Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.05.1995

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.09.2013

obiectiv

 

Sunt o persoana deschisa atunci cand vine vorba despre invatarea unor lucruri noi. Imi place munca in echipa si sunt o persoana sociabila.

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Functii publice, Cercetare - dezvoltare, Protectia muncii, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management, Personal calificat

Oras de lucru: Oradea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2017 - 31.07.2020

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: auditor financiar

Responsabilitati:

Am fost angajată cu funcția de auditor financiar în cadrul societății JP Auditors & Advisors SRL din Cluj-Napoca. În această perioadă am dobândit următoarele cunoștințe:
1. Efectuarea unui audit financiar complet, conform standardelor internaționale de audit (ISA), cu supervizarea managerului societății JP Auditors & Advisors. În perioada precizată mai sus am efectuat auditul financiar asupra situațiilor financiare a 15 clienți diferiți, atât din Cluj-Napoca, cât și din alte orașe din România. Descrierea succintă a etapelor auditului financiar este prezentată mai jos:
• Planificarea auditului (participarea la ședința inițială cu clientul pentru cunoașterea acestuia, planificarea bugetului de timp și organizarea echipei de audit etc. ).
• Execuția auditului (efectuarea propriu zisa a procedurilor de audit și comunicarea constantă cu clientul).
• Finalizarea auditului ( redactarea scrisorii de reprezentare ).
• Documentele livrabile ( emiterea opiniei de audit, verificarea situațiilor financiare, verificarea raportului adiministratorilor, redactarea scrisorii de recomandare ).
2. Verificarea situațiilor financiare statutare conform OMFP 1802/2014 sau conform solicitărilor grupurilor străine din care clienții auditați făceau parte ( de exemplu: grupuri franceze și germane).
3. Întocmirea dosarului de prețuri de transfer conform ghidului OECD.
4. Întocmirea portofoliului de vânzare a unei societăți ( verificare cont de profit și pierdere în vederea normalizării EBITDA, întocmire ofertă de vânzare).
5. Dezvoltarea muncii în echipă deoarece auditul financiar nu poate fi efectuat de către o singură persoană, iar munca în echipă este esențială.
6. Am ținut traininguri persoanelor nou angajate, în toamna anilor 2018 și 2019. În sezonul de audit al anului 2020 am supervizat în cadrul fiecărui proiect cel puțin un auditor junior din echipă.
7. Cunoașterea amănunțită și munca eficientă în programele Microsoft Excel, Microsoft Word și Microsoft PowerPoint.
8. Am învățat să comunic, într-un mod operativ, cu clientul astfel încât acesta să ne furnizeze informațiile solicitate.

01.07.2017 - 30.09.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: ajutor contabil

Responsabilitati:

Firma S.C. Miremon Prod S.R.L are ca şi domeniu de activitate producţia de mobilă din diferite feluri de lemn, la comandă. În perioada petrecută acolo am lucrat pe lângă contabila firmei care m-a învăţat să introduc facturi în programul contabil Saga, mi-a arătat cum se întocmeşte o balanţă, cum arată diverse documente contabile etc.

studii

 

Facultati:

2017 - 2019 Masterat: Expertiza contabila si audit la Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor din Cluj-Napoca.
2014 - 2017 Facultate: Management la Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor din Cluj-Napoca.
2010 - 2014 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica, intensiv informatica la Colegiul National ,,Mihai Eminescu" din Oradea.

