Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 18.08.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.08.2010

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sunt o persoana orientata spre invatare continua, om de echipa si atras de proiecte de mare anvergura. Job-ul de vis il vad in cadrul departamentului financiar/controlling/internal audit al unei companii importante, orientata spre inovatie si evolutie continua Ca activitati majore desfasurate pana la momentul actual se numara realizarea planului si misiunilor de audit intern specifice, intocmirea, revizia si controlul aplicarii procedurilor operationale de lucru, precum si activitati de organizare/conducere departament financiar contabil Cea mai mare realizare din punct de vedere profesional este dezvoltarea si implementarea unui manual de proceduri de lucru in grupul Iulius, precum si a unor ghiduri de realizare a principalelor activitati desfasurate.

Salariu: 5.000,00 USD / luna

Beneficii: Tichete de masa

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Iasi, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - 30.06.2020

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: auditor intern

Responsabilitati:

Intocmire, analiza si verificare proceduri de sistem si operationale de lucru
Realizare misiuni audit intern (verificare contracte de inchiriere, servicii publicitate, cheltuieli marketing, costuri resurse umane)
Suport in intocmire situatii financiare IFRS/OMF pentru companii din grupul Iulius/Palas

01.06.2013 - 30.09.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

- Programează plăţi si asigneaza buget/cash-flow/explicatie pentru fiecare valoare achitata
- Transmite documentele către banca/ furnizori sau clienţi
- Analizează istoricul cash-flow-ului (cash-flow-ul realizat/estimat)
- Completează şi actualizează registrele fiscale obligatorii
- Participă la efectuarea inventarierii şi valorifică ulterior rezultatele acesteia
- Verifică, primeşte şi întocmeşte bugete de venituri şi cheltuieli pentru fiecare departament
- Întocmeşte balanţa lunară şi bilanţul contabil (inclusiv documente, note explicative, declaraţii, anexe etc.)
- Generează/întocmeşte şi depune declaraţiile contabile la instituţiile statutului
- Pregăteşte şi întocmeşte documente şi oferă sprijin auditorilor externi
- Analizează situaţia chiriaşilor cu probleme – fise de reziliere, fise de penalitati, analiza solduri, trageri
- Realizează punctaje periodice cu clienţii,furnizorii şi partenerii companiei pentru confirmarea soldurilor
- Intocmeste si analizeaza CAM-ul lunar (costuri spatii comune) pentru Iulius Mall Iasi;
- Emite/verifica facturi conform contractelor de inchiriere si publicitate (chirii, taxe marketing , utilitati)
- Intocmeste rapoarte lunare solicitate de management (Raport facturare, Analiza lunara buget venituri si cheltuieli, Analiza lunara recuperabilitate costuri);
- Verifica si inregistreaza creditele/dobanzile lunare si reevaluarea in valuta;
- Verifica si semneaza contractele de inchiriere/prestari servicii pentru clauzele financiare;
- Verifica/intocmeste declaratii financiar-contabile conform prevederilor legale
- Verifica situatia garantiilor partenerilor (curs valutar, incasari, trageri din garantie);
- Verifica introducerea corecta a actelor in aplicatia interna (chirie, suprafata, taxe marketing/decoratiuni, taxa tehnica, indice HICP, chirie, discounturi);
- Rezolvă diverse situatii cu caracter specific solicitate de managementul companiei.

01.02.2012 - 30.06.2013

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: auditor intern

Responsabilitati:

- verifica lunar bugetul de venituri si bugetul de cheltuieli;
- controlează corectitudinea fişierelor de facturare aferente chiriilor, taxelor pentru utilitati, marketing si penalităţi;
- verifica procedura calcul costuri comune;
- actualizează centralizatoarele bugete de venituri si cheltuieli periodice si anuale;
- actualizează si intocmeşte situatii pentru instituriile bancare;
- realizează diverse rapoarte/analize (analiza bugetelor, analiza gradului de recuperabilitate a costurilor, etc.)
- verifica formularele bugetelor de marketing din punct de vedere al conformitatii lor cu bugetele centralizate de marketing;
- participa la implementarea modulelor de aplicatii solicitate de managementul societatii, dupa perioada de dezvotare si testare a acestora;
- întocmeşte specificatii tehnice cu privire la realizarea aplicatiilor, în speţă implementarea mecanismului de facturare, garanţii, bugete;
- administrează aplicatiile cu privire la initierea de noi utilizatori si conferire/actualizare drepturi;- participa la sedinte si diverse intalniri de stabilire a modului de abordare si descriere a mecanismelor de lucru solicitate cu privire la aplicatiile aflate in diverse stadii de functionare;- rezolvă diverse situatii cu caracter specific solicitate de managementul companiei.
Implementarea mai multor proceduri care sunt la acest moment aplicabile in companie : facturarea chiriiilor si a utilitatilor comune, centralizare si facturare contracte marketing venituri, introducerea citirii utilitatilor proprii ale chiriasilor

01.08.2011 - 29.02.2012

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: junior auditor

Responsabilitati:

