Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 06.02.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.03.2010

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2017 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: back office senior agent cu germana

Responsabilitati:

Responsabil pentru încărcarea și administrarea contractelor de flotă, asistența furnizorilor de servicii de flotă și a clienților flotei

Proprietatea deplină asupra încărcării și întreținerii datelor de bază pentru flotele FOS (clienți, furnizori, contracte, prețuri, vehicule, liste de flote și anvelope nemontate)

In strânsă colaborare cu agenții Front Office și echipa de camioane pentru a furniza servicii la cel mai înalt nivel.

Procesarea facturarii prioritară, efectuarea verificării înainte de facturare și gestionarea întrebărilor și revendicărilor de facturare.

Efectuarea si coordonarea testelor de regresie trimestrial pentru cluster de care apartine.

Coordonarea activităților complexe în interiorul clusterului.

01.06.2017 - 31.08.2017

Departament: it software

Titlu Job: reprezentant clienti cu limba germană

Responsabilitati:

Este principalul punct de contact între client și furnizorul de conexiune DSL;

Introduce informații în aplicații specifice și deschide incidentele furnizorului de conexiune DSL;

Urmareste îndeaproape ca presupusa defecțiune este rezolvată de furnizorul de conexiune DSL;

Gestioneaza solicitările pentru procesul ODM (managementul cererilor IT);

Oferă suport administrativ Departamentului Contract și Comerț în relație cu CR (Cererea de modificare), în principal în faza operațională și în faza de proiect;

Contribuie constant la îmbunătățirea procesului ODM și CR.

01.03.2017 - 31.05.2017

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: business support controller cu germana

Responsabilitati:

Efectuează toate serviciile înregistrate in formatul SLA-OLA (SLA-OLA = contract standard de servicii întocmit între CESP și Business, care stabilește obligațiile fiecărei părți)

01.01.2017 - 31.03.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: inspector documente secrete cu germana

Responsabilitati:

Asigura conformitate cu procedurile și regulile interne privind documentelor primite de la clienți;

Notifică orice neregularitate din documentația trimisă de clienți și, în funcție de nivelul de competență, ia deciziile necesare pentru rezolvarea situațiilor sau escaladează problema la managerul direct;

Menține o legătură strânsă cu clientul pentru a asigura conformitatea documentației, dovedind o atitudine profesională constant, limba adecvată, seriozitate și responsabilitate;

Realizează o monitorizare constantă a clientului pentru a se asigura că primește documentația, în conformitate cu termenele și nivelurile de calitate necesare;

Gestionează datele într-un mod corect, responsabil și precis;

Cunoaște la cel mai înalt nivel aplicațiile utilizate, procedurile și instrucțiunile specifice activității sale.

01.02.2015 - 30.09.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer support with german

Responsabilitati:

Responsabilitatile angajatului:
Raspunde, evalueaza si proritizeaza cererile pentru asiatenta tehnica primite prin telefon, mesagerie vocala sau email;
Ofera asistenta tehnica clientilor vorbitori de limba Germana;
Ofera informatii clientilor despre produsul sau serviciile oferite;
Se consulta cu membrii seniori ai echipei pentru a veni cu solutia optima in vederea rezolvarii cererilor clientilor;
Introduce informatiile despre apelurile primite de la clienti in baza de date.


studii

 

Facultati:

2013 - prezent Facultate: Electronica, Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei la Universitatea Politehnica Bucuresti din Bucuresti.
2007 - 2011 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica intensiv Engleza la Colegiul National Grigore Moisil din Onesti.

Premii

Certificari
Oct 2010 - Mar 2011: European Computer Driving License Core Syllabus v4.0



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close