Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 28.03.1996

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.09.2014

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sunt o persoana ambitioasa, energetica, muncitoare si curioasa intotdeauna dornica sa invete lucruri noi. Sunt de parere ca fiecare provocare este doar un alt pas in drumul catre succes. Motto-ul meu: "Per aspera ad astra" (Prin greutati pana la stele) Experimentat in Relatii cu Clientii si Logistica cu un background in Traduceri Limba Engleza sunt pregatit sa intru pe piata muncii cu incredere si sa depasesc cu succes toate obstacolele ce imi stau in cale. De asemenea un pasionat de tehnologie, games, entuziast al filmelor si un fan al sporturilor.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Pitesti, Mioveni

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2021 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operator call center - serviciul de relatii cu clientii - engleza

01.02.2020 - 28.02.2021

Departament: vanzari

Titlu Job: operator call center - serviciul de relatii cu clientii

Responsabilitati:

Principalele activități și responsabilități:
- Promovarea si vanzarea produselor companiei conform nevoilor
clientilor
- Preluarea si gestionarea permanenta a sesizarilor telefonice
facute de clienti legate de calitatea serviciilor si produselor oferite
- Furnizarea de informatii (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea
de distribuţie, facturi etc)
- Asigurarea comunicarii cu clienţii prin toate mijloacele disponibile
(apeluri inbound/outbound, email)
- Transmiterea de informatii catre clienti cu privire la diverse
promoti si activitati de marketing
- Mentinerea unei relatii eficiente cu clientii si partenerii alocati si
actualizarea permanenta a datele acestora in sistemul informatic

01.01.2019 - 31.05.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: logistică

Responsabilitati:

Principalele activități și responsabilități:
- Asigurarea conditiilor de depozitare si transport a bunurilor
Intocmirea documentelor specifice prin toate mijoacele necesale
(electronic; printat)
- Mentinerea registrului de evidenta a transportului
Inregistrarea marfurilor introduse in stoc, precum si a obiectelor
comandate si expediate
- Indrumarea soferilor cu privire la preluarea si depozitarea
marfurilor catre locatiile corespunzatoare

studii

 

Facultati:

2015 - 2018 Facultate: Engleza - Spaniola la Universitatea din Pitești, Facultatea de Litere din Pitesti.
2011 - 2015 Liceu / Școală profesională: Matematică-Informatică la Liceul Teoretic Iulia Zamfirescu din Mioveni.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close