 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
M 05.09.1985 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:01.11.2007 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: 1,00 USD / luna Tip job: Full time Departament: Altele, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Auto / Echipamente, Audit / Consultanta Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.04.2017 - 30.06.2017 Departament: petrol / gaze Titlu Job: back office representative (office jobs) Responsabilitati: -Executarea completă a fluxului comandă-livrare
-Verificarea situaţiilor clienţilor (facturi, plăţi, comenzi)
-Prelucrarea şi procesarea comenzilor
-Calcularea şi implementarea de noi preţuri
-Verificarea datelor contractuale ale clienţilor
-Corelarea şi ajustarea programului de livrări în funcţie de suplimentările/diminuările comenzilor
-Informarea clienţilor în legătură cu status-ul contului deţinut în cadrul companiei
-Intocmire fişe de client, confirmări de sold
-Efectuarea de plăţi către furnizori
-Relaţii de corespondenţă cu reprezentanţii de vânzări
-Centralizarea şi arhivarea contractelor comerciale
-Rezolvarea rapidă şi eficientă a reclamaţiilor referitoare la calitate, cantitate, termene de livrare etc |
|
01.07.2014 - 30.04.2017 Departament: petrol / gaze Titlu Job: back office representative (office jobs) Responsabilitati: -Procesarea comenzilor primite de la clienţii companiei, conform fluxului
-Preluarea şi gestionarea solicitărilor (telefonice/email) venite din partea clienţilor, agenţilor de vânzări precum şi din cadrul altor departamente ale companiei
-Crearea şi procesarea noilor clienţi în SAP
-Asistenţă şi suport colegilor din Depozitele Rompetrol
-Informarea şi consultarea clienţilor şi potenţialilor clienţi, cu privire la produsele şi servicile Rompetrol
-Acordarea suportului în vederea soluţionarii diverselor probleme ale clienţilor companiei
-Oferirea asistenţei şi suportului operaţional pentru toate diviziile de vânzări
-Blocarea/deblocarea dispozitivelor şi flotelor
-Colectarea şi procesarea datelor pentru emiterea de noi dispozitive
-Desfăşurarea activităţii în aplicaţia SAP |
|
01.06.2013 - 30.06.2014 Departament: controlul calitatii Titlu Job: secret shopper Responsabilitati: Colectare si prelucrare informatii din piata despre produsele si serviciile studiate pe baza unui script/chestionar (prin tehnici specifice Mystery Shopping
• Derulare intalniri si interviuri cu diverse companii din domeniile cercetate
• Sintetizarea informatiilor colectate intr-o forma coerenta |
|
01.06.2009 - 28.02.2013 Departament: banci Titlu Job: administrator operaţiuni curente Responsabilitati: -Asigurarea serviciilor legate de operaţiuni curente în lei şi în devize ale clientelei, verificarea autenticităţii acestora şi încadrarea în limitele de disponibilităţi
-Efectuarea operaţiunilor în numerar (plăţi,încasări,schimb valutar, Western Union, POS etc) în lei şi valută, ordonate direct de către clienţii băncii
-Constituirea şi lichidarea produselor de economisire (depozite la termen, conturi de economisire) şi verificarea documentelor aferente operaţiunilor realizate
-Răspunderea privind numeralul şi alte valori avute în gestiune, respectarea instrucţiunilor de alimentare şi remitere a numeralului
-Asigurarea securităţi fizice a postului de lucru (blocarea staţiei de lucru în momentul părăsirii acesteia, securizarea biroului prin încuierea cu cheie sau tastare cod armare)
-Urmărirea evoluţiei soldurilor şi operaţiunilor clienţilor importanţi
-Urmărirea creşteri rulajelor conturilor pentru clienţii existenţi, prin propunerea de noi produse şi servicii personalizate pe tip de client
-Urmărirea evoluţiei relaţiilor cu clienţii şi rezolvarea reclamaţiilor în colaborare cu alte departamente
-Asigurarea confidenţialităţi informaţiilor şi datelor referitoare la conturile clienţilor şi operaţiunile efectuate
-Arhivarea documentelor conform fluxului de arhivare, păstrarea documentelor de lucru până la arhivare în spaţii închise, neaccesibile clienţilor şi distrugerea documentelor, conform procedurilor. |
|
01.01.2008 - 30.11.2008 Departament: educatie / training / arte Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: -Redactarea şi analiza preliminară a proiectelor
-Redactarea şi gestiunea contractelor
-Realizarea de rapoarte destinate uzului intern şi extern
-Gestiunea contactelor profesionale ale managerului, intermedierea comunicaţiilor electronice între manager şi colaboratori
-Respectarea termenelor limită în desfăşurarea proiectelor
-Ţinerea evidenţei contabile a resurselor necesare proiectelor în desfăşurare
-Asistenţă în participarea la şedinţele de lucru, conferinţe, târguri etc
-Achiziţionarea unor servicii şi produse necesare desfăşurării activităţii
-Asigurarea logisticii necesare |
|
01.01.2008 - 30.11.2008 Departament: cercetare - dezvoltare Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: -Redactarea cererilor de finanţare cu suport de consultanţă, indiferent de tipul de finanţare (surse proprii şi/sau atrase)
-Desfăşurarea proiectelor în parteneriat cu alte firme şi fundaţii
-Urmărirea activităţilor în vederea respectării calităţii lucrărilor
-Participarea la activitatea de recrutare a personalului în vederea desfăşurării proiectelor
-Organizarea echipelor de lucru, în cazul în care situaţia o impune
-Implementarea planurilor de management |
|
01.12.2004 - 31.12.2007 Departament: paza si protectie / militar Titlu Job: serviciu privat de securitate |
|
01.08.2004 - 30.11.2004 Departament: paza si protectie / militar Titlu Job: serviciu privat de securitate |
| studii | |
|
Facultati: 2004 - 2008 Facultate: RELATII ECONOMICE INTERNATIONALE la UNIVERSITATEA ROMANO-AMERICANA din Bucharest. STUDII 4 ANI ZI; LICENTA
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: la din Bucharest.
Activitati extracurriculare Experienta in managementul de proiect, determinare Premii Curs pregatire front office
Curs tehnici de vanzare
DIPLOMA OPERATOR FRONT OFFICE BANCAR
INSTITUTIA: AGENTIA SCOALA – BRD GSG |
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|