, termeni contractuali, informatii tehnice ;
-intocmirea contractelor pentru furnizarea serviciilor, eliberare si primire de la client pe baza documentelor justifiative echipamente: settop box, modem,etc ;
- consilierul sprijinina rezolvarea sesizarilor clientilor in conformitate cu procedurile interne si se asigura ca solicitarile clientilor sunt rezolvate.
-inregistreaza si transmite solicitarile de servicii(instalari, deconectari, reconectari, schimbare de servicii) si de asistenta tehnica sesizate in centrul de relatii cu clientii;
-verifica facturile si situatia platilor la cererea clientilor, solutioneaza cazurile in care situatia platilor sau facturile emise nu sunt corecte ; incaseaza facturile UPC ;
-activarea de servicii promotionale,fidelizarea si retentia clientilor
-alocarea de echipamente pe conturile clientilor ;
-asigura asistenta pe tot parcursul clientilor in magazin ;
-raspunde pentru incasarile numerar, efectuare corecta a monetarului si predarea sumelor de bani zilnice precum si intocmirea si verificarea borderoului de incasari zilnice ;
-ofera sprijin celorlalti colegi atunci cand este solicitat ;
-contribuie activ la indeplinirea obiectivelor departamentale ;

01.04.2010 - 31.12.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzari-agent vanzari

Responsabilitati:

-agent vanzari-partener Orange,
-prezentare si vanzare produse Orange,
-incasare facturi,
-incheiere si prelungire abonamente, activare optiuni si beneficii suplimentare,
- fidelizarea si retentia clientilor,activarea de servicii promotionale ;
--rezervarea si distribuirea in retea a echipamentelor conform solicitarilor

01.11.2009 - 28.02.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzari-agent vanzari

Responsabilitati:

-agent vanzari pentru franciza Orange;
-incasari facturi Orange;
-vanzari produse Orange ;
-incheierea abonamente noi, prelungire si fidelizare abonamente existente;
-asistenta tehnica in utilizarea echipamentelor vandute, a serviciilor si produselor Orange.

01.05.2009 - 31.07.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: collection officer

Responsabilitati:

-contactarea clientilor in vederea recuperarii creantelor;
-negocierea termenelor de plata;
-consilierea clientilor, reesalonarea datoriilor,stabilirea conditiilor de acordare a amanarilor de plata
-colaborarea cu departamentele abilitate in vederea solutionarii sesizarilor venite din partea clientilor;
-colaborarea cu departamentul de frauda, in vederea prevenirii diverselor fraude si verificarea contractelor in derulare;

01.09.2008 - 31.05.2009

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: customer care representativ

Responsabilitati:

-preluarea apelurilor din partea clientilor/non-clientilor Orange;
-tratare si solutionare sesizarilor si reclamatiilor;
- mentinerea si consolidarea relatiei cu clientii Orange Romania ;
-fidelizarea si prelungirea abonamentelor;
-activare/dezactivare serviciii si produse Orange ;
-colaborarea cu departamentele abilitate in vederea solutionarii diverselor situatii prezentate de client ;
-asistenta tehnica in vederea utilizarii serviciilor si produselor Orange.

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Facultate: Cibernetica,Statistica si Informatica Economica la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Sectia de Statistica
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica, intensiv informatica la Colegiul National Ienachita Vacarescu din Targoviste.

Premii

Traininguri
Jun 2016 - Jun 2016: Operatiuni bancare prin intermediul cardului. Riscuri. Fraude

May 2015 - May 2015: Arta negocierii



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close