de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.06.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.07.2009

obiectiv

 

Imi doresc un loc de munca pe termen lung, unde sa pot evolua profesional. Deoarece sunt dedicata lucrului bine facut caut sa ma perfectionez in permanenta.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Publicitate

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2014 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

S.C. MYKE DISTRIB S.R.L. este o microintreprindere care se ocupa cu comercializarea si vanzarea de produse promotionale, tipar, formularistica, imbracaminte, birotica si papetarie.

Responsabilităţi:

- Realizarea ofertelor de promotionale, formularistica, birotica si papetarie, imbracaminte si tipar pentru clienti;
- Solicitarea ofertelor de la furnizori, compararea lor, stabilirea celei mai bune oferte pret/calitate/nevoie client si prezentarea ei catre conducere.
- Plasarea comenzilor catre furnizori, verificare preturi, verificare facturi;
- Realizarea, centralizarea si urmarirea comenzilor de promotionale, formularistica, birotica si papetarie, imbracaminte si tipar pana la sosire;

- Verificarea obiectelor promotionale personalizate, a tiparului la sosire (verificare personalizare, culori, grafica, marine caractere);
- Organizarea mostrelor, a materialelor de prezentare pentru clienti;
- Verificarea, salvarea si ordonarea machetelor care au "bun de tipar";

- Asigurarea suportului administrativ;
- Elaborarea si redactarea documentelor, rapoartelor, analizelor si situatiilor solicitate de conducere;
- Culegerea si prelucrarea informatiilor necesare pentru atribuirea comisioanelor lunare ale agentilor de vanzari;
- Participarea la sedinte pentru imbunatatirea vanzarilor si achizitiilor;
- Participarea la etapele de desfasurare a procesului de recrutare si selectie;
- Evidenta si mentinerea stocurilor pentru formularistica nepersonalizata;
- Preluarea comenzilor de la clienti si mentinerea legaturilor cu o parte din ei;

- Realizarea contabilitatii primare (CONTAB SQL - programul de contabilitate al firmei );
- Intocmirea documentele fiscale aferente livrarilor catre clienti (facturi, procese verbale, facturi proforme);
- Operarea platilor si incasarilor in numerar;
- Oprarea platilor si incasarilor conform extraselor de la banci;
- Distribuirea catre agentii de vanzari a situatiilor privind facturile neincasate ale clientilor;

01.10.2013 - 28.02.2014

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: operator vanzari prin telefon

Responsabilitati:

- promovarea si vanzarea serviciilor ROMTELECOM, atat proactiv cat si reactiv, avand drept obiectiv crearea, mentinerea si cresterea portofoliului de clienti si a valorii abonamentelor contractate;
- oferirea de informatii de inalta calitate clientilor ROMTELECOM, contribuind activ la indeplinirea planului de vanzari setat pe fiecare perioada.

01.10.2011 - 30.11.2011

Departament: marketing

Titlu Job: organizator

Responsabilitati:

Odată cu efectuarea stadiului de practică am luat parte la organizarea propriu-zisă a unor târguri precum ,,Salonul Industriei Ușoare”, ,,Outlet Expo” și a evenimentelor ,,Seara Modei Timișorene” și ,,Topul firmelor” unde am avut mai multe atribuții.

,,Salonul Industriei Ușoare’’
- contactarea firmelor înscrise la expoziția ,,Salonul Industriei Ușoare’’ pentru a le trimite toate informațiile, pe fax sau e-mail, de care aceștia aveau nevoie: adeziune contract, factură și informarea expozantului;
- pregătirea documentelor de care mai era nevoie pentru începerea și buna desfășurare a expoziției: deviz, referat protocol, ghidul și chestionarul expozantului;
- pregătirea comunicatului de presă și a mapelor de presă pentru conferința de presă a evenimentului;
- pregătirea sălii de conferință în urma indicațiilor pe care le-am primit de la organizatori;
- participarea la conferința de presă a expoziției ‘‘Salonul Industriei Ușoare’’;
- în cadrul zilei de amenajare a expoziției am întâmpinat expozanții, i-am condus la standuri și le-am oferit toate informațiile de care aceștia aveau nevoie;
- am luat parte la deschiderea expoziției și împreună cu organizatorii am împărțit ecusoane și cataloage expozanților;
- chestionarea vizitatorilor;
- în cea de-a patra zi de expoziție am împărțit chestionarele expozanților, facturile fiscale și am strâns produsele pentru tombolă;

,,Seara Modei Timișorene’’
- în cadrul evenimentului ,,Seara Modei Timișorene’’ am întâmpinat invitații și i-am condus la locurile lor, am anunțat designerii de ordinea intrării în cadrul prezentării de modă;
- am ajutat la amenajarea scenei conform indicațiilor fiecărui designer prezent la eveniment;

