Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.10.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.05.2007

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Turism / Hotel staff, Tipografii / Edituri, Relatii clienti / Call center, Saloane / Clinici frumusete, Confectii / Design vestimentar

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2008 - 01.06.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: barman

01.10.2007 - 18.12.2007

Departament: imobiliare

Titlu Job: secretara-asistent director

Responsabilitati:

-PRELUAREA APELURILOR TELEFONICE
-TEHNOREDACTAREA DOCUMENTELOR PENTRU FIRMA
-PLANIFICAREA SI ORGANIZAREA ACTIVITATII DE BIROU
-INTRTINEREA BAZEI DE DATE
-PRIMIRE, DIRECTIONARE SI GESTIONARE CORESPONDENTA
-INDOSARIAREA DOCUMENTELOR
-VERIFICAREA ANUNTURILOR IMOBILIARE DIN ZIARELE LOCALE

21.06.2007 - 15.08.2007

Departament: imobiliare

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

-PRELUAREA SI DIRECTIONAREA APELURILOR TELEFONICE
-PRELUARE SI DIRECTIONARE FAX SI E-MAIL
-TEHNOREDACTAREA DOCUMENTELOR PENTRU FIRMA
-PLANIFICAREA SI ORGANIZAREA ACTIVITATII DE BIROU
-ACTIVITATI DE PROTOCOL
-INTRETINEREA BAZEI DE DATE
-PRIMIRE,DIRECTIONARE SI GESTIONARE CORESPONDENTA
-VERIFICAREA ANUNTURILOR IMOBILIARE DIN ZIARELE LOCALE

01.01.2005 - 20.06.2007

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: gestionar (barman)

Responsabilitati:

- ACHITAREA FACTURILOR LA TIMP
- SUPRAVEGHEREA APROVIZIONARII CONFORM FACTURILOR DE COMANDA, VERIFICAREA FACTURILOR
- ORGANIZARE MESE FESTIVE
- EVIDENTA CHELTUIELILOR ADMINISTRATIVE
- COORDONAREA ACTIVITATII PERSONALULUI
- ARHIVAREA FACTURILOR, SCRISORILOR SI A ALTOR DOCUMENTE SI TRANSMITEREA ACESTORA CATRE CONTABILITATE
-EVIDENTA TUTUROR OBIECTELOR DE INVENTAR UTILIZATE

01.11.2003 - 01.11.2004

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

-TEHNOREDACTARE,INDOSARIEREA DOCUMENTELOR
-TRANSMITEREA DE FAX SI E-MAIL
-PRIMIREA SI SORTAREA CORESPONDENTEI
-ACTIVITATI DE PROTOCOL
-INTRETINEREA BAZEI DE DATE A FIRMEI
-PRELUAREA APELURILOR TELEFONICE SI DIRECTIONAREA ACESTORA

studii

 

Premii

URMEZ CURS DE SECRETARIAT LA FEG IASI

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close