Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 05.09.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.11.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: 1,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Altele, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Auto / Echipamente, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2017 - 30.06.2017

Departament: petrol / gaze

Titlu Job: back office representative (office jobs)

Responsabilitati:

-Executarea completă a fluxului comandă-livrare
-Verificarea situaţiilor clienţilor (facturi, plăţi, comenzi)
-Prelucrarea şi procesarea comenzilor
-Calcularea şi implementarea de noi preţuri
-Verificarea datelor contractuale ale clienţilor
-Corelarea şi ajustarea programului de livrări în funcţie de suplimentările/diminuările comenzilor
-Informarea clienţilor în legătură cu status-ul contului deţinut în cadrul companiei
-Intocmire fişe de client, confirmări de sold
-Efectuarea de plăţi către furnizori
-Relaţii de corespondenţă cu reprezentanţii de vânzări
-Centralizarea şi arhivarea contractelor comerciale
-Rezolvarea rapidă şi eficientă a reclamaţiilor referitoare la calitate, cantitate, termene de livrare etc

01.07.2014 - 30.04.2017

Departament: petrol / gaze

Titlu Job: back office representative (office jobs)

Responsabilitati:

-Procesarea comenzilor primite de la clienţii companiei, conform fluxului
-Preluarea şi gestionarea solicitărilor (telefonice/email) venite din partea clienţilor, agenţilor de vânzări precum şi din cadrul altor departamente ale companiei
-Crearea şi procesarea noilor clienţi în SAP
-Asistenţă şi suport colegilor din Depozitele Rompetrol
-Informarea şi consultarea clienţilor şi potenţialilor clienţi, cu privire la produsele şi servicile Rompetrol
-Acordarea suportului în vederea soluţionarii diverselor probleme ale clienţilor companiei
-Oferirea asistenţei şi suportului operaţional pentru toate diviziile de vânzări
-Blocarea/deblocarea dispozitivelor şi flotelor
-Colectarea şi procesarea datelor pentru emiterea de noi dispozitive
-Desfăşurarea activităţii în aplicaţia SAP

01.06.2013 - 30.06.2014

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: secret shopper

Responsabilitati:

Colectare si prelucrare informatii din piata despre produsele si serviciile studiate pe baza unui script/chestionar (prin tehnici specifice Mystery Shopping
• Derulare intalniri si interviuri cu diverse companii din domeniile cercetate
• Sintetizarea informatiilor colectate intr-o forma coerenta

01.06.2009 - 28.02.2013

Departament: banci

Titlu Job: administrator operaţiuni curente

Responsabilitati:

-Asigurarea serviciilor legate de operaţiuni curente în lei şi în devize ale clientelei, verificarea autenticităţii acestora şi încadrarea în limitele de disponibilităţi
-Efectuarea operaţiunilor în numerar (plăţi,încasări,schimb valutar, Western Union, POS etc) în lei şi valută, ordonate direct de către clienţii băncii
-Constituirea şi lichidarea produselor de economisire (depozite la termen, conturi de economisire) şi verificarea documentelor aferente operaţiunilor realizate
-Răspunderea privind numeralul şi alte valori avute în gestiune, respectarea instrucţiunilor de alimentare şi remitere a numeralului
-Asigurarea securităţi fizice a postului de lucru (blocarea staţiei de lucru în momentul părăsirii acesteia, securizarea biroului prin încuierea cu cheie sau tastare cod armare)
-Urmărirea evoluţiei soldurilor şi operaţiunilor clienţilor importanţi
-Urmărirea creşteri rulajelor conturilor pentru clienţii existenţi, prin propunerea de noi produse şi servicii personalizate pe tip de client
-Urmărirea evoluţiei relaţiilor cu clienţii şi rezolvarea reclamaţiilor în colaborare cu alte departamente
-Asigurarea confidenţialităţi informaţiilor şi datelor referitoare la conturile clienţilor şi operaţiunile efectuate
-Arhivarea documentelor conform fluxului de arhivare, păstrarea documentelor de lucru până la arhivare în spaţii închise, neaccesibile clienţilor şi distrugerea documentelor, conform procedurilor.

01.01.2008 - 30.11.2008

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-Redactarea şi analiza preliminară a proiectelor
-Redactarea şi gestiunea contractelor
-Realizarea de rapoarte destinate uzului intern şi extern
-Gestiunea contactelor profesionale ale managerului, intermedierea comunicaţiilor electronice între manager şi colaboratori
-Respectarea termenelor limită în desfăşurarea proiectelor
-Ţinerea evidenţei contabile a resurselor necesare proiectelor în desfăşurare
-Asistenţă în participarea la şedinţele de lucru, conferinţe, târguri etc
-Achiziţionarea unor servicii şi produse necesare desfăşurării activităţii
-Asigurarea logisticii necesare

01.01.2008 - 30.11.2008

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-Redactarea cererilor de finanţare cu suport de consultanţă, indiferent de tipul de finanţare (surse proprii şi/sau atrase)
-Desfăşurarea proiectelor în parteneriat cu alte firme şi fundaţii
-Urmărirea activităţilor în vederea respectării calităţii lucrărilor
-Participarea la activitatea de recrutare a personalului în vederea desfăşurării proiectelor
-Organizarea echipelor de lucru, în cazul în care situaţia o impune
-Implementarea planurilor de management

01.12.2004 - 31.12.2007

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: serviciu privat de securitate

01.08.2004 - 30.11.2004

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: serviciu privat de securitate

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate: RELATII ECONOMICE INTERNATIONALE la UNIVERSITATEA ROMANO-AMERICANA din Bucharest. STUDII 4 ANI ZI; LICENTA
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: la din Bucharest.

Activitati extracurriculare

Experienta in managementul de proiect, determinare

Premii

Curs pregatire front office
Curs tehnici de vanzare
DIPLOMA OPERATOR FRONT OFFICE BANCAR
INSTITUTIA: AGENTIA SCOALA – BRD GSG



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close