,,Topul Firmelor’’
- în cadrul evenimentului ,,Topul Firmelor’’ am ajutat organizatorii astfel: am întâmpinat oaspeții și i-am condus la masă, am ținut evidența hainelor de la garderobă și am oferit catalogul manifestării invitaților;

,,Outlet Expo’’
- întocmire de baze de date pe tematica expoziției ,,Outlet Expo’’;
- pregătirea documentelor de care mai era nevoie pentru începerea și buna desfășurare a expoziției : deviz, referat protocol, ghidul și chestionarul expozantului;
- pregătirea comunicatului de presă și a mapelor de presă pentru conferința de presă a evenimentului;
- pregătirea sălii de conferință în urma indicațiilor pe care le-am primit de la organizatori;
- participarea la conferința de presă a expoziției ‘‘Outlet Expo’’;
- în cadrul zilei de amenajare a expoziției am întâmpinat expozanții, i-am condus la standuri și le-am oferit toate informațiile de care aceștia aveau nevoie.

01.11.2010 - 31.10.2013

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: coordonator

Responsabilitati:

Prin intermediul proiectului ,,Caravana UPT în licee" am promovat timp de trei ani oferta educațională a Universității Politehnica din Timișoara în liceele din Timișoara și din alte opt județe din țară. Astfel, am învățat ce înseamnă să promovezi, cum să scot în evidență atuurile pe care le deține Universitatea Politehnica din Timișoara și să subliniez beneficiile pe care aceasta le oferă studenților. Am îndrumat elevii de liceu, le-am răspuns la întrebări și le-am oferit toate informațiile de care aceștia aveau nevoie. Am învățat ce înseamnă punctualitatea și ce înseamnă să-ți asumi anumite responsabilități pentru că reprezentam o instituție.

Proiectul ,,Zilele Carierei” este un proiect realizat cu scopul de a dezvolta parteneriate cu mediul societal (instituții și companii de profil) în vederea identificării de oferte de carieră pentru studenții și absolvenții UPT. Am pus pe picioare acest proiect impreuna cu colegii mei de la CICS si am participat la cateva ediții ale acestui eveniment care se desfasoara si astazi.
Am avut urmatoarele responsabilitati:
- Distribuit invitații oficialități;
- Distribuit invitații firme;
- Distribuit contracte firme;
- Realizare comunicat de presă;
- Menținerea comunicării cu presa pentru o bună promovare a evenimentului;
- Responsabil de companie;
- Realizare broșură;
- Verificare informații pe site;
- Promovare eveniment pe diferite rețele sociale;

Cele doua proiecte au avut un real succes, dovadă fiind și faptul că au parte de continuitate ele desfasurandu-se si astazi.

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate / Colegiu: Comunicare si Relatii Publice la Universitatea Politehnica din Timisoara, Facultatea de Stiinte ale Comunicarii din Timisoara. Discipline studiate: Comunicare internă; Managementul relațiilor publice; Comunicare cu presa; Campanii de promovare; Metode de cercetare în relații publice; Campanii electorale; Introducere în publicitate; Introducere în mass-media; Management general; Marketing; Medierea comunicării; Analiza discursului
2010 - 2013 Facultate / Colegiu: Departamentul de Pregătire a Personalului Didactic la Universității Politehnica din Timișoara din Timisoara. Discipline studiate: Psihologia educației; Practica pedagogică în învățământul preuniversitar
2006 - 2010 Liceu: Matematica- Informatica la Liceul Teoretic Mihai Eminescu din Petrosani. Discipline studiate: Informatică, Matematică, Tehnologia informației şi a comunicaţiilor, Franceză, Engleza

Premii

Hobby-uri
Apr 2016: Participare la faza națională handbal fete în 2006 – 2007

Proiecte
Feb 2011: Seminarul ştiințific studențesc ,,Traducerea în mediul academic și profesional”
- Participare la seminarul științific studențesc ,,Traducerea în mediul academic și profesional” organizat în cadrul Facultății de Științe ale Comunicării cu comunicarea ,,Analiza discursului comercial on-line”.
- Organizarea primelor editii ale proiectului.
Voluntariat
Oct 2010 - May 2013: Centrului de Informare și Consiliere a Studenților – Universitatea Politehnica din Timișoara
Cele mai importante proiecte desfasurate:
Caravana UPT in licee;
Zilele carierei;
Certificari
Jan 2008 - Dec 2009: ECDL- European Computer Driving License
Module ale ECDL:
Concepte de bază ale Tehnologiei Informației;
Utilizarea computerului și organizarea fișierelor;
Editare de text;
Calcul tabelar;
Baze de date;
Prezentări;
Utilizare Internet și poșta electronică.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close