de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.10.1967

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.10.1994

obiectiv

 

- Sa pun in practica, la un nivel superior si cu efecte maxime, atat cunostintele dobandite din experienta de peste 10 ani in domeniul administrativ (secretariat, asistenta manageriala, asistenta executiva) si al responsabilitatii sociale a companiilor (CSR), cat si aptitudinile/abilitatile personale care ma recomanda ca o persoana loiala, de incredere, profesionista. - Sa lucrez si sa ma perfectionez zi de zi intr-o echipa dinamica, entuziasta, sprijinind obiectivele pe termen scurt si lung ale organizatiei/companiei.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Se vor discuta la interviu, sau in cadrul ofertei.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Juridic, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Protectia mediului

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 01.11.2012

experienta profesionala

 

01.02.2014 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistenta de directie (pentru directorul general)

Responsabilitati:

•Suport administrativ pentru Directorul General: gestionarea unui calendar complex, logistica detaliilor de calatorie, intalniri si evenimente, completarea deconturilor de cheltuieli;
• Gestionarea cu discretie si confidentialitate a informatiilor sensibile ;
• Pregatirea rapoartelor si a materialelor de prezentare, asistarea in intocmirea prezentarilor, hartilor, rapoartelor si ofertelor, a contractelor de mandat, info memo si a prospectelor.
• Primirea si redirectionarea solicitarilor telefonice / pe email; rezolvarea sarcinilor de rutina; comunicarea cu partenerii si clientii; rezolvarea solicitarilor sau directionarea lor catre persoana potrivita;
•Crearea/ actualizarea informatiilor de contact din bazele de date; actualizarea si salvarea fisierelor de rezerva din computer .
• Proiecte independente ( procesul de due dilligence si traducerea documentelor) & alte sarcini trasate. Recrutare pentru un proiect extern. Suport administrativ ocazional oferit executivilor vizitatori.
•Emiterea facturilor, contabilitatea primara, atat atat pentru facturi primite cat si pentru cele emise, a platilor lunare precum si legatura stransa cu compania de contabilitate.
•Echilibrarea volumului de munca sub presiune & schimbarea prioritatilor intr-un mediu in continua miscare
•Orice alte sarcini administrative necesare – corespondenta scrisa, corespondenta prin Posta romana , aprovizionare, etc..

01.06.2010 - 30.11.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sales executive assistant

Responsabilitati:

Suport administrativ pentru Directorul Regional GE Energy pe Europa de SudEst (RX)
-intelegerea prioritatilor RX, manevrarea complexa a calendarului, organizarea calatoriilor , intalnirilor si evenimentelor, intocmirea deconturilor
- folosirea in maniera discreta si confidentiala a informatiilor sensibile
- pregatirea materialelor pentru prezentari si rapoarte
- primirea, notificarea si directionarea catre resursa disponibila a solicitarilor prin telefon sau email; comunicarea cu partenerii si clientii; urmarirea rezolvarii solicitarilor directionate.
- coordonarea si actualizarea informatiilor de pe site-ul local privind coordonatele de contact pentru echipa
- proiecte independente & alte sarcini diferite desemnate de manager; suport ocazional (transferuri auto, rezervari hotel sau bilete de avion) pentru RX sau alti executivi aflati in vizita la biroul local
- suport administrativ pentru echipa de vanzari, in mod eficient/multitasking, in conditii de stress sau de neprevazut

01.06.2008 - 31.05.2009

Departament: protectia mediului

Titlu Job: director program csr

Responsabilitati:

Conceperea si implementarea programelor de CSR ale companiei, implicarea si recunoasterea meritelor voluntarilor din randul angajatilor
Programe de responsabilitate sociala a corporatiei:
1. proiecte sociale - donatii (alimente, carti, haine, jucarii, mobilier) pentru orfani si copii ai strazii, pentru batrani si persoane dezavantajate, strangeri de fonduri (intern, la nivel de organizatie) , implicarea angajatilor voluntari in proiecte comune cu Fundatia Motivation adresate persoanelor cu dizabilitati.
2. proiecte de sanatate – campanii trimestriale de donare de sange, cu peste 100 donatori per campanie - organizare, desfasurare, follow up cu angajatii voluntari si cu echipa de angajati a Institutului de Hematologie
3. proiecte de mediu - reducerea consumului de energie si a emisiilor de CO2 prin adoptarea unor metode simple si la indemana , plantari de copaci ( proiectul Earth Day), paduri mai curate (proiectul GVD in oct. 2008 - padurea Chitila)
4. proiecte educationale - colaborarea cu British Council si cu Junior Achievement pentru competitia Skills @work, faza locala si nationala, Feb. 2009, prin implicarea a 7 voluntari ca si Consultanti de business si membrii ai juriului - unul dintre cei 5 elevi declarati castigatori ai competitiei a reprezentat apoi Romania la faza internationala si a urcat pe podium; decernarea premiilor pentru a doua editie a competitiei nationale Think.com, pentru peste 600 elevi si 150 profesori si evaluatori din scoli elementare, gimnaziu si licee
5. proiecte pentru companie /angajati: blogul intern CSR, reciclarea permanenta a hartiei (peste 3000 kg hartie reciclate in 3 luni) reducerea consumului de energie si a emisiilor de CO2 prin adopatarea solutiilor simple, alternative , de control; concurs de fotografie in organizatia locala cu jurizare interactiva electronica din partea centrelor globale de suport ( 50 din 250 de fotografii au fost premiate, inramate si expuse pe holurile companiei, timp de 6 luni, urmand a fi apoi donate unui azil de batrani); proiectul Welness (World Class) etc.
Proiecte de marketing - organizarea de evenimente cu 150 -300 persoane, centralizarea bazei de date pentru forta de vanzari (peste 1600 contacte), gestionarea articolelor promotionale si a rechizitelor, mentinerea relatiei cu furnizorii si prestatorii de servicii ai companiei.

