Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.09.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:13.12.2010

obiectiv

 

tel.: 0721804306

Salariu: 1.700,00 USD / luna

Beneficii: -

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Timisoara, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2014 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistant manager

01.04.2010 - 01.04.2013

Departament: management

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

- organizarea, coordonarea şi administrarea activităţii curente a cabinetului dentar;
- coordonarea supravegherea şi instruirea personalului cabinetului în vederea îndeplinirii atribuţiilor acestora şi menţinerea unui mediu de lucru responsabil si unit;
- implicare activă privind îmbunătăţirea continuă a activităţii cabinetului;
- implementarea unui program informatic în vederea obţinerii unei evidenţe complete a pacienţilor (date personale, programări, plan tratament, tratamente efectuate, încasări);
- responsabilă cu achiziţia necesarului de materiale, întreţinerea relaţiei cu furnizorii, efectuarea plăţilor către aceştia conform termenelor negociate, prospectarea pieţei în vederea reducerii costurilor la achiziţia de materiale şi negocirea de oferte cu aceştia;
- implementarea unui program de urmărire/monitorizare a circulaţiei lucrărilor protetice ale pacienţilor între cabinetul dentar şi tehnicienii dentari, responsabilă de efectuarea plăţilor către aceştia în urma definitivării lucrărilor şi întreţinerea relaţiei cu aceştia;
- întocmirea de rapoarte şi situaţii financiare lunare în vederea urmăririi rezultatelor/realizărilor activităţii cabinetuluidentar;
- alte atribuţii: întocmire facturi, eliberare bonuri fiscale, încasări POS, plăţi în numerar şi prin Internet Banking, întocmire dispoziţii de încasare/plată, calcul salarii/realizări personal, planificarea pacienţilor şi monitorizarea permanentă a relaţiei dintre aceştia şi doctori, monitorizarea încasărilor şi plăţilor.
Structurarea integrală a acestui post.
Nu au fost.

01.10.2007 - 01.09.2009

Departament: management

Titlu Job: Şef agenţie

Responsabilitati:

- administrarea activităţii curente a agenţiei şi coordonarea unei echipe de şase oameni;
- responsabilă în aceeaşi masură pentru vânzări, operaţiuni, creditare, managementul riscului si al resurselor umane;
- administrarea şi gestionarea exploatării corecte a patrimoniului agenţiei;
- în orice situaţie, ori de câte ori a fost necesar în calitate de Şef de Agenţie am îndeplinit oricare dintre atribuţiunile consilierului bancar, indiferent de specializarea sa primară retail sau IMM;
- coordonarea întregului personal al agenţiei, ţinând cont de atribuţiile consemnate în fişele de post ale angajaţilor, monitorizarea şi îndrumarea acestuia în vederea realizării ţintelor de buget;
- monitorizarea şi menţinerea unui grad ridicat de satisfacţie a clienţilor şi soluţionarea incidentelor apărute în legătură cu aceştia;
- implementarea strategiei locale si realizarea bugetului sucursalei, precum şi a ţintelor de buget impuse la nivel de agenţie;
- responsabil de creşterea numărului de clienţi activi, a numărului de operaţiuni, a volumului depozitelor, creditelor si a calităţii acestora;
- responsabilă pentru buna funcţionare a casei de circulaţie, a casei de schimb valutar, de verificarea soldurilor scriptice cu cele faptice si pentru înregistrarea corectă, legală si documentată a operaţiunilor efectuate în cadrul agenţiei.
- Consolidarea şi motivarea echipei din care am făcut parte în vederea realizării împreună a cerinţelor şi nevoilor organizaţiei.
- Dezvoltarea portofoliului de clienţi al Băncii Transilvania şi fidelizarea acestora.
- În cadrul proiectului 'Mystery Shopping' agenţia pe care o coordonam a fost clasată pe primul loc în rândul agenţiilor din judeţul Timiş.
Vor fi prezentate la cerere.
- bonuri de masa;
- primă de vacanţă (încă un salariu);
- telefon.

