Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 03.07.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.10.2013

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sunt o persoană harnică, auto-motivată și responsabilă, abilități excelente de comunicare, care se bucură de provocările întâlnirii și de a le rezolva, rămânând în același timp încrezător și bine organizat sub presiune. Capabil de a rezolva orice problema, cu abilitatea de a se adapta bine la situatia noua si de a lucra ca un manager eficient, lider de echipa sau un jucator de echipa. Sunt un persoana extrem de conștiincioasa, autoritar și dedicat, care se bucură de cerințele unui nivel ridicat de precizie și de concentrare și înflorește cu responsabilități sporite. Rapid și dornic să învețe, sunt meticulos, atent la detalii și foarte sociabil.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Turism / Hotel staff, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2015 - 28.02.2019

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: banqueting manager

Responsabilitati:

• Mă asiguram că cele 26 de sali de evenimente sa funcționeaze în mod profitabil în funcție de ocupație si că fiecare eveniment rulează fără probleme;
• Să asigur că toate sarcinile de serviciu sunt îndeplinite în mod satisfăcător;
• Asistență la serviciul de prânz;
• Asistență în completarea tuturor declarațiilor administrative, variații salariale etc.;
• Să emit stocuri și bunuri primite, să verific calitatea, cantitatea și prețul, asigurând de asemenea, că aceste stocuri sunt stocate și rotite corect;
• Să efectuez inspecții periodice pentru a asigura menținerea standardelor de igienă și a standardelor companiei;
• Training de formare periodică la locul de muncă, pentru a fi conștient constant de personalul care are potențial de dezvoltare și să mă asigur că acești oameni sunt evidențiați pentru promovare;
• Să particip la întâlniri și cursuri de instruire, după cum este necesar;
• Participarea la expoziții de catering, câștigând astfel cunoștințe și experiență;
• Participare la întâlnirii săptămânale F & B și întâlnirea șefului departamentului;
• Întreținerea și păstrarea tuturor fișierelor de catering ;
• Dezvoltarea și întreținerea tuturor procedurilor de control ale departamentului;

01.06.2008 - 31.01.2015

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: assistant banqueting manager

Responsabilitati:

• Asistam în mod regulat la inventarierea stocului;
• Dezvoltarea și întreținerea tuturor procedurilor de control ale departamentului;
• Verificarea constanta a calității pentru alimente și băuturi;
• Verificarea constanta a serviciilor de conferințe;
• Asigurarea faptului că serviciile respectă specificațiile clienților;
• Calitatea setării salilor de conferinta;
• Conectat permanent la departamentul de vânzări pentru a mă asigura că toate cerințele clienților vor fi îndeplinite;
• Colaborare cu Executive Chef pentru a mă asigura că toate aranjamentele și detaliile sunt respectate;
• • Stabilesc un raport cu toate grupurile pentru a mă asigura de satisfacția clienților;
• • Urmărirea reclamațiilor clienților;
• • Atitudinea și aspectul personalului;
• • Participarea la asigurarea unui nivel ridicat de servicii de banchet;

01.01.2008 - 30.06.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: banqueting supervisor

Responsabilitati:

Competențe profesionale:
Șef de echipă, lucrător în echipă, punctual, prezentare bine îngrijită, abilități de comunicare, personalitate puternică și abilități sociale. Abilități organizaționale excelente. Abilitatea de a lucra sub presiune.

Responsabilitati:
Foarte auto-motivat, inovator
Pentru a ajuta la instruirea la locul de muncă a personalului.
Pentru a ajuta la coordonarea evenimentelor
Să asiste în implementarea procedurilor de control a stocurilor. Pentru a ma asigura că tot stocul este sigur în orice moment.
Să revizuiesc în mod regulat funcționarea zonelor de conferinta și să fiu proactiv în prezentarea ideilor de îmbunătățire a maximizării veniturilor, de ex. up de vânzare, oferte noi etc.
Pentru a mă asigura in fiecare zi că sistemul MICROS este în stare bună de funcționare, programat corect și capabil să furnizeze rapoartele necesare.
Crearea și consolidarea relațiilor cu clienții, consolidarea reputației companiei

01.09.2007 - 31.01.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospatar banqueting

Responsabilitati:

Obiectiv:
Sa ofer cele mai înalte standarde de servicii. Sa creez o atmosferă plăcută. Sa anticip nevoile oaspeților.
Abilitati de lucru:
Flexibil, lucru in echipa, [unctual, prezentare bine îngrijită, abilitati sociale si abilitatea de a lucra sub presiune.
Responsabilitati:
Organizați stația (mis-en-place). Serviciu rapid și eficient al tuturor alimentelor și pauzelor de cafea în funcție de fisa de eveniment pentru fiecare sala de conferinta. Conștientizarea nevoilor speciale ale oaspeților.

01.07.2003 - 31.08.2007

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospatar

Responsabilitati:

Restaurant “Shorley”
• Preluarea comenzii, servit mâncare, mese curățate, salate făcute și deserturi pregătite.
• Restaurant curat (mese șterse, podea aspirată).
• Restaurant pregătit pentru următoarea schimbare (presaratori umplute, tacamuri, etc.).
• Stația de ospatari curățată
• Servirea clienților și colaborarea cu alți angajați în mod prietenos / politicos / util / profesional.
• Clienții condusi la mesele lor.
• Clienții informați de specialitățile zilnice.
• Meniurile prezentate au fost oferite clienților și am răspuns la întrebări cu privire la elementele de meniu, făcând recomandări la cerere.
• Ridicarea vanzarii, recomandam promoțiile zilnice și noile produse pentru a crește vânzările

studii

 

Facultati:

2006 - 2008 Liceu / Școală profesională: Bacalaureat la Liceul Bilingv Decebal din Bucuresti.
2000 - 2003 Liceu / Școală profesională: Tamplar la Grup Scolar C-tin Brancusi din Bucuresti.
1992 - 2000 Școală generală: Scoala Generala la Geo Bogza din Bucuresti.

Premii

Calificari
Jul 2015: Brevet de Turism - Director de Restaurant

Sep 2014: Director Restaurant

Jun 2003 - Oct 2003: Certificat calificare ospatar



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close