01.02.2005 - 31.05.2008

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent executiv

Responsabilitati:

Stabilirea si coordonarea intalnirilor Directorului General, pregatirea materialelor necesare intalnirilor, protocolul
Coordonarea si sincronizarea agendei DG, a bazei de date cu informatiile de contact ale clientilor, partenerilor de afaceri, etc.
Intocmirea itinerarilor de calatorie pe baza rezolvarii detaliilor de calatorie (bilete de zbor, cazare, transferuri auto, programari intalniri, vize, etc.)atat pentru DG cat si pentru direotorii de departamente.
Administrativ - lansarea in sistem a ordinelor de plata si a solicitarilor de plata, dupa caz, implementarea unui sistem viabil de sortare si arhivare pentru DG.
Receptionarea, sortarea si gestionarea solicitarilor catre companie, prin posta , telefon sau email, si directionarea catre persoanele calificate/avizate, in timp util.
Protocolul oaspetilor aflati in vizita
Suport catre liniile de business
Gestionarea eficienta a corespondentei si emailurilor, directionarea rapida catre persoanele potrivite
(Aditional responsabilitatilor de baza de secretariat si administrative in sprijinul Directorului General ) organizat si coordonat logistica pentru traininguri interne, evenimente interne si externe ale departamentului de Vanzari; responsabil pentru achizitiile de echipamente pentru toti angajatii organizatiei comerciale si ai centrelor de suport, pana la implementarea si punerea in functiune a sistemului iProcurement, (Martie 2005 - Decembrie 2005); Buddy - pentru noii angajati din departamentul de Vanzari, actionand ca si consultant logistic in scopul acomodarii si asimilarii cat mai rapide si eficiente a sistemelor, politicilor si procedurilor corporatiei.

10.09.2001 - 31.12.2003

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Asistenta si suport administrativ pentru Directorul General si Directorul Financiar, colaborarea cu departementele Juridic, Resurse Umane, Analiza Financiara, Contabilitate. Asistarea in cadrul departamentului Juridic in faza de negociere initiala a contractelor de distributie, cu indeplinirea sarcinilor de ordin administrativ sau juridic, dupa caz/solicitare. Persoana de legatrua intre sediul central si cele 32 sucursale din tara, pentru toate diviziile ( (British American Tobacco, Procter & Gamble, Nestle, Gillette, Kotanyi), prin asigurarea prestarii serviciilor de livrare in cele mai bune conditii catre clienti.

01.01.1996 - 31.12.1998

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretara/ contabil

Responsabilitati:

Sarcini administrative solicitate de Office Manager; suport si asistenta acordata reprezentantilor de vanzari in contactarea prospectilor si clientilor, asistenta acordata serviciului logistic in pregatirea facturilor, certificatelor de calitate si conformitate, intocmirea lunara a contabilitatii primare si rapoartelor financiare, manevrarea disponibilului numerar, intocmirea statelor de plata, relatia cu banca pentru tranzactiile financiare, relatia cu primaria si cu oficiul de munca pentru actualizarea datelor angajatilor.

Realizari:

Pregatirea logistica a proiectului de aniversare a 10 ani pe piata romaneasca

01.04.1993 - 31.08.1995

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara/asistenta

Responsabilitati:

Sarcini de secretariat si administrative, asistenta acordata Voluntarilor VOCA in contactarea gazdelor proiectelor, in redactarea si arhivarea rapoartelor finale, traducerea si expedierea acestor catre gazdele proiectelor, asistenta logistica acordata voluntarilor privind rezervari/modificari/anulari de zbor sau de hotel, tranzactii bancare, asistenta acordata Directorului in finalizarea proiectelor de calatorie, in contactarea prospectilor, in intocmirea rapoartelor de business.

Realizari:

Aditional bunelor relatii create cu voluntarii in timpul si in urmarirea ulterioara a dezvoltarii proiectelor - crearea unui sistem de arhivare accesibil atat tuturor membrilor organizatiei cat si voluntarilor; harta cu stegulete pentru stadiul si tipurile de proiecte , desfasurate pe zone georgrafice, tabla de comunicari (interactiva ) pentru proiectele in curs si cele viitoare; ghidul - dictionar uzual fonetic pentru Voluntari.

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Masterat: Comunicare si relatii publice/ Comunicare manageriala si resurse umane la SNSPA, BUCURESTI , Master Comunicare Manageriala si Resurse Umane din Bucuresti.
1995 - 2000 Facultate / Colegiu: Drept la Universitatea Romano-Americana, licentiat, Facultatea de Drept din Bucuresti. Licenta
1984 - 1986 Liceu: Industrial/ Mecanica la Liceul Alexandru Sahia din Bucuresti. Bacalaureat
1982 - 1984 Liceu: Industrial/ Mecanica la Liceul Industrial 35 - Drumul Sarii din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jun 2008 - Jun 2008: CSE (Centre for Sustainability and Excellence), IEMA (Institute of Environmental Management and Assessment)
Certificare CSR Practitioner



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close