Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.09.1993

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.12.2011

obiectiv

 

Sunt o persoana foarte ambitioasa si acesta este motivul pentru care as dori sa-mi folosesc abilitatile pentru a dovedi ca pot indeplini orice sarcina atribuita. Sunt foarte organizata, determinata si creativa. Cred ca respectul, o minte deschisa si un comportament profesional sunt calitatile care pot asigura o cariera de succes. Lucrez foarte bine individual, dar, de asemenea, pot face parte dintr-o echipa la fel de bine. Ma adaptez usor si sunt deschisa catre culturi diferite si moduri de gandire noi.

Salariu: 4.000,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Educatie / Training / Arte, ONG / Voluntariat, Functii publice, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: bid manager

Responsabilitati:

Build first Drafts on RFPs for MNC
• Extragerea raspunsurilor din baza de date Qvidian si identificarea intrebarilor cheie ce necesita expertiza Consultantilor Business,
• Alcatuirea primului draft de propunere business catre clienti
• Centralizarea raspunsurilor lipsa din RFP-uri prin comunicarea eficienta cu echipele locale (implementare R&D, etc...),
• Respectarea dead-lineurilor impuse de catre client, alineat cu DM.
• Alcatuirea de prezentari ale solutiilor propuse
• Organizarea si prezentarea produselor locale
• Construirea de inregistrari demonstrative si publicarea acestora.
• Managementul continutului din platforma

01.12.2016 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: payroll producer cu italiana

Responsabilitati:

Procesarea si livrarea statului de plata ale clientilor, precum si toate celelalte servicii conexe, inclusiv cerintele "sfarsitul anului" (EOY) cu precizie și la timp.

Sarcini:

- Interpretarea si validarea datelor furnizate de catre clienti pentru prelucrare prin CRM sau BPM;
- Procesarea datelor clientului, in conformitate cu procesele si procedurile departamentale;
- Comunicarea cu Managerul de salarizare pentru a oferi servicii;
- Verificarea indeplinirii cerintelor legislative;
- Efectuarea declaratiilor lunare catre terte parti (Uniemens, F24 etc.)
- Efectuarea reconcilierilor si a proceselor EOY conform cerintelor programului clientului;
- Pregatirea si completarea calculelor pentru fluturas;
- Asigurarea ca versiunea manualului de analiza salariala este curenta;
- Furnizarea informatiilor necesare pentru salarizare catre functionari;
- Mentinerea cunostintelor produselor si a serviciilor ADP;
- Mentinerea cunostintelor legate de legislatia in vigoare;
- Participarea la colationarea si analiza statisticilor privind performanta serviciilor de salarizare și a planurilor de imbunatatire a rezultatelor;
- Folosirea cunostintelor pentru a contribui la programe de formare pentru membri ai personalului noi si mai putin experimentati;

01.05.2015 - 31.12.2016

Departament: management

Titlu Job: retail analyst

Responsabilitati:

- Preluarea datelor raportate de parteneri si analizarea acestora;
- Gestionarea planurilor din faza de Planning pana cea finala de Claiming;
- Managementul unei echipe localizata in Italia, specializata pe vanzare de contracte;
- Supravegherea procesului de plata si de facturare;
- Crearea si mentinerea relatiilor business direct cu Retailerii;
- Prezentarea rezultatelor de KPI in fiecare quarter;
- Livrarea trainingurilor pe Flash Pro; DGF; Data Collection; ISDB.
- Utilizarea platformei SAP;
- Intocmirea rapoartelor si macro rapoartelor precum si prezentarea acestora

01.04.2014 - 30.09.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent call center

28.02.2014 - 19.03.2014

Departament: altele

Titlu Job: prezentator

Responsabilitati:

-Claritate
-Dispozitie mereu pozitiva si radianta
-Aspect placut

10.01.2013 - 28.06.2013

Departament: relatii publice

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

- Amabilitatea, disponibilitatea si claritatea (le consider responsabilitatile fiecarui angajat);
- Atentie in ceea ce priveste modalitatile de plata ale clientilor precum si inregistrarea lor
- Folosirea unei limbi straine

studii

 

Facultati:

2012 - 2015 Facultate: Relatii Internationale si Studii Europene la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
2012 - 2013 Liceu / Școală profesională: la din Padova(ITALIA).
2012 - 2012 Facultate: la din Padova(Italia).
2008 - 2012 Liceu / Școală profesională: Limbi straine la Colegiul National Calistrat Hogas din Tecuci.

Premii

- Cursuri de balet
- Cursuri de dans modern
- Cursuri de judo
- Locul 3 la maraton
- Diplome de voluntariat
- Diploma din echipa de dezbateri



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close