Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.05.1982

obiectiv

 

Lucrez cu pasiune in toate activitatile si am fost mereu interesata de satisfactia clientilor. Incerc sa ma dezvolt in continuu si sa-mi imbunatatesc constant abilitatile . Activez in domeniul vanzarilor de peste 7 ani, in special munca de back-office. Vreau sa lucrez intr-o companie unde sa pot contribui la cresterea si dezvoltarea firmei si de unde sa invat mereu ceva nou si util.

Salariu: nespecificat

Beneficii: conditii bune de munca

Tip job: Full time

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: assistant sales manager

Responsabilitati:

Prelucrarea rapoartelor din WinMENTOR in Excel si intocmirea rapoartelor specifice:
Analiza zilnică a situaţiilor de OOS.
Rapoarte zilnice privind situatia vanzarilor.
Rapoarte de analiza privind vanzarile pe produse, producatori si distribuitori/clienti.
Analize asupra stocurilor, modificari de pret in functie de promotiile existente.
Analize privind necesarul de produse in stoc.
Operare in WinMENTOR: gestionarea şi procesarea comenzilor, emitere documente (facturi fiscale, proforme) emiterea documentelor care insotesc marfa (avize), modificari de pret.
Crearea si intretinerea bazei de date a clientilor.
Alte atributii in fisa postului.

01.05.2012 - 31.07.2012

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: expert invatamant - asistent tehnic in cadrul universitatii babes-balyai

Responsabilitati:

Sarcini si activitati:
Participarea la elaborarea documentatiei (formulare si grile);
Membru in Comisia de evaluare si asigurarea pregatirii logistice si a materialelor expertilor formatori;
Activitati de inregistrare, completare, stocare si arhivare a documentelor aferente realizarii activitatilor de formare, in vederea evaluarii si certificarii participantilor;
Participarea la elaborarea documentelor necesare pentru eliberarea certificatelor si a atestatelor participantilor care au absolvit programul de formare;
Elaborarea de rapoarte si sinteze legate de programul de formare si de evaluare a participantilor;
Sprijin in realizarea altor actiuni ale echipei de management, pentru a asigura desfasurarea in conditii optime a programului de formare.

01.10.2009 - 31.03.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: customer support representative

Responsabilitati:

Comunicarea cu consultantii de vanzari in vederea fluidizarii procesului de comunicare cu clientul;
Intocmirea si expedierea ofertelor conform cerintelor clientului si in limitele impuse de politica firmei;
Intocmirea fiselor de productie atat pentru comenzile contractate de consultantii de vanzari cat si cele contacte in cadrul procesului de ofertare;
Completarea comenzilor zilnice in formularul „Registru de comenzi”;
Urmarirea evolutiei comenzilor de la contractare si pana la inchiderea lor cu respecterea tuturor termenelor impuse de comun acord;
Operare in NAVISION;
Comunicare cu clientul in vederea specificarii corecte a produselor si comenzilor;
Promovarea produselor societatii in vederea incheierii contractelor;
Efectuarea studiilor de piata trimestriale si efectuarea rapoartelor/graficelor lunare/anuale privind vanzarile punctului de lucru si evolutia anuala;
Planificarea si realizarea actiunilor/ strategiilor elaborate de directorul de vanzari;
Participare la intalnirile stabilite cu clientii;
Monitorizare si evaluare a satisfactiei clientilor, prin chestionare;
Alte atributii in fisa postului.

01.06.2008 - 31.10.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: economist - responsabil magazine proprii

Responsabilitati:

Gestionarea activitatii de aprovizionare/vanzare pentru magazinele aferente zonelor de livrari;
Receptionarea saptamanala a comenzilor venite de la punctele de lucru, corectarea acestora si
directionarea lor catre operatori;
Importul electronic al comenzilor din CrosMG;
Consilierea gestionarelor in probleme legate de marfa, livrari, comenzi, stocuri, retururi, utilizarea modulului CrosMG.
Rularea rapoartelor ce evidentiaza articolele care se produc (articole deficitare, surplus fata de comenzi).
Urmarirea permanenta a stadiului în care se gasesc comenzile în depozit - legatura cu serviciul livrari;
Urmarirea si verificarea activitatii operatorilor (avize, comenzi) - redeschiderea comenzilor livrate partial;
Initiativa in ceea ce priveste upgradarea softului folosit in activitatea biroului comercial;
Initiativa in ceea ce priveste identificarea solutiilor pentru maximizarea vanzarilor;
Comunicarea cu Serviciul Livrari/Logistic in ceea ce priveste restrictiile de livrare/aprovizionare pentru magazine;
Alte atributii detaliate in fisa postului.