Premii

Conferinte
Mar 2020 - Mar 2020: Colorful.hr Annual Meetup, Cluj-Napoca
Am partificat la conferinta organizata de catre cei de la Business Mark in cadrul careia s-a discutat despre legislatia aferenta personalului si salarizarii, respectiv despre modificarile legislative aparute in ultima perioada si propunerile de modificari legislative din perioada urmatoare.
Nov 2019 - Nov 2019: Tax & Finance Forum Cluj-Napoca
Am participat la conferinta organizata de catre cei de la Business Mark in cadrul careia s-a discutat despre modificarile de fiscalitate din anul 2019 si pana in momentul sustinerii evenimentului.
Oct 2013 - Oct 2013: ,, Vreau să fiu antreprenor”
În octombrie 2013 am participat la o prezentare pe tema ,, Vreau să fiu antreprenor” organizată de Fundaţia Romanian Business Leardes, prezentare care m-a ajutat să îmi aleg facultatea la care să îmi continui studiile.
Mar 2012 - Mar 2012: District 2241
În luna martie a anului 2012 am participat la conferinţa districtuală interact – District 2241- din cadrul Clubului Interact Oradea, unde am făcut parte din echipa de organizare. Atribuţiile mele au fost de a lua legătura cu toţi preşedinţii cluburilor Interact din toată ţara, să le dau informaţii despre loc, dată, activităţi, cazare, mâncare, program etc.
Proiecte
Sep 2016 - Sep 2016: RATIO
În vara anului 2016 am participat la Academia RATIO susţinută de organizaţia RATIO din cadrul Facultăţii de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor unde am interacţionat cu angajatori naţionali, am dobândit cunoştinţe din domeniul contabilităţii, al fiscalităţii şi am participat la workshop-uri legate de vorbirea în public. Câteva dintre workshop-uri au fost:
- Implicaţiile fiscale ale venitului personal, susţinut de Raluca Goci şi Diana Marin de la multinaţionala PwC;
- Eroare şi fraudă. Detectarea şi adresarea riscului de fraudă, susţinut de Robert Roşu de la multinaţionala EY;
- Anatomia unui audit – Obiective şi proceduri, susţinut de Marius Moldovan de la multinaţionala Deloitte;
- Audit financiar Bancar susţinut de Ana Maria Buruiană de la Banca Transilvania;
- Learn2Do – Antreprenor vs. Angajat susţinut de Ciprian Morcan de la firma Hygia;
- Personal Branding susţinut de Andreea Stan de la compania Genpact.
May 2012 - May 2012: European Youth Parliament (EYP)
În luna mai a anului 2012 am participat la sesiunea regională de selecţie Transilvania I a organizaţiei European Youth Parliament (EYP) care s-a ţinut la Buşteni. Am participat pe post de delegat într-o delegaţie de 12 persoane, toate fiind din Oradea. Acolo am cunoscut persoane din toată Transilvania, am legat strânse prietenii şi mi-am dezvoltat abilitatea de muncă în echipă. Toată activitatea s-a desfăşurat în limba engleză şi fiecare dintre noi am avut un rol important în dezbaterile care au avut loc în cadrul evenimentului.
Voluntariat
Apr 2013 - Apr 2013: People to People
În aprilie 2013 am participat la un proiect susţinut de Fundaţia People to People, cu numele ,,Puterea Exemplului” unde am petrecut o zi întreagă într-o casă plină cu copii cu dizabilităţi. Acest proiect m-a ajutat să percep lumea într-un alt mod, să fiu conştientă că sunt noroasă cu sănătatea pe care o am, cu viaţa pe care o duc şi cu prietenii pe care îi am alături. Am învătat să ajut oamenii care au nevoie de mine şi să mă comport frumos cu oamenii în orice context deoarece nu se ştie niciodată ce viaţă grea duce un om.
Mar 2013 - Mar 2013: ,,Tăşuleasa Social”
În martie 2013 am participat la activitatea de împădurire organizată de asociaţia ,,Tăşuleasa Social” care a avut loc în localitatea Pietroasa, judeţul Bihor. Aici am realizat cât este de important să acordăm naturii atenţie şi totodată, am învăţat să lucrez în echipa cu oameni pe care atunci i-am cunoscut. (eram câte 4 oameni din părţi diferite ale judeţului şi ne-am împărţit activităţile astfel: unul săpa, altul punea pomul în groapă, altul astupa, iar ultimul uda pomul).
Jan 2012 - Sep 2012: Asociaţia ,,Caritas Eparhial Oradea”
Pe parcursul anului 2012 am participat ca şi voluntar la activităţile Asociaţiei ,,Caritas Eparhial Oradea” unde am ajutat în mare parte oamenii fără locuinţă din Oradea (oamenii străzii).
Jan 2011 - Sep 2014: Interact Club Oradea
În decursul anilor 2011-2014 am participat la diverse activităţi din cadrul organizaţiei de voluntariat Interact Club Oradea.
Oct 2010 - Oct 2010: ,,Oameni şi locuri”
În octombrie 2010 am participat la un schimb de experienţe din cadrul parteneriatului educaţional ,,Oameni şi locuri” care s-a ţinut la Liceul Pedagogic ,,Sabin Drăgoi” din Deva. Am interacţionat cu mulţi elevi şi profesori şi am învăţat că e important să fiu deschisă la toate opiniile diverse ale oamenilor
Traininguri
Aug 2012 - Aug 2012: Tomis Forum
În luna august a anului 2012 am participat la trainingurile de la Tomis Forum, tot din cadrul organizaţiei EYP, unde am întâlnit persoane din diverse ţări ale lumii şi unde mi-am dezvoltat spiritul organizatoric şi mi-am îmbunătăţit vorbirea în limba engleză.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close