Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.02.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.03.2011

obiectiv

 

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

• Initierea, mentinerea, supravegherea si dezvoltarea relatiilor cu clientii in conformitate cu planul de vanzari, politica de marketing si strategia de dezvoltarea a pietei.
• Intocmirea rapoartelor periodice; crearea si supervizarea echipei de vanzari – 7 agenti
• Contracte de marci proprii pentru clientii IKA
• Asigurarea fluxului de informatii cu clientii IKA - Intertoy, Unicarm, Arabesque, etc
• Crearea si adaptarea periodica a programului de bonusare;
• Monitorizarea preturilor produselor proprii si ale concurentei.
• Identificarea potentialilor clienti, colaboratori.
• Managementul creditului si al riscului pentru clientii din portofoliu
• Promovarea intregului portofoliu, promovarea ofertelor, creearea listelor de pret
• Contabilitate primara, facturi, Nir-uri, transfer intre gestiuni, stornari, avize
• Asigurarea si verificarea decontului agentilor de vanzari
• Verificarea facturile emise sub vedera corectitudinii si completitudinii lor
• Inregistrarea/ repartizarea si stingerea datoriilor clientilor, folosind bilete la ordin, ordine de plata, rambursuri in programul ERP – Team Apps, Smart Bill si Soft Team Solutions
• Asigurarea suportului si comunicarea permanenta cu colegii de la depozit in vedera finalizarii si trimiterii comenzilor
• Pregatirea documentele necesare tranportului de marfa, intern cat si extern, Fan Courier, Pallex, KLG
• Pastrarea legaturii cu cei de la SSM si Medicina Muncii
• Organizarea deplasarilor si a team-buildingurilor, cazare, transport,bilete de avion
• Urmarirea traseului agentilor folosind sistemul GPS
• Recutarea personalului
• Activitati secretariat - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivare a corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati, redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice, asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail, actualizarea bazei de date documente,
• Aprovizionarea cu consumabile pentru birou (hârtie, tonere, apă, cafea, ceai etc.);
• Inregistrare extrase bancare
• Inregistrare facturi de servicii primite de la furnizori;
• Asigurarea confidentialitatii si integritatea informatiilor in concordanta cu politica firmei
• Alte atributii la cererea managerului

01.05.2018 - 30.11.2018

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent comercial

01.05.2016 - 30.04.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrător comercial

Responsabilitati:

- Vânzarea și promovarea ofertelor conform domeniului de activitate al firmei
- Organizarea și aranjarea produselor pentru obţinerea unor rezultate cât mai performante în vânzări
- Coordonarea echipei, crearea sarcinilor pentru îndeplinirea obiectivelor
- Operare casă marcat, POS și facturare
- Etichetarea produselor, inventarierea și gestionarea stocului de produse
- Consiliere clienţi în alegerea produselor
- Îndeplinirea targetelor stabilite de companie
- Recepționarea mărfii

01.03.2013 - 31.03.2014

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: beauty advisor

Responsabilitati:

- Interactionarea directa cu clientii si consilierea acestora in alegerea variantei optime (sfaturi, recomandari, prezentarea produselor brandului L'Oreal si Maybelline si evidentierea anumitor avantaje in functie de cerintele clientului);

studii

 

Facultati:

2011 - 2014 Colegiu / Studii postliceale: Asistent medical generalist la Școala postliceala FEG din Bucuresti.
2007 - 2011 Liceu / Școală profesională: Administratie Publica la Colegiul Economic Calarasi din Calarasi.

Premii

Traininguri
Aug 2019 - Aug 2019: Vanzarea in parteneriat cu clientul

Hobby-uri
Sport



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close