01.11.2007 - 30.04.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: buying assistant

Responsabilitati:

Creare de rapoarte saptamanale/lunare legate de vanzari, de situatia importurilor
Crearea de bindere pe fiecare articol existent pentru fiecare sezon. Aceste bindere contin toate informatiile legate de un articol (poza, cod, furnizor, descriere, pret, culoare, datele de livrare etc.)
Completarea binderelor cu vanzarile pe fiecare saptamana pentru toate articolele.
Realizarea in fiecare luna a unui margin report (analiza a vanzarilor) pe baza rapoartelor scoase din SAP.
Verificarea zilnica a comenzilor plasate la furnizori, updatarea fisierelor ce contin detaliile privind importurile (datele de livrare, cantitatea comandata,cantitatea importata, marimi, schimbarile de pret, etc)
Realizarea unui top vanzari -fisier excel- pentru fiecare brand.
Atributii detaliate in fisa postului.

01.03.2007 - 30.11.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: customer service

Responsabilitati:

Preluarea si crearea de comenzi/precomenzi de vanzare in sistemul informatic (SAP)
Verificarea comenzilor primite de la agenti/clienti sub aspect informational si al acuratetei informatiilor;
Trimiterea catre agenti/clienti a confirmarilor de comanda;
Discutarea greselilor sau problemelor aparute intr-o comanda si negocierea modificarilor ce trebuie aduse comenzii;
Informarea clientilor asupra situatiei importurilor, status-ului comenzilor si eventualelor abateri de la termenelor contractuale de livrare
Colaborarea cu alte departamente in vederea solutionarii adecvate a problemelor aparute;
Facturarea catre clienti ; urmarirea platilor si ale termenelor de plata;
Urmarirea livrarilor la timp, din partea furnizorilor a produselor solicitate si a livrarilor la timp, in cantitatile confirmate, catre clienti;
Introducerea datelor in sistemele firmei ; realizarea de rapoarte specifice activitatii prestate,(importuri, statusul comenzilor, a platilor, situatia contractelor clientilor)
Alte atributii detaliate in fisa postului.

01.10.2006 - 31.03.2007

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Realizarea colectionarii si transcrierii corespondentei, proceselor verbale si rapoartelor;
Executarea lucrarilor de birou de importanta limitata cum sunt: clasarea dosarelor, utilizarea de fotocopiatoare sau pastrarea si operarea in diverse registre de evidenta; furnizarea de informatii clientilor in legatura cu activitatea si programul organizatiei;
Asigurarea de protocol;
Pastrarea si operarea in registrul cu evidenta dispozitiilor conducerii;
Alte atributii detaliate in fisa postului.

01.03.2006 - 31.08.2006

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent de turism

Responsabilitati:

Vanzarea propriu-zisa de programe turistice si conceperea unor programe la cerere;
Derularea contractelor incheiate cu prestatorii interni si urmarirea platilor;
Intocmirea documentelor necesare turistului pentru serviciile cumparate (chitanta fiscala, factura fiscala,
document de calatorie, bilet, voucher, bon de comanda, anexa bon comanda);
Alte servicii turistice (ticketing etc);
Alte atributii detaliate in fisa postului.

studii

 

Facultati:

2001 - 2004 Facultate: Management Turistic si Comercial la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir- Facultatea de stiinte Economice din Cluj-Napoca.

Premii

Proiecte
Jun 2014 - Mar 2016: Babywearing - sisteme ergonomice ISARA
Participare activa la campaniile de testare si promovare a produselor ISARA, un brand clujean de sisteme ergonomice de purtare a copiilor. Am participat la sedintele foto, promovarea produselor atat pe site-urile romanesti cat si cele internationale.
Membra activa in grupul BW Ro - babywearing fara stres cel mai serios grup de Babywearing din Romania creat de consultanti de Babywearing de la Trageschule Dresden si Babywearing School UK.
Membra activa in grupul Copii purtati sanatos Floresti/Cluj-Napoca un grup care ofera sprijin si consultanta parintilor care doresc sa-si poarte copii in sisteme ergonomice

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close