Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 18.11.1983

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: seriozitate

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Constructii / Instalatii, Arhitectura / Design interior, Administrativ / Logistica, Achizitii, Inginerie, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta, Management, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Galati, Iasi, Ploiesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - prezent

Departament: inginerie

Titlu Job: automatist

01.01.2016 - 30.11.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager transport

01.12.2011 - 30.11.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: facility manager

Responsabilitati:

Sarcini generale:
Responsabil intretinere, amenajare,reparatii, etc. pentru 30 magazine si un centru logistic
• cercetare, analiza, calculatii, realizarea de prezentari;
• Concept, pregatire, verificare, prelucrare si documentare a sarcinilor/proiectelor partiale/proiectelor in domeniul de specializare;
• Prelucrarea si administrarea datelor;
• Coordonarea reviziilor si ale reparatiilor comandate centralizat concomitent la nivel national;
• Participarea la realizarea/actualizarea procedurilor de mentenanta (FM) pentru intretinerea magazinelor si a directivelor corespunzatoare( proceduri privind constructiile);
• Verificarea intretinerii magazinelor si verificarea prin sondaj a calitatii reparatiilor, reviziilor, deratizarilor si a curateniei magazinelor si a depozitului regional;
• Conducerea /participarea la negocieri cu producatori si furnizori in ceea ce priveste achizitia materialelor de curatenie, a pieselor de schimb si a echipamentelor de constructii corespunzatoare domeniului FM(contracte cadru/acorduri privind conditiile contractuale generale);
• Negocieri de optimizare a costurilor pentru serviciile aferente domeniului FM, respectiv al lucrarilor periodice de revizie, de reparatie;
• Realizarea de proiecte in domeniul constuctiilor si Facility Management;
• Participarea la pregatirea bugetelor anuale de reparatii si revizii;
• Verificarea facturilor de utilitati; apa, gaze naturale,curent electric;
• Statistici consumuri utilitati;
• Raportare consumuri utilitati;
• Realizarea de indici si rapoarte;
Exploatarea cladirilor:
• Exploatarea si mentenanta tehnica a cladirilor;
• Supraveghera cladirilor existente din punct de vedere al operativitatii magazinului, verificarea notelor si solicitarilor de reparatie din magazin,precum si a vizitelor efectuate de autoritatilor; planificarea vizitelor in magazinelor de comun acord ci directorul regional de expansiune;
• Coordonarea si verificarea procesului privind anuntarea daunelor produse de terti;
• Negocierea contractelor standard pentru diverse servicii/prestatii (de ex. electrice, lacatusarie, HVAC, etc.);
• Respectarea termenelor contractuale pentru contractele servicii privind FM;
• Verificarea starii cladirii in cadru vizitelor efectuate in magazin;
• Verificarea prestarii serviciilor conform managementul calitatii;
• Verificarea continutului si aprobarea facturilor;
• Verificarea executarii scrisorilor si retinerilor de garantie fata de prestatorii si furnizorii de servicii;
• Repararea pagubelor efectuale de terti conform asigurarii si realizarea documentatiei aferente;
• Management inventarului mijloacelor fixe din magazin;
Organizarea reviziilor:
• Coordonarea si verificarea planului, comenzilor si efectuarea la timp a reviziilor periodice;
• Coordonarea si verificarea documentatiilor reviziilor periodice efectuate conform reglementarilor legale in vigoare;
Reducerea costurilor:
• Verificarea lunara a costurilor alocate FM Managerului;
• Acordarea suportului necesar directorului de expansiune privind planificarea anuala a costurilor;
• Verificarea periodica a costurilor;
• Analizarea periodica a rapoartelor si propunerea de masuri privind optimizarea costurilor;
• Efecturea de vizite in magazine in vederea identificarii devierilor de costuri si a masurilor necesare reducerii costurilor;
• Renegocierea contractelor de prestari servicii;

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Facultate: Automatica si informatica la Facultatea de inginerie electrica si mecanica din Ploiesti.

Premii

CERTIFICAT DE CALIFICARE PROFESIONALA – AUTORIZATIE I.S.C.I.R. – FOCHIST.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close