Responsabilitati
- participarea la inventarierea anuala generala a stocurilor si imobilizarilor pentru clientii KPMG ca membru al societatii de audit, in vederea exprimarii unei opinii privind situatiile financiare ale societatii si realizarea unui dosar de audit privind veridicitatea inventarului efectuat. Misiuni la Express Credit Amanet, Fonomat,Raiffeisen, Procredit Bank, Porsche Romania, Autoitalia, SIF Muntenia
- participarea la misiunea de audit statutar/contractual al clientilor KPMG si realizarea unor teste de control, teste de detaliu si proceduri de fond (verificari de documente) asupra unor sectiuni din contabilitatea societatii (salarii, vanzari, trezorerie, cumparari, investitii)
- procesarea de detalii de stocuri, vanzari, cumparari,salarii primite de la client pentru realizarea reconcilierilor intre datele din contabilitate si cele obtinute prin realizarea unor teste de audit specifice.
- realizarea si imbunatarirea foilor de lucru in vederea eficientizarii si eficacitatii muncii de audit

01.01.2011 - 31.08.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- intocmire situatii financiare, cont de profit si pierdere, cash-flow si situatia indicatorilor lunari si raportare catre management
- stabilire impozite si taxe ce rezulta din legislatia fiscala la nivel de organizatie si intocmire declaratii lunare, semestriale si anuale
- intocmire buget de venituri si cheltuieli anual si ajustare semestriala/ori de cate ori este nevoie
- intocmire flux de trezorerie sau de lichiditati, iar saptamanal calculul nivelului platilor, stabilind nivelul incasarilor necesare pentru onorarea acestora
- incheierea de polite de asigurare care au ca obiect achizitiile de mijloace mijloace fixe, cladiri si mijloace de transport, astfel incat bunurile firmei sa fie asigurate permanent
- raspundere privind organizarea si conducerea activitatii financiar-contabile si de gestiune, preturi, casierie conform legislatiei in vigoare
- centralizarea si verificarea sub aspectul fondului si formei a tuturor documentelor emise de celelalte departamente
- stabilire obiective sector economic pentru anul in curs pana la data de 15 ianuarie si raportare catre management
- intocmire documentatie pentru credite/linii de credit, precum si purtarea discutiilor cu finantatorii
- verificare saptamanala situatie financiara: obligatii de plata, creante de incasat, previziuni;
- alte sarcini trasate de directorul general

01.11.2010 - 31.12.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Printre responsabilitatile din fisa postului se numarau urmatoarele activitati:
- intocmirea situatiilor financiare si a numerarului zilnic
- intocmirea contului de profit si pierdere, cash-flow si situatia indicatorilor lunari si predarea directorului general pana la data de 15 ale lunii urmatoare
- stabilirea tuturor impozitelor si taxelor ce rezulta din legislatia fiscala la nivel de organizatie si intocmirea declaratiilor lunare, semestriale si anuale
- intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli anual si rectificarea ori de cate ori este cazul
- intocmirea fluxului de trezorerie sau de lichiditati, iar saptamanal calculul nivelului platilor, stabilind nivelul incasarilor necesare pentru onorarea acestora
- incheierea de polite de asigurare care au ca obiect achizitiile de mijloace mijloace fixe, cladiri si mijloace de transport, astfel incat bunurile firmei sa fie asigurate permanent
Imbunatatirea prezentarii situatiilor financiare zilnice si saptamanale care trebuiau aduse la cunostinta managementulului grupului Electra

01.10.2010 - 30.11.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

rintre responsabilitatile din fisa postului se numarau urmatoarele activitati executate pentru clientii societatii:
-intocmirea situatiilor pentru obtinere credite si linii de credit, situatii necesare intocmirii bilantului, etc.
-tinerea evidentei imobilizarilor corporale si necorporale (terenuri, cladiri, imobilizari in curs, mijloace de transport, utilaje si instalatii, licente, alte imobilizari necorporale;
-verificarea modului de intocmire a foilor de parcurs pentru mijloacele de transport ale unitatii si intocmirea lunara a situatiei consumurilor de benzina pe fiecare masina;
-verificarea lunara a taxei pe valoare adaugata (TVA) deductibila ;
-arhivarea fizica a tuturor documentelor primare dupa inchiderile lunare;
- efectuarea de activitati specifice resurselor umane respectiv realizarea pontajelor, a orelor de recuperat, calculul si repartizarea tichetelor de masa,intocmirea de adeverinte

01.08.2008 - 31.10.2010

Departament: productie

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati
- participarea la inventarierea activelor si pasivelor societatii;
- contabilizarea si analizarea conturilor de furnizori
- inregistrarea facturilor/avizelor, intocmirea extraselor de cont furnizori, tinerea evidentei datoriilor furnizorilor pe termene de plata, verificare facturi si jurnal de cumparari;
- tinerea contabilitatii avansurilor de trezorerie (542) : urmarirea, verificarea si justificarea avansurilor acordate, incadrarea acestora in plafoanele aprobate, verificarea documentelor justificative
- operarea fiselor limita de consum, verificarea in colaborare cu cei din departament notele de restituire/predare, bonuri de consum;
-participarea la lucrarile de inchidere lunare, semestriale, anuale;
-tinerea evidentei imobilizarilor corporale si necorporale
-verificarea modului de intocmire a foilor de parcurs pentru mijloacele de transport ale unitatii si intocmirea lunara a situatiei consumurilor de benzina pe fiecare masina;
-verificarea lunara a taxei pe valoare adaugata (TVA) deductibila ;

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Contabilitate, Expertiza si Audit la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi.
2005 - 2008 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi.

Premii

Certificari
Nov 2013: Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania
Membru CECCAR
Oct 2011: Student ACCA
In curs de certificare ACCA (urmatorul examen ACCA - septembrie 2020- Strategic Business Leader

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)

germană(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close