Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.10.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.09.2016

obiectiv

 

Consider ca evolutia personala conduce la un randament mai bun in domeniul profesional, deci o companie care investeste in oamenii sai, investeste in propriul business. De aceea, sper ca experienta profesionala sa ma plaseze intr-o nisa profesionala unde sa existe posibilitatea de invatare continua si dezvoltare multidiscipliara.

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Beneficii: Bonuri de masa, traininguri, concediu platit, asigurare medicala, subscriptie sala fitness.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Traduceri, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: asociat vanzari

Responsabilitati:

As part of Park West professionals, it is my pleasure to represent a myriad of artists on cruiseships around the world. Currently on 104 ships and multiple cruiselines, Park West brings art of different levels of collecting and various styles to all passengers cruising with our partners.

My job is to provide sales support, presentations and miscellaneous tasks pertaining to increasing the reputation and success of Art Sales in auction and one-on-one environments.

01.04.2013 - 31.08.2014

Departament: it software

Titlu Job: help desk analyst

Responsabilitati:

Am lucrat pe un proiect cu nume de cod TWIN, clientul fiind unul dintre cei mai mari producatori de pnemuatice din Franta. Ca parte principala din atributiile mele, ofeream suport tehnic (help desk) pentru programele dezvoltate de Accenture si oferite clientului, deasemenea, ma ocupam si de partea de account admin pentru userii creati in sisteme.

Pentru acest job, lucram cu multiple sisteme si unul dintre rolurile importante era mentinerea unui canal eficient de comunicatie cu developerii pentru ca situatiile dificile sa fie rezolvate cat mai repede, incat impactul asupra clientului final sa fie minim.
Aditional, eram Persoana de Contact ISO pe proiectul meu, avand responsabilitatea de a asigura Protectia Datelor si Securitatea Informatiei, fiind strans legata de politicile de Management al Riscului, care guverneaza si sunt impuse tuturor proiectelor din Accenture, indiferent de specificul lor. Pentru a indeplini aceasta functie, faceam lunar inspectii pe tot proiectul, updatam user access matrix (useri cu acces la diverse unelte si sisteme, bazat pe nevoia proiectului), tineam un inventar informatiilor pe care le detine pe SharePoint si calculatoarele de munca, versiunile lor si security clearance necesar pentru accesarea lor, toate acestea fiind importante pentru auditurile de ISO, incat sa pastram certificarea ISO 27001.

Mi-am extins functia si peste procesul de Quality Assurance si training, acestea fiind importante pentru a putea forma alti oameni pe proiect si de a asigura o calitate constanta a muncii din partea intregii echipe. Am format 3 persoane pentru tara pe care o reprezentam (Franta) si am oferit partea de Quality Assurance pentru urmatoarele 6 luni, dupa aceea, am ajutat si echipele din Bangalore si Praga, al caror training si QA a durat inca 6 luni.

01.12.2012 - 31.03.2015

Departament: it software

Titlu Job: help desk lb. chineza

Responsabilitati:

I work on Optical Recognition Project which deals with translating and operating with invoices issued by providers all over the world which need to be centralized for Asentinel's customers in order for them to have a better control over the expenses of their respective employees while being outside US.

I am the only resource in the company to provide Chinese support, which implies that I need to ensure that my work has superior quality, since there is nobody that can correct, check or assess my work.

I also assist with translations that are being included in the tools developed by Asentinel, I handle deadlines as far as importing these translations into the appropriate tools.

01.01.2011 - 31.08.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent serviciu clienti

Responsabilitati:

Functia principala era de a ofer clientilor suport tehnic, detalii financiare si informatii generale despre contul lor.

Am operat pe 2 proiecte, AOL si Sprint OS, fiecare cu specificul sau. AOL fiind un operator de internet, o mare parte din activitatile zilnice o reprezentau apelurile de natura tehnica si cele de creditare.

Pe Sprint OS (operator telefonie mobila), ofeream clientilor detalii despre contul lor telefonic, liniile active (adaugare sau reducere), telefoanele activate pe respectivele numere de telefon, schimbarea telefoanelor mobile(fie ca upgrade, fie ca defectiuni de functionare).

In anumite situatii, trebuia sa interactionez cu departamentul tehnic sau reprezentanti din magazine pentru a solutiona cererile clientilor si pentru a asigura un nivel de satisfactie cat mai mare pentru rezolutia adusa, metricul de satisfactie al clientilor fiind foarte important.

01.06.2010 - 31.12.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: functionar informatii clienti

Responsabilitati:

Suport clienti pe un proiect asincron (mail si scrisori), in limba franceza pentru operatorul telefonic si furnizor de servicii Internet SFR (apartine de trustul Vodafone).

Pe proiectul SFR Reclamation, me ocupam de situatiile dificile, rezilieri silite, dispute de plata, plangeri si orice fel de stiuatie escalata de celelalte echipe de suport. Clientii cre intrau in legatura cu noi erau deja frustrati si majoritatea cautau retributie judiciara, trimitand ordine judecatoresti sau citatii.

Fiind primul meu loc de munca, singura realizare ar consta in experienta de 6 luni, castigata alaturi de o echipa unita si profesionalista.

studii

 

Facultati:

2009 - 2013 Facultate: Limbi Orientale la Universitatea Bucuresti din Bucharest.
2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: Bilingv Engleza-Franceza la Liceul Teoretic "Nicolae Iorga" din Braila.

Premii

Traininguri
Aug 2014 - Aug 2014: Data Privacy-What It Means and Why It Matters
Data Privacy-What It Means and Why It Matters
Jul 2014 - Jul 2014: Excellence Through Effective Communication
Excellence Through Effective Communication
Jun 2014 - Jun 2014: Four Dimensions of Complete Leadership
Four Dimensions of Complete Leadership
Mar 2014 - Mar 2014: Code of Business Ethics
Code of Business Ethics
Jan 2014 - Jan 2014: Women in Leadership - Leadership Roles and Styles
Women in Leadership - Leadership Roles and Styles
Nov 2013 - Nov 2013: Respecting the Confidential Information and Intellectual Property of Others
Respecting the Confidential Information and Intellectual Property of Others
Aug 2013 - Aug 2013: MS Excel Level 2/2
MS Excel Level 2/2
May 2013 - May 2013: Information Security
Information Security
May 2013 - May 2013: Assertive communication
Assertive communication
Jul 2012 - Sep 2012: JavaScript beginner

Certificari
Oct 2009 - Aug 2013: Educational Psychopedagogy
Cursul de Psihopedagogie din cadrul Universitatii Bucuresti.
Proiecte
Apr 2008 - Jul 2008: Social Responsibility towards Children in State Care
I have also been involved with a project concerning social integration of children raised in family-type centres financed by the mayor of Braila county.

We would visit the children at least twice a week, help them with homework, take them to parks, play games, attempt to better integrate them with the community. We also assessed the conditions in which the children where kept and reported if they were adequate to the children's needs and provided a good environment in which they can develop.
Voluntariat
Mar 2006 - Apr 2008: Asociatia Nationala Antidrog
I have been enrolled for two years as a volunteer for the National Antidrug Agency (Agentia Nationala Antidrog). We visited Rehabilitation Centers as well as prisons were we met former drug users and learned about their experiences and their hopes for improving and changing.

We also conducted campaigns for raising awareness to the drug-induced illnesses and went into schools and high schools to present statistics and educate students.

Every three months, we would work with employees from the county's mayorship and prefecture to provide clear evidence of our work and improvement plans that we would like to implement.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close