01.09.2005 - 30.09.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier bancar

Responsabilitati:

- cunoaşterea, promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor băncii (credite, carduri, servicii electronice) în rândul clienţilor persoane fizice si juridice (microinterprinderi) prin întocmirea de mape de oferta pentru clienţii băncii şi cei potenţiali; fixarea şi participarea la întâlniri pentru prezentarea ofertei la clienţi;
- identificarea necesităţilor de finanţare şi de servicii bancare ale clientului şi consilierea în alegerea acestora;
- promovarea produselor complementare şi/sau alternative, vizând acoperirea tuturor necesităţilor financiar-bancare ale clientului;
- obţinerea de la clienţi a documentaţiei complete pentru fundamentarea solicitărilor în concordanţă cu normele interne;
- efectuarea analizei documentaţiei specifice şi propunerea în vederea acordării creditelor retail şi IMM;
- responsabilă pentru atingerea ţintelor de buget, alături de ceilalţi membri ai echipei.
Alături de echipa din care făceam parte am contribuit la obţinerea rezultatelor necesare pentru acordarea titlului de Agenţie Senior.
Am fost recompensată pentru depăşirea ţintelor targetate în vânzarea cardurilor de credit.
Am fost recompensată pentru rezultatele foarte bune în timpul procesului de aderare la Sistemul de Pensii Administrate Privat.
Vor fi prezentate la cerere.
- bonuri de masă;
- primă de vacanţă (încă un salariu);
- prime acordate cu ocazia sărbătorilor de Paşte şi Crăciun.

01.11.2003 - 31.08.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

- operaţiuni ghişeu de depunere sau retragere de numerar lei/valuta în/din conturile clienţilor persoane fizice şi juridice; operaţiuni casă de schimb valutar;
- întocmirea registrelor de casă;
- încasarea de la clienţii speciali a serviciilor achitate de către aceştia;
- preluarea/şi schimbarea bancnotelor uzate;
- încasarea/ achitarea sumelor transmise/primite prin WU;
- supervizare operaţiuni casă;
- alimentarea şi descărcarea numerarului din casetele de la ATM-uri;
- depunerea şi ridicarea de numerar de la BNR;
- substituirea Casierului Şef ori de câte ori era necesar.
M-am implicat activ în întreaga activitate a acestui departament lucru care a dus în scurt timp de la angajare la recunoaşterea competeţei în vederea suplinirii poziţiei de Casier Şef ori de ori era necesar.
Implicată ca şi factor de decizie alături de echipa de management în vederea rezolvării de situaţiilor neprevăzute apărute la închiderea de zi;
M-am implicat activ în promovarea produselor Băncii şi a îndrumării/ghidării clienţilor către celelalte departamente ale organizaţiei.
Vor fi prezentate la cerere.
- bonuri de masă;
- primă de vacanţă (încă un salariu);
- prime acordate cu ocazia sărbătorilor de Paşte şi Crăciun.

01.11.2000 - 30.11.2003

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

- întocmirea Registrului de casă, evidenţă contabilitate primară;
- evidenţă clienţi (întocmirea şi înregistrarea contractelor, urmărirea zilnică a încasărilor, notificarea clienţilor rău platnici);
- depunerea numerarului la bancă şi a altor documente bancare;
- întocmirea de rapoarte săptămânale în special a celor ce ţin de recuperarea creanţelor de la clienţi;
- sarcini ce vizeazau reţeaua de calculatoare;
- sarcini administrative.
Vor fi prezentate la cerere.

01.01.2000 - 30.10.2000

Departament: publicitate

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

- evidenţă clienţi (facturare, încasare, arhivare documente, machetare);
- întocmirea de rapoarte săptămânale privind debitele clienţilor; contactarea acestora în vederea recuperării sumelor restante;
- calculul comisioanelor pentru agenţii de publicitate.

studii

 

Facultati:

1996 - 2000 Facultate: Management la Universitatea de Vest din Timisoara.
1991 - 1995 Liceu / Școală profesională: Matematica - Fizica la Liceul A.T. Laurian din Botosani.

Premii

- octombrie 2013 - Curs Inspector Resurse Umane
- februarie 2008 - Curs de Leadership
- decembrie 2007 - Curs de vânzări
- iunie 2006 - Program de training integrat de vânzări în agenţii (strategie, vânzări, negocieri, contabilitate,
management financiar, analiză de credit, produse IMM, produse retail)
- decembrie 2003 - Curs - "Relaţii eficiente cu clienţii"

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close