Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.05.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.07.2009

obiectiv

 

Sa am rezultate bune de munca si sa contribui la imaginea firmei.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Intrgrarea intr-un colectiv interactiv,dinamic,salariu atractiv;beneficii profesionale:promovare in domeniu

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2009 - 01.04.2012

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

• Asigurarea unui flux informational eficient intre managerul companiei, departamentele din cadrul sediului central si punctele de lucru
• Organizarea agendei zilnice de lucru a managerului general
• Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice
• Redactarea corespondetei de afaceri necesara desasurarii activitatii zilnice
• Asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail
• Organizarea intalnirilor de afaceri sau diverse evenimente/protocol
• Mentinerea relatiilor cu partenerii din strainatate, furnizorii
• Efectuarea traducerilor din limba romana in limbile germana si engleza si vice-versa
• Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
• Inregistrarea documentelor interne si externe si distribuirea lor catre departamentele respective
• Organizarea deplasarilor personalului de management, sedintele de lucru, audientele si intalnirile diverse ale acestora
• Intretinerea relatiilor cu publicul si de protocol
• Participarea la sedintele saptamanale

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Masterat: Mass-media si Relatii Publice. Tehnici de redactare la Universitatea de Vest Timisoara - Facultatea de Stiinte Politice, Filosofie si Stiinte ale Comunicarii din Timisoara.
2004 - 2008 Facultate / Colegiu: Germana-Engleza la Universitatea de Vest Timisoara - Facultatea de Litere, Istorie si Teologie din Timisoara.
2000 - 2004 Liceu: Filologie la Liceul Teoretic „Nikolaus Lenau“ din Timisoara.

Premii

Certificari
Jul 2013: Curs de formare in activitatea comerciala - IHK Bildungshaus Stuttgart (Camera de Comert si Industrie – Institutul Educational Stuttgart)
Jul 2012: Curs Manager Proiect – ITC-ELINF
Aug 2010: Autorizatie Traducator pentru limbile germana si engleza
Apr 2004: Atestat pentru limba Germana ( Deutsches Sprachdiplom Zweite Stufe)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close