Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.07.1989

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez intr-un mediu in care sa imi pot utiliza cunostintele profesionale, in care sa pot invata de la cei mai buni si impreuna sa obtinem cele mai bune rezultate.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Grafica / Webdesign / DTP, Internet / e-Commerce, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2018 - prezent

Departament: it hardware

Titlu Job: senior business analyst

Responsabilitati:

Incepand cu luna octombrie a anului 2018, am preluat functia de Senior Business Analyst in cadrul Dell Technologies. In cadrul acestei functii, responsabilitatile mele au fost urmatoarele:

- Support tehnic pentru clienti prin telefon/email
- Mentinerea unui numar mic al retururilor bunurilor vandute
- Verificarea comenzilor semnalate cu potential de frauda
- Verificarea comenzilor fara numar de urmarire
- Imbunatatirea fluxului de lucru dintre departamente
- Imbunatatirea proceselor de diagnoza si reparare
- Efectuarea rapoartelor pe baza carora se pot imbunatati procesele din cadrul echipei

01.08.2017 - 31.07.2018

Departament: it software

Titlu Job: backoffice technical coordinator

Responsabilitati:

Incepand cu luna August a anului 2017, am preluat functia de Referent Statistician in cadrul companiei. In aceasta functie am urmatoarele responsabilitati:

- asigurarea functionalitatii complete a software-urilor folosite in cadrul companiei
- mentinerea contactului cu furnizorii de servicii pentru usurarea rezolvarii eventualelor probleme
- imbunatatirea functiilor software-urilor folosite pentru imbunatatirea fluxului de lucru
- cautarea unor noi solutii sau furnizori de servicii pentru imbunatatirea fluxului de lucru in cadrul departamentelor
- coordonarea implementarilor tehnice din cadrul companiei
- crearea de content pentru site-urile companiei
- crearea de noi site-uri pentru departamentele companiei
- coordonarea implementarilor noilor proiecte din cadrul companiei
- cercetarea normelor si legilor pentru functionarea platformelor in domeniul financiar si crearea de continut a sectiunilor de legalitate afisate pe website-urile companiei
- crearea sabloanelor de design pentru site-urile companiei

01.09.2015 - 31.08.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

Incepand cu luna Septembrie a anului 2015, am activat ca si Manager in cadrul departamentului de Customer Support si Compliance al companiei Fast Support (fosta Red Mountain Management).

In functia de Manager am avut ca si responsabilitati:

- monitorizarea activitatii membrilor echipei
- coordonarea activitatii agentilor din cadrul echipei astfel incat sarcinile sa fie indeplinite
- crearea de rapoarte de activitate din cadrul departamentului
- evaluarea lunara a calitatii, cantitatii si comportamentului agentilor din cadrul echipei
- efectuarea sedintelor lunare de feedback pentru fiecare agent din cadrul echipei
- efectuarea sedintelor de training pentru membrii noi ai echipei
- efectuarea procesului de on-boarding pentru membrii noi ai echipei
- tratarea cazurilor clientilor cu grad ridicat de risc
- asigurarea unei punti de legatura intre departamentul de Customer Support si Compliance si celelalte departamente din cadrul companiei pentru mentinerea sau imbunatatirea fluxului de lucru.

01.11.2014 - 30.09.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii client

Responsabilitati:

In cadrul companiei Red Mountain Management, am activat ca si Agent Servicii Clienti in departamentul de Customer Support pentru platforme de investitii on-line.

In calitate de Agent Servicii Client am avut ca responsabilitati:

- preluarea apelurilor telefonice
- efectuarea de apeluri telefonice
- preluarea chat-urilor active
- preluarea sesizarilor/intrebarilor relatate prin e-mail
- comunicarea in permanenta cu celelalte departamente ale companiei in vederea rezolvarii sesizarilor/situatiilor clientilor
- Efectuarea rapoartelor zilnice ale apelurilor primite, chaturilor si e-mailurile efectuate de catre agentii departamentului.

01.12.2012 - 31.08.2014

Departament: grafica / webdesign / dtp

Titlu Job: graphic designer

Responsabilitati:

Strawberryfields International este o agentie de publicitate activa pe piata din Romania incepand cu anul 2010 si ofera solutii de marketing, productie, dezvoltare aplicatii mobile, dezvoltare web si aplicatii online.

In calitate de Graphic Designer am avut urmatoarele responsabilitati:
- luare la cunostinta a tuturor coordonatelor proiectelor;
- propuneri de grafica pentru mobile apps si tablete;
- crearea de grafica pentru aplicatii;
- creare de logo-uri;
- editare video si foto;
- proiectare in domeniul productiei publicitare (standuri, afise)
- participarea activa la buna desfasurare a proiectelor si urmarirea incadrarii in timing;
- intocmirea de rapoarte de activitate;
- comunicarea permanenta cu programatorii si managerii de proiect.

01.09.2009 - 01.12.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii client

Responsabilitati:

Intertel Communications este o companie de mobile marketing, activa pe piata din Romania din anul 2002 si unul dintre top providerii de Mobile Services ca sms marketing, voce(inbound si outbound) si aplicatii de mobil.

In calitate de Agent Servicii Client aveam ca responsabilitati:

- preluarea apelurilor telefonice de la campaniile promotionale in desfasurare;
- efectuarea de apeluri telefonice in vederea obtinerii de date ale consumatorilor;
- rezolvarea reclamatiilor;
- introducerea de date ale consumatorilor in baza de date;
- introducerea de date pentru expedierea premiilor;
- expedierea premiilor si activitati de logistica.

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: Finante si Banci la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Stiinte ale naturii la Liceul Teoretic din Bucuresti.

Premii

Hobby-uri
filme,gaming,muzica,sport

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close